Трабант и Вартбург форум
http://2tpower.com/forum/

Странен проблем с колектор или гърне ...
http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=1115
Страница 1 от 1

Автор:  metall11 [ Понеделник, 20.10.2008 г. 20:15 ч. ]
Заглавие:  Странен проблем с колектор или гърне ...

Здравейте колеги, миналата седмица като се пребирах от Хисаря към Добрич с Трабанта, се случи нещо много странно.След около 200 километра пробег без почивка на един голям баир изгасих двигатела на колата и я оставих да върви по инерция, след около една минута се чу тъп приглушен звук (нещо като да удариш по врата с юмрук) някаде отпред или отдолу, спрях огледах колата всичко изглежда нормално, но след като запалих двигатела работеше малко по шумно от преди все едно някаде изпуска от колекторите или от гърнето, иначе колата си върви перфектно не е загубила мощност или нещо такова, просто стана по шумна и не мога да разбера от каде точно изпуска, ако някой може да ми даде някакъв съвет ще бъда много благодарен ...

Автор:  theultimate [ Понеделник, 20.10.2008 г. 22:34 ч. ]
Заглавие: 

Виж да не се е откършило нещо по ауспуховата система - колектор, предно, задно гърне. Много е вероятно да няма връзка с 200км пробег, нито с пускането по инерция, просто на нещо да му е дошло времето.

Автор:  xbs_pioneer [ Вторник, 21.10.2008 г. 12:57 ч. ]
Заглавие: 

според мен е хвърлило горивна смес в гърнето... отлгедай цали има цепнатини по предното гърне

Автор:  theultimate [ Вторник, 21.10.2008 г. 13:49 ч. ]
Заглавие: 

Лошо е че под ламарината трудно ще разбереш дали е пукнато. Пусни си парното и виж дали мирише на бензин - ако е пукнато предното гърне с гаранция ще смърди ужасно :)

Автор:  орлича [ Вторник, 21.10.2008 г. 14:04 ч. ]
Заглавие: 

Колега, провери колекторната тръба за пукнатини, случвало се е да се сцепи точно горе при цилиндрите и да не се вижда от кожуха на двигателя.

Автор:  metall11 [ Неделя, 26.10.2008 г. 17:54 ч. ]
Заглавие: 

оглеждах ги изпускателните колектори за пукнатини изглеждат здрави при запален двигател не се вижда пушек, пробвах и парното не миреше на изгорели газове в купето, няма паднали болтове всичко си е на място. Мисля си че е гарнитурата между колектора и цилиндрите, и се чудя дали е възможно от много нагар в колекторите да се запали нагара и затова така да се е чул този "Удър" и да е изпуснала гарнитурата, другата събота и неделя мисля да го разглобя и да видя за к'во става въпрос. Благодаря на всички колеги за отговорите...

Автор:  theultimate [ Петък, 31.10.2008 г. 20:35 ч. ]
Заглавие: 

Провери скобите между предното гърне и тръбата и между тръбата и задното гърне дали са хубаво стегнати. От 1 месец ми трака трабанта, а се оказа че едната скоба не е била стегната хубаво :)

Автор:  metall11 [ Понеделник, 03.11.2008 г. 19:14 ч. ]
Заглавие: 

проблема се оказа, че се е скъсал гумения тампон който държи гърнето и тръбите към купето и е се е разместила скобата между гърнето и тръбите, проблема вече е отстранен. Благодаря на всички колеги за съветите.

Автор:  theultimate [ Понеделник, 03.11.2008 г. 20:29 ч. ]
Заглавие: 

Същото като при мен значи...1 месец не можех да открия какво е, защото се беше разхлабила скобата на предното гърне а тракаше задното.... накрая я стегнах до спукване и вече не трака.

Автор:  ivanski [ Вторник, 04.11.2008 г. 14:50 ч. ]
Заглавие: 

theultimate написа:
Същото като при мен значи...1 месец не можех да открия какво е, защото се беше разхлабила скобата на предното гърне а тракаше задното.... накрая я стегнах до спукване и вече не трака.


И някой като чуе това.
Ще вземе си строши колектора .

Слагаш втора гайка и си готов .И не се стяга жестоко .

Автор:  theultimate [ Вторник, 04.11.2008 г. 17:08 ч. ]
Заглавие: 

Не колектора бе. Говоря за скобата между предното гърне и ауспуховата тръба. Понеже смених тръбата с чисто нова, а тя е малко по-широка и трябва да се стегне яко.

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/