Трабант и Вартбург форум http://2tpower.com/forum/ |
|
проблем с волана http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=1166 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | rifle68 [ Понеделник, 03.11.2008 г. 22:58 ч. ] |
Заглавие: | проблем с волана |
имам от скоро трабант и съм забелязал че волана ми мърда вертикално нагоре-надолу и не можах да открия причината не съм сигурен дали е на каре някъде по средата на кормилния прът но не мога да видя. благодаря предварително |
Автор: | MSTT [ Вторник, 04.11.2008 г. 08:01 ч. ] |
Заглавие: | |
Принципно си има малък ход,но ако хода е голям провери да не се е разхлабила планката на която "лежи" кормилния прът. |
Автор: | shotik [ Вторник, 04.11.2008 г. 08:52 ч. ] |
Заглавие: | волан |
Смени гумените втулки на оста на волана,тъй като вероятно са износен или са се втвърдили и оста хлопа в тях.Прегледай и болтовете на карето да не са разхлабени както и самото гумено каре дали има закъсано и ако трябва го смени и него. |
Автор: | орлича [ Вторник, 04.11.2008 г. 10:39 ч. ] |
Заглавие: | |
Принципно не трябва да има никакъв ход. Причината за тази хлабина са износени пластмасови втулки, които са втъкнати в гумен маншон, през който минава кормилният прът на кормилната колонка. Пластмасовите втулки представляват 3 парченца във формата на ) и ги има в софийските магазини, унгарски. Смяната им не е никак сложна, но трябва да свалиш волана, пластмасовата облицовка на кормилната колонка, няколко жици от релето на мигачите, и самата кормилна колонка като преди това разкачиш скоростният лост откъм двигателя. При монтажа втулките се мажат хубаво с грес за да не ги яде пръта. Аз например свалих направо целият кормилен прът и смених долното гуменото каре с ново, гумения маншон и втулките. Ако предницата ти е здрава и гресирана, ефекта после е все едно караш обикновена западна кола с хидравлика. |
Автор: | theultimate [ Вторник, 04.11.2008 г. 12:24 ч. ] |
Заглавие: | |
Подкрепям колегите. Пръта на волана лагерува в кормилната колонка в гумена втулка, в която има 3 по-малки пласмасови като черупки. Аз хем съм ги смазвал, хем не веднъж са ми заставали една върху друга и тогава волана има голям луфт. Волана няма какво да го сваляш. Свали двете пастмаси, които са зад него и виж дали идва от там луфта. Виж дали са на място черупките, може просто да са изпопадали. |
Автор: | ivanski [ Вторник, 04.11.2008 г. 14:48 ч. ] |
Заглавие: | |
И аз имах същия проблем . Само ,че черупки не намерих и от ПВЦ тръба за водопровод( с алуминиева влошка ) Изрязах три парчета , на които крайщата изкривих да не излизат после . Все пак най-добре е с тия от магазина, ама като няма . |
Автор: | theultimate [ Вторник, 04.11.2008 г. 17:07 ч. ] |
Заглавие: | |
Е...все ще намери от някой трабант за части. |
Автор: | rifle68 [ Вторник, 04.11.2008 г. 18:53 ч. ] |
Заглавие: | |
БЛАГОДАРЯ КОЛЕГИ,за бързия съвет,в събота ще му разкажа играта на ТРАБА. |
Автор: | rifle68 [ Неделя, 04.10.2009 г. 11:46 ч. ] |
Заглавие: | Re: проблем с волана |
оправих проблема с тръбата от ПВЦ с алуминиевата вложка дето е за камините. |
Автор: | филип3 [ Събота, 10.10.2009 г. 23:25 ч. ] |
Заглавие: | Re: проблем с волана |
rifle68, Добре дошъл във форума - всяка различна гледна точка създава ново усещане за пълноценност. Няма ли да ни представиш твоят Трабант-пусни снимки, за да можем да ти помогнем възможно най-добре. За сега виждам само една голяма кола, която е един от конкурентите ни по показател издръжливост на дупки. |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |