Трабант и Вартбург форум
http://2tpower.com/forum/

Празен ход 28 H 1-1
http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=1092
Страница 1 от 2

Автор:  ivanski [ Петък, 17.10.2008 г. 17:02 ч. ]
Заглавие:  Празен ход 28 H 1-1

Знааам ,че има 1000 теми в които се обяснява точно този модел карбуратор как се регулира.

Моя проблем е следния:
Пали си сутрин на смукач - много пушек .
Като бутна смукача пушека се намалява значително, но пък работи доста нестабилно на празен ход и след 15 секунди докато изгасне .

бензина си тече нормално.
резервоара чист.
маркучи нови без течове.
капачката на резервоара е прочистена .
свещите нови и работят.
бубини ОК
нови кабели.
ново електронно с центровка.
карбуратора чистен поне 3 пъти.
новото на горивото в карба в нормите.
игления клапан е ОК.

Значи според мен, онзи голям болт, който е изнесен и достъпен е за въздуха.Като се развива се подава повече въздух, съответно повече пушек .
Тоя болт аз съм го отвил 2/2,5 оборота от завинтено полужение .
Също забелязах,че като се развива има повече пушек и оборотите спадат значително по-бавно .

Според мен истинския реглаж на празния ход е онзи толкова страшен пломбиран болт, който всички се страхуват да пипнат.

Въпроса ми е:
Тоя пломбиран болт на колко оборота е отвит от крайно завинтено полужение ?
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=8196044

ей това е пломбирания болт.
Снимката е на колегата racrac


Също съм забелязал и едно друго малко винтче ,което ограничава клапата за газта(това, което се движи отдясно на карба като дадем газ)


Очаквам адекватни мнения .
Благодаря предварително .

Автор:  theultimate [ Петък, 17.10.2008 г. 17:09 ч. ]
Заглавие: 

С какво масло караш? Тия мизерии прави ли ги като загрее?

Автор:  Nasakoto [ Петък, 17.10.2008 г. 17:36 ч. ]
Заглавие: 

НЕ БАРАЙ винтчето, дето ограничава клапата за газта. Тази регулировка по принцип се прави с индикаторен часовник и се гонят стотни от милиметъра.

Иначе - толкова страшния малък пломбиран винт... ми кормиш пломбата, бележиш началното положение, и започваш да завиваш болта, като броиш оборотите (с половинки, четвъртинки и осминки). Примерно изброяваш 2 и 1/4 оборота. Развиваш смело, почистваш, след това навиваш пак до упор, и развиваш 2 и 1/4 оборота. Така можеш да гониш оптимален вървеж или разход на Трабанта. Ако се усъмниш, че нещо си оклепал - връщаш се на първоначалната регулировка. :)

Автор:  ivanski [ Петък, 17.10.2008 г. 17:50 ч. ]
Заглавие: 

Да ,ама аз съм барал всичко като съм чистил .
И се тая тоя двигателя е на 60 000.Не съм го взел от завода та да мога да усетя разлика от стотни с разхлопания двигател .Па и колко центровки са му правени :)

Въпроса си остава същия.

А това малко стопорно винтче на колко милиметра стърчи ?

Автор:  theultimate [ Петък, 17.10.2008 г. 17:54 ч. ]
Заглавие:  Re: Празен ход 28 H 1-1

siso написа:
Значи според мен, онзи голям болт, който е изнесен и достъпен е за въздуха.Като се развива се подава повече въздух, съответно повече пушек


Кой болт? Пломбираният болт отстрани на карба е за въздуха на празен ход. Този големия дето се вижда отпред е за обходната смес. Идеята му е следната. Загряваш колата до работна температура (караш 15 минути да кажем), след това ако сме зимния период (ноември-март) палиш фаровете, ако не - без. Въртиш го докато ти хареса празния ход, при положение че жилото на газта е хлабаво - не е под напрежение. Стандартно тоя болт се отвива на 2.5 оборота и от там +- докато ти хареса. Имал съм карб на който го отвивах почти до край. Провери дали не се върти прекалено лесно.

При мен беше заминало уплътнението. Болта се самозатягаше. Демек направя го перфектно - след седмица мистериозно изчезне празния ход....така 1 месец, докато Наско ме светна :) А опорния винт на дросела наистина не трябва да се бара, освен ако някой "майстор" не го е направил преди теб.

