Напиши нова тема Отговори на тема  [ 21 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Празен ход 28 H 1-1 
Автор Съобщение
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Празен ход 28 H 1-1
Знааам ,че има 1000 теми в които се обяснява точно този модел карбуратор как се регулира.

Моя проблем е следния:
Пали си сутрин на смукач - много пушек .
Като бутна смукача пушека се намалява значително, но пък работи доста нестабилно на празен ход и след 15 секунди докато изгасне .

бензина си тече нормално.
резервоара чист.
маркучи нови без течове.
капачката на резервоара е прочистена .
свещите нови и работят.
бубини ОК
нови кабели.
ново електронно с центровка.
карбуратора чистен поне 3 пъти.
новото на горивото в карба в нормите.
игления клапан е ОК.

Значи според мен, онзи голям болт, който е изнесен и достъпен е за въздуха.Като се развива се подава повече въздух, съответно повече пушек .
Тоя болт аз съм го отвил 2/2,5 оборота от завинтено полужение .
Също забелязах,че като се развива има повече пушек и оборотите спадат значително по-бавно .

Според мен истинския реглаж на празния ход е онзи толкова страшен пломбиран болт, който всички се страхуват да пипнат.

Въпроса ми е:
Тоя пломбиран болт на колко оборота е отвит от крайно завинтено полужение ?
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=8196044

ей това е пломбирания болт.
Снимката е на колегата racrac


Също съм забелязал и едно друго малко винтче ,което ограничава клапата за газта(това, което се движи отдясно на карба като дадем газ)


Очаквам адекватни мнения .
Благодаря предварително .


Петък, 17.10.2008 г. 17:02 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
С какво масло караш? Тия мизерии прави ли ги като загрее?


Петък, 17.10.2008 г. 17:09 ч.
Профил
Луд с картечница
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 455
Местоположение: Густо майна, Филибето!...
Мнение 
НЕ БАРАЙ винтчето, дето ограничава клапата за газта. Тази регулировка по принцип се прави с индикаторен часовник и се гонят стотни от милиметъра.

Иначе - толкова страшния малък пломбиран винт... ми кормиш пломбата, бележиш началното положение, и започваш да завиваш болта, като броиш оборотите (с половинки, четвъртинки и осминки). Примерно изброяваш 2 и 1/4 оборота. Развиваш смело, почистваш, след това навиваш пак до упор, и развиваш 2 и 1/4 оборота. Така можеш да гониш оптимален вървеж или разход на Трабанта. Ако се усъмниш, че нещо си оклепал - връщаш се на първоначалната регулировка. :)

_________________
Hard to the core ! [smilie=2beers]


Петък, 17.10.2008 г. 17:36 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение 
Да ,ама аз съм барал всичко като съм чистил .
И се тая тоя двигателя е на 60 000.Не съм го взел от завода та да мога да усетя разлика от стотни с разхлопания двигател .Па и колко центровки са му правени :)

Въпроса си остава същия.

А това малко стопорно винтче на колко милиметра стърчи ?


Петък, 17.10.2008 г. 17:50 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Празен ход 28 H 1-1
siso написа:
Значи според мен, онзи голям болт, който е изнесен и достъпен е за въздуха.Като се развива се подава повече въздух, съответно повече пушек


Кой болт? Пломбираният болт отстрани на карба е за въздуха на празен ход. Този големия дето се вижда отпред е за обходната смес. Идеята му е следната. Загряваш колата до работна температура (караш 15 минути да кажем), след това ако сме зимния период (ноември-март) палиш фаровете, ако не - без. Въртиш го докато ти хареса празния ход, при положение че жилото на газта е хлабаво - не е под напрежение. Стандартно тоя болт се отвива на 2.5 оборота и от там +- докато ти хареса. Имал съм карб на който го отвивах почти до край. Провери дали не се върти прекалено лесно.

При мен беше заминало уплътнението. Болта се самозатягаше. Демек направя го перфектно - след седмица мистериозно изчезне празния ход....така 1 месец, докато Наско ме светна :) А опорния винт на дросела наистина не трябва да се бара, освен ако някой "майстор" не го е направил преди теб.


Петък, 17.10.2008 г. 17:54 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение 
Аре бе хора, моля най-запознатите и старшите да обяснят особеностите при регулирането на този последен модел карбуратори .

Ако ли и друг знае, да казва нали сме тука си помагаме взаимно.


Вторник, 21.10.2008 г. 14:30 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение 
:arrow:


Петък, 31.10.2008 г. 12:46 ч.
Профил
JDM

Регистриран на: Понеделник, 18.02.2008 г. 21:33 ч.
Мнения: 124
Местоположение: Sofia
Мнение 
siso написа:
:arrow:


книгата аз ремонтирам трабант нямаш ли я ???


Петък, 31.10.2008 г. 13:33 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение 
mitoko написа:
siso написа:
:arrow:


книгата аз ремонтирам трабант нямаш ли я ???


Тая книга е сигурно първата, която съм прочел през краткия си живот .

Аз искам някой по-опитен от мен с тези карбуратори да каже .


Петък, 31.10.2008 г. 13:46 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 14:39 ч.
Мнения: 73
Местоположение: Radanovo
Мнение 
Сигурен ли си, че горивният жикльор за празен ход е почистен добре?

_________________
Който не напредва, изостава.


Петък, 31.10.2008 г. 16:23 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение 
Marto_RT написа:
Сигурен ли си, че горивният жикльор за празен ход е почистен добре?


Ако говориш за този, който е зад една гумена тапа, след като махнеш карба.Да чист е .
Ако не ,кажи кой .

Вече почна да държи след като оправих центровката, но искам да са по-високи просто.


Понеделник, 03.11.2008 г. 15:51 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
При мене го има тоя момент - стабилен е празния ход. Но сега като пусна фарове ми намалява празния ход. Искам да дигна оборотите. Въртя големия винт, но няма никой - от една стойност нагоре не искат да се вдигнат. Почти съм сигурен че от рядкото каране е паднал акумулатора и алтернатора товари яко да го зарежда. Пробвай и ти така - увеличи му оборотите от големия винт, като преди това си заредил акумулатора на зарядно (или най-добре със западна кола на дълъг път).


Понеделник, 03.11.2008 г. 15:58 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение 
Васко

Колко пъти да ти кажа , че като въртиш тоя винт си увеличаваш пушека зад трабанта .

Друг е винта .И е точно този , който всички ги е страх от него .Или някой друг, но явно никой не знае как се прави истинския реглаж на 28 Н 1-1 .
Или ако знае, не иска да ни осветли .


Понеделник, 03.11.2008 г. 16:02 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Този предния винт е за количеството. Колкото е отвъртян, толкова са оборотите. Малкия пломбиран винт е по-важния - качеството на сместа. От него зависи дали ще пуши като комин, дали ще гори много или малко. Веднъж след като го настроиш си въртиш големия както ти е кеф.


Понеделник, 03.11.2008 г. 16:13 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 14:39 ч.
Мнения: 73
Местоположение: Radanovo
Мнение 
"Ако говориш за този, който е зад една гумена тапа, след като махнеш карба.Да чист е .
Ако не ,кажи кой. "

Значи на въпроса ти - като се демонтира карба и като се погледне откъм фланеца, има една гумена тапа. Значи като се извади тя, се вижда изходния отвор на системата за празен ход. Това не е жикльора за празен ход. Този жикльор се намира до оня страшния винт с пластмасовата тапа, отляво на него. А като се махне секцията с въздушната клапа, над дифузора (мястото, където се отваря канала на главната дозираща система), се вижда и въздушния жикльор за празния ход.
Така, за реглажа. Без уред за СО и оборотомер си е на магия. Моя го регулирах по следния начин. Първо прогрях двигателя. След това, при отворена въздушна клапа, въртях винта за СО (с пластмасовата тапа), до достигане на стабилни обороти, при леко отворен обогатителен винт (големия). След това от същия този винт ги вдигнах малко.
Пак казвам, че това не е правилния начин, но нямах нужните уреди.

_________________
Който не напредва, изостава.


Понеделник, 03.11.2008 г. 16:54 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 21 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов