Трабант и Вартбург форум
http://2tpower.com/forum/

Проспект на Трабант 601 Лимузина
http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=1259
Страница 1 от 1

Автор:  DEYAN IYI [ Сряда, 19.11.2008 г. 20:14 ч. ]
Заглавие:  Проспект на Трабант 601 Лимузина

После някой да не каже, че не ви обичам!!! :P

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Автор:  mitoko [ Четвъртък, 20.11.2008 г. 13:08 ч. ]
Заглавие:  Re: Проспект на Трабант 601 Лимузина

поздраввявам те [smilie=2beers] :mrgreen:

Автор:  Teo [ Събота, 29.11.2008 г. 20:41 ч. ]
Заглавие:  Re: Проспект на Трабант 601 Лимузина

Тоя има "всички екстри" :mrgreen:

Автор:  филип3 [ Понеделник, 01.12.2008 г. 20:16 ч. ]
Заглавие:  Re: Проспект на Трабант 601 Лимузина

Красота.
И Трабито немците го конструират при големи лишения откъм материали, отиващи за военната индустрия на соцлагера.
Толкова оригинални и самобитни евтини за конструиране и производство решения, символът на "първата кола", истинската "кола за народа", доказала се нееднократно като непретенциозна, здрава и евтина кола за млади и стари.
Все пак младостта и първата кола се случват веднъж в живота.
За нас като источноевропейци това е идеалната кола за "навсякъде" и по всяко време.
А и специфичното пърпорене на 2т двигател не може да се забрави. Дори и да не се усмихваме на живота, да ти мине Траби път и да те подмине е нещо, за което си заслужава да се живее. [smilie=cat]
За хората от нашето поколение и за всички фенове на марката "Картоненият лъв"."Трабантцедеса", Трабито, Трабантината, Трабса, "Сапунерката",моторчето си останат заредени с емоция, която е непонятна за другите. За караш Трабант е удоволствие за ценители и обикновени труженици - малка, евтина, икономична, с много оригинални доработки и минаваща през почти всичко. Това, че е лека за бутане е допълнителен плюс.. :wink:
А и е първата кола с много пластмасови детайли, които я олекотяват и са евтини за производство. Все пак не е нужен голям двигател, за да се задвижи една кола. А и времената са били други - имало е малко автомобили, хубави пътища, други разбирания за автомобилизъм. Марката Трабант е уникална ретромарка, която няма да се върне повече. Дори и немците са скептични за новият "Трабант" - щяла да бъде бутикова кола за богаташи. А и никой от "големите" няма да я пусне на пазара. Така, че които сме останали това ще бъдем - чувам около 10 -на човека за форума= един последен клубза 2т в България.

Автор:  MSTT [ Понеделник, 01.12.2008 г. 21:23 ч. ]
Заглавие:  Re: Проспект на Трабант 601 Лимузина

филип3 написа:
...


Много добре казано. [smilie=2beers]
А относно хората има ред причини който не мисля да изброявам,ще спомена само 2:
Голяма част от хората нямат достъп до интернет други пък незнаят за сайта(форума).

Автор:  DEYAN IYI [ Четвъртък, 03.06.2010 г. 11:25 ч. ]
Заглавие:  Re: Проспект на Трабант 601 Лимузина

Още проспектчета...

:arrow: http://storm.oldcarmanualproject.com/trabantp70.htm

:arrow: http://storm.oldcarmanualproject.com/trabantp500.htm

:arrow: http://storm.oldcarmanualproject.com/trabant3.htm

:arrow: http://storm.oldcarmanualproject.com/trabant601.htm

:arrow: http://storm.oldcarmanualproject.com/trabant1.htm

:arrow: http://storm.oldcarmanualproject.com/trabantconcept2009.htm

DKW

:arrow: http://storm.oldcarmanualproject.com/dkwschwebeklasse1936.htm

:arrow: http://storm.oldcarmanualproject.com/dkw1938.htm

Автор:  eisenacher311 [ Четвъртък, 03.06.2010 г. 22:48 ч. ]
Заглавие:  Re: Проспект на Трабант 601 Лимузина

Никога не съм виждал Трабант с отваряеми задни стъкла,внасяли ли са такива у нас?

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/