Автор:  ivanski [ Вторник, 21.10.2008 г. 14:30 ч. ]
Заглавие: 

Аре бе хора, моля най-запознатите и старшите да обяснят особеностите при регулирането на този последен модел карбуратори .

Ако ли и друг знае, да казва нали сме тука си помагаме взаимно.

Автор:  ivanski [ Петък, 31.10.2008 г. 12:46 ч. ]
Заглавие: 

:arrow:

Автор:  mitoko [ Петък, 31.10.2008 г. 13:33 ч. ]
Заглавие: 

siso написа:
:arrow:


книгата аз ремонтирам трабант нямаш ли я ???

Автор:  ivanski [ Петък, 31.10.2008 г. 13:46 ч. ]
Заглавие: 

mitoko написа:
siso написа:
:arrow:


книгата аз ремонтирам трабант нямаш ли я ???


Тая книга е сигурно първата, която съм прочел през краткия си живот .

Аз искам някой по-опитен от мен с тези карбуратори да каже .

Автор:  Marto_RT [ Петък, 31.10.2008 г. 16:23 ч. ]
Заглавие: 

Сигурен ли си, че горивният жикльор за празен ход е почистен добре?

Автор:  ivanski [ Понеделник, 03.11.2008 г. 15:51 ч. ]
Заглавие: 

Marto_RT написа:
Сигурен ли си, че горивният жикльор за празен ход е почистен добре?


Ако говориш за този, който е зад една гумена тапа, след като махнеш карба.Да чист е .
Ако не ,кажи кой .

Вече почна да държи след като оправих центровката, но искам да са по-високи просто.

Автор:  theultimate [ Понеделник, 03.11.2008 г. 15:58 ч. ]
Заглавие: 

При мене го има тоя момент - стабилен е празния ход. Но сега като пусна фарове ми намалява празния ход. Искам да дигна оборотите. Въртя големия винт, но няма никой - от една стойност нагоре не искат да се вдигнат. Почти съм сигурен че от рядкото каране е паднал акумулатора и алтернатора товари яко да го зарежда. Пробвай и ти така - увеличи му оборотите от големия винт, като преди това си заредил акумулатора на зарядно (или най-добре със западна кола на дълъг път).

Автор:  ivanski [ Понеделник, 03.11.2008 г. 16:02 ч. ]
Заглавие: 

Васко

Колко пъти да ти кажа , че като въртиш тоя винт си увеличаваш пушека зад трабанта .

Друг е винта .И е точно този , който всички ги е страх от него .Или някой друг, но явно никой не знае как се прави истинския реглаж на 28 Н 1-1 .
Или ако знае, не иска да ни осветли .

Автор:  theultimate [ Понеделник, 03.11.2008 г. 16:13 ч. ]
Заглавие: 

Този предния винт е за количеството. Колкото е отвъртян, толкова са оборотите. Малкия пломбиран винт е по-важния - качеството на сместа. От него зависи дали ще пуши като комин, дали ще гори много или малко. Веднъж след като го настроиш си въртиш големия както ти е кеф.

Автор:  Marto_RT [ Понеделник, 03.11.2008 г. 16:54 ч. ]
Заглавие: 

"Ако говориш за този, който е зад една гумена тапа, след като махнеш карба.Да чист е .
Ако не ,кажи кой. "

Значи на въпроса ти - като се демонтира карба и като се погледне откъм фланеца, има една гумена тапа. Значи като се извади тя, се вижда изходния отвор на системата за празен ход. Това не е жикльора за празен ход. Този жикльор се намира до оня страшния винт с пластмасовата тапа, отляво на него. А като се махне секцията с въздушната клапа, над дифузора (мястото, където се отваря канала на главната дозираща система), се вижда и въздушния жикльор за празния ход.
Така, за реглажа. Без уред за СО и оборотомер си е на магия. Моя го регулирах по следния начин. Първо прогрях двигателя. След това, при отворена въздушна клапа, въртях винта за СО (с пластмасовата тапа), до достигане на стабилни обороти, при леко отворен обогатителен винт (големия). След това от същия този винт ги вдигнах малко.
Пак казвам, че това не е правилния начин, но нямах нужните уреди.

Страница 1 от 2 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/