Трабант и Вартбург форум http://2tpower.com/forum/ |
|
Кратковременна консервация на Трабант http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=1424 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | theultimate [ Петък, 09.01.2009 г. 21:56 ч. ] |
Заглавие: | Кратковременна консервация на Трабант |
Какво трябва да се направи за един трабант който се кара да кажем веднъж на 3-4 месеца за да не му се съсипват спирачките и да не се запушва карбуратора? Говорим за някакви по-бързи неща, а не от сорта на демонтиране и поставяне в леген с масло. На трупчета ли е по-добре да стои или на гумите си? Абе изобщо как да се консервира така че между тия периоди да не се скапва. |
Автор: | fraxinus [ Събота, 10.01.2009 г. 00:17 ч. ] |
Заглавие: | Re: Кратковременна консервация на трабант |
На трупчета не се уморяват ресьорите.Ако стои с колелетата проверявай чат пат да не спаднат съвсем гумите. А иначе добре е да е под навес че да не го блъска слънце и дъжд Брезенти и т.н. не са решение ,по добре ако е лято да е под дърво на сянка.. Не е зле да се измие като за последно от луга ,кал прах и други мръсотии.За бензина има една добавка в магазините на Хускварна която пречи да се образуват засмолявания при съхранение.Това мисля че ще е полезно.Добре е да се сменя спирачната течност защото поема влага и причинява корозии запушвания и т.н. но що така ме мързи тъй в тоя студ... акумулатора го вадиш и го слагаш на другата ти кола ако няма или е по лош от трабантовия. и все пак припалвай чат пат. |
Автор: | Младен Трабанта [ Събота, 10.01.2009 г. 00:34 ч. ] |
Заглавие: | Re: Кратковременна консервация на трабант |
От мен съвет задължително на сухо и проветриво място да се съхранява. Освен това или да се съберат постелките задължително сухи вътре или поне да се подложи нещо между пода и постелките да има въздух да диша да не корозира пода. Периодично зареждане на акумулатора поне веднъж в месеца припалване поне на два месеца. Другите си Трабантчета на село така ги съхранявам. Задължително след цялостното измиване на колата супер подсушаване дори да се покара малко ако е сухо времето да се подсушат спирачки подкалници под. Максимално да се изгони влагата именно тя е в основата на събарянето на колата корозия блокиране и прочие. |
Автор: | Santa [ Събота, 10.01.2009 г. 01:26 ч. ] |
Заглавие: | Re: Кратковременна консервация на трабант |
Спирачките не можеш да ги опазиш.Не и на тая кола.Може,ама...се разглабя колата. На трупчета е по-добре.Така го пише по книгите. Точиш бензина. Махаш въздушния филтър Почистваш хубаво карбуратора отгоре да няма никаква мръсотия,масло,бензин.Намери една UV лампа-от тия,дето проверяват парите с тях.Като светнеш,на местата които трябва да са чисти,не трябва да има нищо,светещо в зелено или синьо.По абсолютно същия начин постъпваш с ауспуха.Там на всяка 2Т кола е свинщина,почистваш я идеално Взимаш амбалажна хартия и я намазваш тънко с масло.Ако намериш горяло такова от много износен дизел,още по-добре.Влагата не се разбира със саждите.Оставяш да преседи намазана един ден,на стайна температура.Ще смърди малко като гаража на АПК-то,ама...това е положението... Късаш голямо парче,мачкаш и набутваш в карба.Няма да потъне навътре-има дифузор. Купуваш от аптеката четири презерватива (не е смешно). Два надяваш отгоре на карба,както си е с хартията вътре. Другите два надяваш върху идеално изчистения ауспух,след като си набутал в него остатъка от амбалажната хартия. Тактически подход-гледаш хартията да не се допира до латекса,защото го разтваря.Това е идеята на идеалното почистване-бензина също го разтваря. Заебавш кочината под някое дърво и веднъж седмично отваряш капака да провериш дали са здрави презервативите и дали мангустите не са задигнали нещо. Разконсервирането е в обратния ред-сваляш презервативите,вадиш хартията,закачаш си въздушния филтър,наливаш бензин и палиш. |
Автор: | филип3 [ Събота, 10.01.2009 г. 02:57 ч. ] |
Заглавие: | Re: Кратковременна консервация на трабант |
За двигателя знам че се налива 1 литър (по 500мл на цилиндър) от едно масло - не знам точната спецификация. Мисля, че е машинно масло: по - гъсто е от моторното. Наливането става през каналите за свещите. После с ръка се превърта коляновият вал 2-3 пъти (върти се турбината). |
Автор: | Kashonut [ Събота, 10.01.2009 г. 07:15 ч. ] |
Заглавие: | Re: Кратковременна консервация на трабант |
------------------------------- |
Автор: | ivanski [ Събота, 10.01.2009 г. 12:03 ч. ] |
Заглавие: | Re: Кратковременна консервация на трабант |
Аз пък съм стигнал до извода,че консервацията е втората крачка към зарязването на една кола . |
Автор: | theultimate [ Събота, 10.01.2009 г. 12:57 ч. ] |
Заглавие: | Re: Кратковременна консервация на трабант |
Сериозен роднина с книжка там нямам. Санта - няма да съм там, така че не мога да отварям капака 1 седмично. Особено през зимата се ходи не по често от 1 на 2 месеца. Двигателя не ме притеснява, въпроса е особено за карбуратора, тъй като там като има боклуци и колата не се кара запичат яко. |
Автор: | Оги [ Понеделник, 12.01.2009 г. 19:10 ч. ] |
Заглавие: | Re: Кратковременна консервация на трабант |
Хам... кви идеи научих; За 3 месеца нищо му няма, само за акомулатора има грижи. Ако имаш некой френд закъсал за акомулатор- давай му твоя да кара, няма по-добро поддържане освен проста експлоатация. Стига да няма сдухано динамо или реле. И да не е некой дето като му дадеш нещо после не можеш да си го вземеш |
Автор: | _PePo_SpRintA_ [ Понеделник, 02.02.2009 г. 14:53 ч. ] |
Заглавие: | Re: Кратковременна консервация на трабант |
аз сьм чувал че за консервирането на двигатела,парво с две отверки нагласяш буталата да са на равно,после се наливат по 300грама газ (за лампите кадето е) на секи цилиндьр,завиваш свещите и си готов. |
Автор: | theultimate [ Понеделник, 02.02.2009 г. 20:44 ч. ] |
Заглавие: | Re: Кратковременна консервация на трабант |
Не, това е за почистване на нагара. |
Автор: | _PePo_SpRintA_ [ Понеделник, 02.02.2009 г. 20:55 ч. ] |
Заглавие: | Re: Кратковременна консервация на трабант |
ААА да начи сам грешка сори много |
Автор: | Младен Трабанта [ Понеделник, 02.02.2009 г. 23:22 ч. ] |
Заглавие: | Re: Кратковременна консервация на трабант |
Слага се двутактово или двигателно масло през отворите на свещите при изравнени бутала по около 200гр.и отворите на аспуха и въздушния филтър се запушват с намаслена хартия или парцал |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |