Трабант и Вартбург форум
http://2tpower.com/forum/

Проблем с гарнитура на глава ?
http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=1202
Страница 1 от 1

Автор:  metall11 [ Неделя, 09.11.2008 г. 19:00 ч. ]
Заглавие:  Проблем с гарнитура на глава ?

колеги днес реших да свалям кожуха на двигатела на трабстара, да изчистя малко оребрената част на цилиндрите от прах други боклуци, но като махнах ламаринения капак отгоре видях, че на единия цилиндър (този който е до турбината за охлаждане), единия болт който стяга главата е омаслен, и изпускателния колектор на същия цилиндър също е омаслен, това означава ли, че е избила гарнитурата на главата, като цяло колата работи нормално, двигатела досега не е отварян на 70 000 км. Според вас трябва ли да я сменя гарнитурата ?

Автор:  theultimate [ Неделя, 09.11.2008 г. 19:20 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с гарнитура на глава ?

Може и просто да е хлабав болта. Особено ако си със шпилки, а не с болтове смени гарнитурата - не е трудно.

Автор:  metall11 [ Неделя, 09.11.2008 г. 19:25 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с гарнитура на глава ?

задължително ли е после като стягам главата да работя с динамометричен ключ, или може с обикновен ключ.

Автор:  Nasakoto [ Понеделник, 10.11.2008 г. 10:49 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с гарнитура на глава ?

И четвърто - задължително си сложи подложни шайби и федершайби. Препатено :)

Автор:  metall11 [ Вторник, 11.11.2008 г. 19:12 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с гарнитура на глава ?

благодаря за мненията колеги. Купих си гарнитури за колекторите и днес ги смених, но се появи друг проблем, като свалих колекторите и гледам единя цилиндър и колектора отвътре е мокър като омаслен а другия цилиндър е сух и черен. Започнах да се съмнявам за счупен сегмент и реших да отида да си премеря компресията, сглобих трабстара сложих новите гарнитури на колекторите и отивам в един сервиз при един познат, той ми вика то може да има компресия и пак да има счупен сегмент, и се отказах да меря компресията защото трябваше и да я чакам да изтива. Като цяло колата си върви нормално, струва ми се че има малка загуба на мощност. Ако има счупен сегмент и я карам така може ла да блокирам нещо двигатела, защото не искам да я отварям още на 70 000 километра е и не е пипан двигатела досега. Гарнитурата на главата се отказах да я сменям защото не се чува съскане от нея, иначе главите са със шпилки и гайки.И ако няма опасност за двигатела ако е счупен сегмент мисля да я карам така. :roll:

Автор:  boycho [ Вторник, 11.11.2008 г. 19:30 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с гарнитура на глава ?

май на един колега ми замина двгто от счупен сегмент.А пък и то не е като друга кола да го отваряш тука работата е много проста.

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/