Трабант и Вартбург форум
http://2tpower.com/forum/

Въпрос-карбУратор
http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=1485
Страница 1 от 1

Автор:  ferodoto [ Четвъртък, 22.01.2009 г. 00:51 ч. ]
Заглавие:  Въпрос-карбУратор

колеги я споделете в тази тема кой е най-добрият карбуратор от всички модели за Трабант,относно вървеж и разход?Сега на моя Трабант съм с по стария модел карборатор където смукача е на 3 положения но имам и 28 H-1.Споделете мненията си, може да са от полза :wink:

Автор:  theultimate [ Четвъртък, 22.01.2009 г. 09:27 ч. ]
Заглавие:  Re: Въпрос-карборатор

Ползвал съм предпоследния модел 4-1 и последния - 1-1. Разлика във вървежа няма. 1-1 харчи значително по малко - около 1.5-2 литра при същото каране.

Автор:  vladeto [ Петък, 23.01.2009 г. 19:03 ч. ]
Заглавие:  Re: Въпрос-карборатор

според доста хора /и книги/ оптималния е HB 1-1 и аз само с такъв съм карал... [smilie=2beers]

Автор:  Младен Трабанта [ Неделя, 25.01.2009 г. 00:17 ч. ]
Заглавие:  Re: Въпрос-карборатор

Този последният модел 28- Н- 11 е най удачен карал съм преди това два Трабанта с предния модел често имах проблеми с игления клапън често ми преливаше поплавъковата камера и се давеше докато с този новия модел нямам проблем.
Значи чувал съм, че стария модел иначе по добре храни двигателя докато новия модел дава икономия но бедни сместа и от там се скъсява живота на двигателя. Аз лично чрез смукача ако преценя леко обогатявам сместа и вървенето се подобрява и по плавно поема няма придръпвания разхода почти не се вдига просто леко дръпвам смукача 2 - 3мм примерно в движение тогава и празните обороти стават по стабилни това си е лично моя преценка.

Автор:  theultimate [ Неделя, 25.01.2009 г. 09:38 ч. ]
Заглавие:  Re: Въпрос-карборатор

Абе малко е съмнително това с бедната смес. Автора на статията пише че е постигал разход 3.5/100 ?! Колко пенсионерки трябва да караш, че да е толкова бедна сместа, че да не се смазва двигателя, вероятно да подържаш 60 на 4та по леко надолнище с постоянна леко натисната газ. Не вярвам че някой кара толкова пенсионерски че да не му се смазва двигателя :) Просто не трябва продължитено време да се подържа еднаква скорост (колкото и малко да харчи така), ами веднъж на няколко минути да се пуска газта и пак да се натиска.

Автор:  Младен Трабанта [ Неделя, 25.01.2009 г. 19:39 ч. ]
Заглавие:  Re: Въпрос-карборатор

Да съгласен съм напълно с теб. Аз с моя стил на каране ми гори извън градско около 5.5 до 6 на 100км и смятам, че е добре за живота на двигателя на четвърта си потдържам при нормални условия около 85 - 90км. вече според пътя и настъпаната газ светят различен брой светодиодчета имам случай при задаване на голям баир съм засилил на четвърта с около 80км. давам повече газ почти до дупка светят всички светодиодчета таман си продухвам периодично карбуратора, двигателя и изпускателната система и нямам проблем до сега не съм блокирвал Трабантов двигател.

Автор:  Младен Трабанта [ Неделя, 25.01.2009 г. 19:44 ч. ]
Заглавие:  Re: Въпрос-карборатор

Мойто мнение е ползвай новия модел карбуратор 8)

Автор:  theultimate [ Неделя, 25.01.2009 г. 20:14 ч. ]
Заглавие:  Re: Въпрос-карборатор

Точно. В Германия можеш да хванеш една магистрала 200км, да подържаш постоянна скорост (70-80) и това вероятно е вярно. Така сигурно ще гори 4 или по-малко. Ама тук почти няма магистрали, има яко баири и завои и се кара предимно на газ-спирачка. Така че слагай най-новия модел и да не ти пука :)

Автор:  dedo petko [ Петък, 30.01.2009 г. 02:30 ч. ]
Заглавие:  Re: Въпрос-карборатор

Моят трабант гори 10/100 без зависимост от режима на движение(градско и извънградско), най-вероятно трябва да сваля карборатора и да се почисти, защото и не върви особено добре дори понякога на празен ход гасне :shock: :roll:

Автор:  theultimate [ Петък, 30.01.2009 г. 10:40 ч. ]
Заглавие:  Re: Въпрос-карборатор

В София 10/100 е напълно нормално. Моя трабант винаги е горял толкова, пък е нямал проблеми с вървежа. Свалял съм до 8 с много нисък празен ход, но пък така ми тресе много. Опитай да увеличиш малко оборотите и ако пак не държи празен ход, наистина имаш проблем.

Автор:  dedo petko [ Петък, 30.01.2009 г. 11:14 ч. ]
Заглавие:  Re: Въпрос-карборатор

Не е в София посочения разход,трабанта най-често се кара в смесен цикъл или само извънградско.Това с увеличаването на оборотите за празния ход го пробвах и ефекта е само почти нулев,след 1-2 дни пак почва да гасне.На 75 000 км е мотора и мисля, че не е реален този разход понеже преди в същия режим на каране ми е давал разход от 5.5-6/100км :(

Автор:  Kashonut [ Петък, 30.01.2009 г. 20:20 ч. ]
Заглавие:  Re: Въпрос-карборатор

------------------------------------------------

Автор:  Nasakoto [ Събота, 31.01.2009 г. 00:50 ч. ]
Заглавие:  Re: Въпрос-карборатор

dedo petko написа:
Това с увеличаването на оборотите за празния ход го пробвах и ефекта е само почти нулев,след 1-2 дни пак почва да гасне.(



На винтовете за регулировка на карбуратора има едни гумени О-пръстени, които с течение на годините се деформират, втвърдяват и износват, винта започва да се върти много леко и от вибрациите се самозатяга. Имаше го на моя Варц, имаше го и на theultimate на трабантелата. Опитай се да смениш въпросният О-пръстен на големият винт (за празният ход). :)

Автор:  theultimate [ Събота, 31.01.2009 г. 00:59 ч. ]
Заглавие:  Re: Въпрос-карборатор

Така е! Не прочетох това за единия ден. Значи при мен миналата зима беше така - вдигна оборотите - пушка - оставям го 10 минути на място и не гасне. 2-3 дни и пак почне да гасне. Хванах се на главата. Накрая Наско ме светна за тези о-пръстени. Като се износи уплътнението винта за 2-3 дни се самозатяга и оборотите падат. Свали регулировъчния винт и намери по магазините подходящ о-пръстен. Струва стотинки. При мен това беше проблема.

Автор:  dedo petko [ Събота, 31.01.2009 г. 12:45 ч. ]
Заглавие:  Re: Въпрос-карборатор

Благодаря за отговорите колеги! :D

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/