Трабант и Вартбург форум http://2tpower.com/forum/ |
|
Задни накладки http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=1067 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | theultimate [ Неделя, 12.10.2008 г. 22:19 ч. ] |
Заглавие: | Задни накладки |
Спомням си че едната или двете задни накладки за трабант оригинално нямат феродо до края. Защо е направено така? Интересува ме, тъй като мисля скоро да сложа дискове отпред, а накладките да ги сложа отзад, защото са нови. |
Автор: | филип3 [ Неделя, 12.10.2008 г. 22:41 ч. ] |
Заглавие: | |
На моя накладките отпред и отзад са еднакви или поне така изглеждат. Иначе си признавам - лаик съм в техниката. |
Автор: | ivan [ Понеделник, 13.10.2008 г. 04:57 ч. ] |
Заглавие: | |
Отзад едната накладка няма феродо до края заради ръчната спирачка |
Автор: | theultimate [ Понеделник, 13.10.2008 г. 10:27 ч. ] |
Заглавие: | |
А има ли проблем ако се сложи цяла накладка? |
Автор: | Torsi [ Понеделник, 13.10.2008 г. 12:13 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | ||||||||||
не |
Автор: | ivan [ Понеделник, 13.10.2008 г. 20:19 ч. ] |
Заглавие: | |
Аве хора за поред път се убеждавам какви сте майстори...да не мислите че сте по-умни от немския инжинер......естественно че има проблем.....рачната спирачка няма да лови здраво |
Автор: | theultimate [ Понеделник, 13.10.2008 г. 22:57 ч. ] |
Заглавие: | |
Защо си с дискове след като е толкова добър немския инжинер |
Автор: | ivan [ Вторник, 14.10.2008 г. 04:54 ч. ] |
Заглавие: | |
Заштото технологиата е остариала....но е направена екстра и само отпред сам с дискови |
Автор: | Torsi [ Вторник, 14.10.2008 г. 13:45 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | ||||||||||
Aз отзад съм с предни накладки, т.е целите, не виждам никакъв проблем в това...Колата си спира перфектно...а и не разбирам защо пък ръчната няма да лови здраво?? |
Автор: | koce [ Вторник, 14.10.2008 г. 18:05 ч. ] |
Заглавие: | |
Предната наклатка е по-дълга от задната. Това се прави с цел защото при спиране барабана увлича предната и я притиска по-силно към барабана и за да не се износи по-бързо се прави п.с по-голяма площ.http://i.data.bg/08/10/14/1197930_orig.jpg |
Автор: | theultimate [ Сряда, 15.10.2008 г. 07:35 ч. ] |
Заглавие: | |
Да но защо това го има само на задните спирачки? |
Автор: | Оги [ Сряда, 15.10.2008 г. 14:52 ч. ] |
Заглавие: | |
Защото предните са разположени в една и съща посока- при спиране напред заклинват, а задните в различни, 2 от които не заклинват. Така при спиране заклинват отпред 4 накладки, а отзад 2, и още 2 приплъзват /слабо триене на късите накладки но достатъчно за ръчната/. Предполагам ти е направило впечатление че отпред в барабана има две срещуположно разположени цилиндърчета, а отзад- едно, което действа в различни посоки. И целият тоз маймундулък е заради това, че ефективността на спирачките отпред трябва да е около 2 пъти по-голямо отколкото на задните колела. Когато са измисляли трабса деблокаторите за задните колела са били сложно удоволствие и нова технология, така са си и останали докато се е произвеждал Всъщност на много автомобили задните спирачки са на тоз принцип. Дали ще се сложи къса или дълга накладка- няма особено голямо значение освен ако дългата не пречи при сглобяването на барабана. |
Автор: | racrac [ Четвъртък, 16.10.2008 г. 02:38 ч. ] |
Заглавие: | |
На моя Трабльо бе направена точно тази процедура. Челюстите с къси накладки бяха сменени с челюсти, на които накладките са по цялата дължина. Не забелязах някакво влошаване. Замислям се дали тези челюсти сега контактуват на по-малко площ (ако да кажем докато се поизноси феродото опира само началото на накладката). Но както вече го бяхме коментирали с siso в една от темите за моя Трабант, на новите модели са поставяни "цели" накладки, значи немците са го пресметнали. |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |