Re: Проспект на Трабант 601 Лимузина
Красота.
И Трабито немците го конструират при големи лишения откъм материали, отиващи за военната индустрия на соцлагера.
Толкова оригинални и самобитни евтини за конструиране и производство решения, символът на "първата кола", истинската "кола за народа", доказала се нееднократно като непретенциозна, здрава и евтина кола за млади и стари.
Все пак младостта и първата кола се случват веднъж в живота.
За нас като источноевропейци това е идеалната кола за "навсякъде" и по всяко време.
А и специфичното пърпорене на 2т двигател не може да се забрави. Дори и да не се усмихваме на живота, да ти мине Траби път и да те подмине е нещо, за което си заслужава да се живее.
За хората от нашето поколение и за всички фенове на марката "Картоненият лъв"."Трабантцедеса", Трабито, Трабантината, Трабса, "Сапунерката",моторчето си останат заредени с емоция, която е непонятна за другите. За караш Трабант е удоволствие за ценители и обикновени труженици - малка, евтина, икономична, с много оригинални доработки и минаваща през почти всичко. Това, че е лека за бутане е допълнителен плюс..
А и е първата кола с много пластмасови детайли, които я олекотяват и са евтини за производство. Все пак не е нужен голям двигател, за да се задвижи една кола. А и времената са били други - имало е малко автомобили, хубави пътища, други разбирания за автомобилизъм. Марката Трабант е уникална ретромарка, която няма да се върне повече. Дори и немците са скептични за новият "Трабант" - щяла да бъде бутикова кола за богаташи. А и никой от "големите" няма да я пусне на пазара. Така, че които сме останали това ще бъдем - чувам около 10 -на човека за форума= един последен клубза 2т в България.