Трабант и Вартбург форум
http://2tpower.com/forum/

Проблем със стартера
http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=1355
Страница 1 от 1

Автор:  GoDstar [ Вторник, 16.12.2008 г. 19:31 ч. ]
Заглавие:  Проблем със стартера

Купих си трабант преди седмица (може да сте го виждали - черен със оранжеви елементи) и от вчера стартера започна да не сработва отвреме навреме, цъка и не върти а като завъртя ключа няколко пъти и завърти. Другото което ме притеснява е ,че рамото на едната чистачка се клати наляво-надясно и поради тази причина изпада тази "шина" която идва от моторчето. също оборотите на празния ход ама за тях прочетох 2-3 теми и ще пробвам да ги правя :) Ако сте имали подобни проблеми дайте мнение. А сетих се, едната врата има много голям луфт откъм дръжката, подложих 3 гайки и сега идва добре ама пак не се затваря. как да я оправя? Да подложа откам пантата или? Благодаря предварително :)

Автор:  стамен353 [ Вторник, 16.12.2008 г. 19:58 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем със стартера

темата не е за тука....
Плюс тва и за стартер има мн. писано.Ще подсажа-четките.

Автор:  kiro [ Вторник, 16.12.2008 г. 23:35 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем със стартера

Провери си четките на стартера!

Автор:  GoDstar [ Сряда, 17.12.2008 г. 08:08 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем със стартера

Благодаря, още днес мисля да го оправям заедно с цялата предниця и карбуратора :)

Автор:  ivanski [ Сряда, 17.12.2008 г. 15:10 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем със стартера

GoDstar

Ако си с оригиналните кабели за акумулатор.Тези алуминиевите може да ги смениш с медни.Аз имах точно такъв проблем.Алуминиевите кабели може да са хубави според някои хора( което е вярно и аз се съгласявам ) ,но не правят контакт с ботушчетата, обувките и тем подобни, защото алуминия не може да го запоиш .Може да се завари с Аргон, но това вече е друга тема.
Виж в гараж как съм го направил на моята кола, за да не обяснявам тук.

За чистачките.
Отзад цялата лостова система я сменяш с нова от магазина.Като естествено новата няма да пасне, защото е унгарска и ще се наложи да комбинираш от оригиналната система и новата от магазина .При мен се получи много добре .Вече няма течове и скърцане и тем подобни дребни неща ,които могат да те изкарат извън нерви .
Тая лостова система трябва да я има в малкото останали магазини, щом и в Пловдив я има.Наистина си заслужава 20-тината лева .


За вратата.
Ми явно с шайби ще стане.
И аз имам същия проблем, като съм пробвал и с други врати пак е нямало резултат.Виж другата врата се затваря перфектно пък .
Явно някой работник от Монголия или Виетнам е объркал рамката на купето за вратата със
"сантим, сантим и нещо"

Автор:  орлича [ Сряда, 17.12.2008 г. 15:46 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем със стартера

siso написа:
За вратата.
Ми явно с шайби ще стане.
И аз имам същия проблем, като съм пробвал и с други врати пак е нямало резултат.Виж другата врата се затваря перфектно пък .
Явно някой работник от Монголия или Виетнам е объркал рамката на купето за вратата със
"сантим, сантим и нещо"


Никой нищо не е объркал. Или вратата или калника ти е бил сменяван някога или си имал удар. Ако сте забелязали, новите дуропласти са по-дълги именно с цел да си напаснеш фугата към врата/калник. В завода ги фугират ръчно с машина и когато сложищ панел 2-употреба то рядко фугата седи равномерна.

Автор:  theultimate [ Сряда, 17.12.2008 г. 16:42 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем със стартера

За лостовата система - по добре потърси немска втора употреба. Унгарските неща обикновено са с огромни производствени отклонения. Въж първо твоята дали е притегната. Под рамото на чистачката, точно където щангата влиза в купето има една гайка. Провери я да не е хлабава.

Автор:  ivanski [ Четвъртък, 18.12.2008 г. 14:58 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем със стартера

Орлича .
Да съгласен съм с теб за фабричния допуск на панелите.Преди около две години си купих от магазина калник, който беше без боя,такъв кафяв.Нов калник който имаше запас и трябваше да напасна .И струваше 45 лева .
Проблема не е дуропласта, а пантата .Някак си тя е по-далече от зъбчетата .Сякаш вратата е по-малка от рамката.
Да моя траб е имал удър отпред вляво,но това не трябва да влияе на рамката на вратата на шофьора .
Ще се постарая да снимам някой ден за да видиш за какво по-точно става въпрос .

Васко.
Защо да сменя нещо старо с нещо още по-старо ?Верно,че оригиналните са хубави,ама са стари и текат и имат фуфтове и тем подобни .
И за теб ще се постарая да видиш на снимка как съм комбинирал унгарската система с оригиналната .

Автор:  theultimate [ Четвъртък, 18.12.2008 г. 15:26 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем със стартера

Сигурен ли си че няма да работят? Унгарското ще има точно същите луфтове, но ще даде двойно пари. Има и запазени стари - моята лостова система примерно е почти перфектна, хем е от 1983 и никак не жаля чистачките, даже напротив.

Автор:  ivanski [ Петък, 19.12.2008 г. 13:22 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем със стартера

Моята пък беше от 89 и беше много зле.
От опит ти казвам че унгараската(поне тази,която купих) си е много добра.Това,което взаимствах от старата е частта,която се закача на моторчето.

Пък и откъде да я търси тази запазена стара немска система?
Те като ръждясат с толкова зор се махат, те и за това моргаджийте не ги свалят .

Ама всеки избира решението ,което най му харесва .

Автор:  орлича [ Петък, 19.12.2008 г. 23:23 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем със стартера

Аз да си довърша тезата за вратите.
При удар каросерията малко или много поема енергията по цялата си площ, а вратите са най-чувствителният индикатор за някакви деформации, защото там функцията им се нарушава от минимални отклонения (половин милиметър дори). Сигурно всеки е забелязал, че когато се вдигне колата на крик вратите се затварят по-трудно (дори на ежедневката ми, която тежи 1700 кг. вратите въобще не могат да се затворят), т.е. каросерията е под напрежение от усукване, а какво да говорим за последствия след удар, при това челен. Така че това е най-възможната причина да имаш луфт между клина и бравата.

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/