Трабант и Вартбург форум http://2tpower.com/forum/ |
|
Тунинг на двигател на трабант - възможно ли е ? http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=1627 |
Страница 1 от 2 |
Автор: | snop [ Сряда, 18.02.2009 г. 14:26 ч. ] |
Заглавие: | Тунинг на двигател на трабант - възможно ли е ? |
здравейте искам да попитам следната идея дали ще може да се осъществи имам траби и мисалта ми е следната да взема 2 карбуратора да сменя оригиналния филтар със спортен и да шлайфам двигателя като искам да дигна мощността на 40-45 конски сили и ако може да ми кажете по видове карбураторите колко дигат разхода на гориво и мощността на двигателя зада мога да почна да търся най-добрия карбуратор ще съм ви много благодарен ако ми помогнете трабито ми е 601с приемам съвети как би станало още по добре... благодаря предварително |
Автор: | Nasakoto [ Сряда, 18.02.2009 г. 16:32 ч. ] |
Заглавие: | Re: Въпрос-карбУратор |
Темата си е добре и тук По темата - заводски двигателят е 26 конски сили. Колкото и да шлайфаш, каквито и филтри и карбуратори да слагаш, повече от 3-4 конски сили няма да спечелиш (лично мнение), така че да станат най-много 30. Ти искаш много повече, което е много, ама много трудно постижимо. Да беше четиритактов двигател - можеше да сложиш турбо, ама е двутактов, пущината... |
Автор: | snop [ Сряда, 18.02.2009 г. 17:35 ч. ] |
Заглавие: | Re: Въпрос-карбУратор |
някой може ли да ми каже как седят нищата с карбураторите по вид конски сили и разход на гориво моля ва а това че ще е трудно ще е няма спор но никога няма да разбера докато не го направя нали? пък и незнам дали е вярно но четох че един спортен филтар давал покачване на мощността от 9 до 15 конски сили.. на мене мисалта ми е 26 + 4 да кажем от карбураторите + 10 от филтара + 4-5 от шлаифането |
Автор: | theultimate [ Сряда, 18.02.2009 г. 17:43 ч. ] |
Заглавие: | Re: Въпрос-карбУратор |
Всъщност мястото на последните 3-4 мнения е в темата Забава и фън. Ако така ставаше всички щяхме да си направим трабантите 70-80 коня. Най-сериозните разработки, които са от завода производител и включват пилене на целия двигател и всякакви инжинерни чудеса вдигат около 10 коня. Незнам как очакваш със спортен филтър, гърне и пилене на главата да вдигнеш толкова. http://forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=33&t=210 Ето тук има подробна информация за форсирането на двигателя. Има чертежи на всичко ако ти се занимава. Моля не спамете темата на човека повече, защото тя е за съвсем друго. |
Автор: | Nasakoto [ Сряда, 18.02.2009 г. 18:02 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: Въпрос-карбУратор | |||||||||
Ехх, де да ставаха толкова лесно нещата... От 9 до 15 процента - да, ама определено не са от 9 до 15 конски сили. То ако беше такава работата, щях да си сложа спортен филтър на мотокултиватора... ела ме хвани тогава - от 3.5 щеше да стане 12.5 конски сили - ой на батьо култиваторчето... Майтапа настрана - помисли малко, недей да вярваш сляпо на всичко, което ти говорят продавачи, гОлфони и псевдосъстезатели. Аз нещата ги виждам така: 1. "Спортен" филтър - понижава съпротивлението на засмукване на въздух с 9 до 15 процента, съответно приемаме, че ти вдига с толкова мощността. 2. Карбуратор - определено е ограничаващ фактор, защото оказва съпротивление на въздуха. Но далеч не е единственият фактор. Има много други - сечение на всмукателния отвор, на преливния канал... И като сложиш 2 карба , не намаляваш съпротивлението 2 пъти. Най-много да са 5 - 10 процента. 3. Шлайфане на цилиндрите - с колко? Милиметър ? Два ? Колко е диаметъра на трабантовото бутало? В спомените ми се мота стойност от шестдесет и няколко милиметра. Като сложиш още 2 мм - колко процента са? Както и да ги мисля, повече от 5 не мога да ги докарам. Нека теглим чертата (приемаме максималните стойности): 15% (филтър) + 10% (карбове) + 5% (увеличен обем на буталото) = 30% Като ги добавим към заводските 100%, станаха 130%, или изразено в конски сили - 34 конски сили. Само дето това е оптимистичният вариант. По-вероятно е табуна да наброява някъде около 30 катъра. А тогава ще си поне едно 400 - 500 лева назад. Сам си прецени струва ли си. |
Автор: | Ivaka [ Сряда, 18.02.2009 г. 19:34 ч. ] |
Заглавие: | Re: Тунинг на двигател на трабант - възможно ли е ? |
Състезателните Трабанти които са подготвяли в завода в Цвикау са достигали до около 65 коня. Иначе само по чертежите които ги има качени тук в форума т.е. пълно разпилване на каналите на цилиндрите+пилене на цилиндрова глава може да се достигне до 35-40к.с. Ако искаш да постигнеш повече трябва резонансна фуния и друг карбуратор(и) |
Автор: | лудака [ Сряда, 18.02.2009 г. 20:58 ч. ] |
Заглавие: | Re: Тунинг на двигател на трабант - възможно ли е ? |
Не,не става. Какъвто и спортен филтер да сложиш и от 20 и от 200лв най-много ште ти качат 2 коня. Просто няма смисал да слагаш други работи. По добре е да си намериш един двигател от 353 и да го сложиш на Трабанта,ще ти варви повече,а и отделно ще ти излезе по малко пари да си го сложиш ,отколкото да го пилиш и да слагаш други карборатори. |
Автор: | fraxinus [ Сряда, 18.02.2009 г. 21:54 ч. ] |
Заглавие: | Re: Тунинг на двигател на трабант - възможно ли е ? |
Kолегата трябва да има предвид ,че ресурса на двигателя /който и без друго не е голям/ ще намалее пропорционално с качените коне.Просто валчето не издържа големи натоварвания. Така с много труд и средства ще имаш кола за състезания ,не за каране.При това дори и да качиш 15 коня не вярвам да можеш да се мериш с коя да е издухана западна барака. |
Автор: | snop [ Четвъртък, 26.02.2009 г. 21:02 ч. ] |
Заглавие: | Re: Тунинг на двигател на трабант - възможно ли е ? |
а може ли да ми кажете как мога да придобия по хубав цвят без да го пребоядисвам мисля че имаше едни пасти които сваляха повърхностния слои на боята но незнам как се казват ако може ми помогнете |
Автор: | theultimate [ Четвъртък, 26.02.2009 г. 21:33 ч. ] |
Заглавие: | Re: Тунинг на двигател на трабант - възможно ли е ? |
Това за двигателя или за колата? |
Автор: | snop [ Четвъртък, 26.02.2009 г. 21:49 ч. ] |
Заглавие: | Re: Тунинг на двигател на трабант - възможно ли е ? |
за боята на купето |
Автор: | Santa [ Четвъртък, 26.02.2009 г. 22:43 ч. ] |
Заглавие: | Re: Тунинг на двигател на трабант - възможно ли е ? |
Къде забравихте сините пръскалки... +15 "коня" Автора на темата...вземи сложи 4Т мотор на тая кола,да се почувстваш човек (с парно).Има теми за това някъде нататък...далеч по-евтин и по-перспективен вариант е,вместо да се занимаваш с пилене на нещо,за което нито части има вече,нито някой му разбира. Отговорът на въпроса "Тунинг на двигател на трабант - възможно ли е ?" определено е ДА.Ама се сменя двигателя... |
Автор: | snop [ Четвъртък, 26.02.2009 г. 22:52 ч. ] |
Заглавие: | Re: Тунинг на двигател на трабант - възможно ли е ? |
вече реших ще сменя двигателя с на вартбург 353 имам 2 въпроса колко ще се вдигне мощността и колко ще гори ноо се чудех също и как мога да върна стария блясак на боята без да го боядисвам ако може ме посъветвайте нещо защото мисля до месец да почвам работа по трабито ии ако може да ми кажете от каде мога да си взема стикер на 2tpower.com ако мога да си сложа де благодаря предварително що не драснеш някъде по аватара откъде си? |
Автор: | Ivaka [ Петък, 27.02.2009 г. 01:10 ч. ] |
Заглавие: | Re: Тунинг на двигател на трабант - възможно ли е ? |
Ами вартбурговия мотор е 55 коня, и ще му дойде доста добре на трабанката. Със спортен филтър, права тръба и електронно запалване вдигаш още няколко кончета, а предвид лекото купе на трабанта може да постигнеш и разход колкото с трабантовия мотор. |
Автор: | Santa [ Петък, 27.02.2009 г. 01:13 ч. ] |
Заглавие: | Re: Тунинг на двигател на трабант - възможно ли е ? |
То там един фланец трябва...не е толкоз просто...и за това има тема... Мощноста-двойно Разход...няма да пиша колко харчи вартбурговия мотор,че първо има риск да се откажеш от проекта,второ-пак ще се започнат едни спорове тип "лов и риболов-1843-та серия". За боята...надявам се разбираш,че смяната на мотор и узаконяването на преработката надхвърлят с няколко пъти разходите за боядисване...А и мен ако питаш,на Трабанта му е през кЮнеца дали е боядисван в камера или с мечето на двора.То като изключим разните N-компонентни металици,последното е валидно за боята на всяка друга кола. |
Страница 1 от 2 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |