Трабант и Вартбург форум http://2tpower.com/forum/ |
|
Задно гърне за Траби http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=1555 |
Страница 1 от 2 |
Автор: | nenich [ Понеделник, 02.02.2009 г. 20:13 ч. ] |
Заглавие: | Задно гърне за Траби |
Майстори, калфи и чираци Някой има ли информация за пълнежа на задното гърне или някоя схема? Предварително благодаря. |
Автор: | theultimate [ Понеделник, 02.02.2009 г. 20:42 ч. ] |
Заглавие: | Re: Задно гърне за Траби |
Незнам да има вата в задното гърне. |
Автор: | филип3 [ Понеделник, 02.02.2009 г. 22:16 ч. ] | ||
Заглавие: | Re: Задно гърне за Траби | ||
Немските задни гърнета имат вата и пори както на отоплителната тръба. За обезшумяване. Унгарските нямат вата и се чуват от 1 километър А дали могат да се отварят унгарските и да им се слага вата не ми е ясно. Някои знае ли? Може ли да се слага вата отвън на гърнето със същият ефект?
|
Автор: | theultimate [ Понеделник, 02.02.2009 г. 22:33 ч. ] |
Заглавие: | Re: Задно гърне за Траби |
Задните не се усещат толкова че са унгарски. В предното също са спестили ватата и са го направили по-тънко, който е с унгарско гърне се чува много по-силен звук и зимата има по-слабо парно. |
Автор: | Torsi [ Вторник, 03.02.2009 г. 02:25 ч. ] |
Заглавие: | Re: Задно гърне за Траби |
Унгарските се чуват много, ДА, но само в началото..После полепва нагар и мръсотия и стават еднакво тихи като немските...Ама първите 6 месеца дрънка като камбана.... |
Автор: | ivanski [ Вторник, 10.02.2009 г. 11:35 ч. ] |
Заглавие: | Re: Задно гърне за Траби |
Ето истината за немските оригинални гърнета. Преди да сменя моето, Трабант-а ми е бил удрян в предното гърне и задното беше толкова смачкано, че дори се виждаше вътре и илизаше пушек от там ,а не от края на тръбата. Отворих го и вътре нямаше нито грам изолация . По стените има една мрежа , нищо повече . Сега аз да питам. Каква може да е тая вата или някакъв вид изолация, която да се сложи по стените от вътрешна страна, тъй като аз съм в състояние да си го направя сам ? |
Автор: | Оги [ Вторник, 10.02.2009 г. 12:22 ч. ] |
Заглавие: | Re: Задно гърне за Траби |
Не слагай нищо вътре. Тихите гърнета са пълни с нагар и един ден се запушват, колата не ще да върви. Новите трещят независимо дали са немски или не. Правата тръба между двете гърнета също се стеснява от нагар и запушва. Като сложиш в задного гърне вата трябва да я покриеш с ламарина и зашиеш стабилно яко за да не се развлачи от "духането" на газовете и вибрациите- освен това остава по-малко място за нагар отвътре и ще се наложи по-скоро да правиш пак ново гърне Но ако си фен на експериментите може да пробваш да го "облечеш" с вата отвън стига да има място и да го патентоваш. Само не знам дали ще можеш да продадеш патента, просто е непродаваем |
Автор: | theultimate [ Вторник, 10.02.2009 г. 17:08 ч. ] |
Заглавие: | Re: Задно гърне за Траби |
Моето старо оригинално немско гърне на 75 000км падна на пистата в Ботевград. Така и не си играх да го заваря - хвърлих го в багажника, карах 1 седмица без и колегата Rockstarr ми подари ново унгарско гърне. Та онова старото беше значително по-тежко. Като го почукаш звучеше все едно биеш по плътно дърво. Съответно и звука беше един такъв много приятен - отзад се чуваше като на 4т кола - никакво пърпорене. Да ама всички ми казваха че е запушено и последния път ми даде разход 7 при 80-90 извънградско. Новото гърне си биеше на куха ламарина, вади звънлив звук като на истински Трабант. Така и не излезох извън града да измеря разхода, но ми се струва че колата работи по-добре на високи обороти. Извода - не си пълнете гърнетата с глупости. Ако искате тиха кола - наблъскайте изолация под мокета. |
Автор: | shotik [ Вторник, 10.02.2009 г. 23:15 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: Задно гърне за Траби | |||||||||
Гърнето е от две пресовани ламарини,които са съединени чрез завалцоване.С отверка или някакъв подобен инструмент изправи тази завита част и гърнето ще се разтвори и ще видиш какво има вътре.Най вероятно ще видиш много черна маса ,образувала се от неизгоряла горивна смес и масло,както и тръбите и решетката.Аз поне не знам да е слагана вата в нито едно от гърнетата,на предното са два цилиндъра един в друг за да се затопля въздуха за отоплението,на задното е решетка за намаляване шума.На предни гърнета някои трабантаджии са слагали да изолират отвън ,но много бързо са изгнили гърнетата ,защото след гасене на мотора се е получавало конденз . |
Автор: | Bobi96 [ Неделя, 15.02.2009 г. 14:16 ч. ] |
Заглавие: | Re: Задно гърне за Траби |
Аз вчера ходих до Красна поляна и си купих комплект двете гърнета и тръбата. Вдигнах Трабанта и ги смених. Сега като го запаля се чува нещо подобно на ламаринено дрънчене. Нови са, унгарски, и доста пари литнаха. Навсичкото отгоре сглобките не пасваха та ги кривих и отварях. А за да пасне предното гърне трябва да вкараш тръбите максимално отпред и отзад. Абе представете си, щом ги монтирах 2 часа. |
Автор: | theultimate [ Неделя, 15.02.2009 г. 15:34 ч. ] |
Заглавие: | Re: Задно гърне за Траби |
Така е. Аз предно гърне по-скоро бих си взел втора употреба немско, тъй като то не събира нагар. Задното не влияе чак толкова на звука и може би е по-важно да е ново. |
Автор: | Torsi [ Понеделник, 16.02.2009 г. 10:17 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: Задно гърне за Траби | |||||||||
Точно от задното идва дрънкането и шума. |
Автор: | nenich [ Вторник, 17.02.2009 г. 22:14 ч. ] |
Заглавие: | Re: Задно гърне за Траби |
Благодаря за изчерпателните мнения. Основното ми питане беше дали има нещо като тръби в самото гърне. Разбрах че е с някаква решетка. Ще имам поле за действие и ако измисля нещо ще го поставя на обсъждане. За сега съм си мислил за външна изолация. Пък с цел да не изгнива от конденза ще пробвам да направя нещо от стара пералня. Но това ще бъде лътото. |
Автор: | bebcho [ Петък, 20.02.2009 г. 00:07 ч. ] |
Заглавие: | Re: Задно гърне за Траби |
A не може ли да се сложи едно ново гърне? Tакива, които ги продават в магазините за аксесоари по 60-70лв. |
Автор: | theultimate [ Петък, 20.02.2009 г. 01:13 ч. ] |
Заглавие: | Re: Задно гърне за Траби |
Трабанта няма да стане по-тих от изолация по задното гърне. Слагал съм зад него средно гърне от Вартбург. Ефект - нулев. Предното гърне като се увие във вата, звука става по-плътен - изчезва това цън-цън-цън. По-добре карайте с чисти гърнета и изолирайте самото купе. |
Страница 1 от 2 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |