Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 
Проблем с резервата 
Автор Съобщение
Сивата Стрела
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 12:28 ч.
Мнения: 307
Местоположение: София
Skype: viko-1984
Automobile: Trabant 601S
Мнение Проблем с резервата
значи някой път трабанта когато мине време за резерва неще да върви гасне докато карам а на място си работи - това не е всеки път но отново се появи тоя проблем... чистих чашката няма боклуци,,, а когато е над резервата демек над 6 литра с и бачка безп-проблеми

_________________
Изображение
www.vbox7.com/play:f3f7a678 www.vbox7.com/play:b24b0bbd www.vbox7.com/play:b8709216


Събота, 11.10.2008 г. 22:11 ч.
Профил ICQ WWW
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Водичка в бензина нещо....Пясък в карба?

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Събота, 11.10.2008 г. 23:11 ч.
Профил ICQ
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Ново кранче. Имах го тоя проблем. За това че отказвах да си го сменя, 4 пъти ми свърши бензина, два от които извън града, единия път в 11:30 през нощта.... Точно като теб - първо работеше нестабилно на резерва, после отказа. Чашката чистех многократно, но не е там проблема. На нормален режим кранчето смуче от +5л ниво на резервоара посредством пласмасова тръбичка. Резервата смуче от дупчица на дъното на резервоара. Та тая дупчица съм 100% сигурен че както при мен се е задръстила с боклуци. И то се намира под голямата цедка, така че е невъзможно да се почисти. Сменяй цялото кранче с ново, за да нямаш проблеми, надали е скъпо.

ПС: Оправих ти заглавието. Всяка втора тема в ремонти започва с проблем. Пишете по-точни заглавия за да има смисъл от търсачката.


Неделя, 12.10.2008 г. 01:23 ч.
Профил
Street Racer
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч.
Мнения: 138
Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
Мнение 
Проблема е че около цедката има мн болкуци....свали кранчето,промий с бензин и готово....няма нужда да се сменя

_________________
Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана


Неделя, 12.10.2008 г. 10:27 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 11:01 ч.
Мнения: 126
Местоположение: Монтана
Мнение 
Точно така няма нужда да се сменя цялото кранче.Проблема ти е такъв , че като караш много време без да минаваш на резерва отвора на кранчето ти се задръства с боклуци който се отаяват на дъното.Когато седиш на място и двигатеял работи на празен ход му е нужно малко количество бензин , но когато караш просто дебита ти е по малък от нужното и затова ти пресецва или гасне направо.Кранчето ти не е затиснато тотално щом работи на резерва.Моя съвет е свали го цялото и го прокараи с тел промий с чист бензин свали си резервоара и промий и него , събери , наляи бензин и си ТИ.
И още един съвет към всички който карат Трабант поне веднъж в седмицата карайте малко на резерва и този проблем повече няма да го има.


Неделя, 12.10.2008 г. 17:32 ч.
Профил
Сивата Стрела
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 12:28 ч.
Мнения: 307
Местоположение: София
Skype: viko-1984
Automobile: Trabant 601S
Мнение 
мерси колеги ще го погледна

_________________
Изображение
www.vbox7.com/play:f3f7a678 www.vbox7.com/play:b24b0bbd www.vbox7.com/play:b8709216


Неделя, 12.10.2008 г. 18:14 ч.
Профил ICQ WWW
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
При мен се беше запушила дупчицата под дългата цедка. гледах, но така и не видях качествен начин да я изчистя. Просто не знаете какво е усещането да ти угасне колата в 23:30 насред нищото.....не го пожелавам на никой. Определено НЕ си струва икономията от 10лв за ново кранче.


Неделя, 12.10.2008 г. 19:07 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч.
Мнения: 643
Местоположение: Варна
Мнение 
theultimate написа:
Ново кранче. Имах го тоя проблем. За това че отказвах да си го сменя, 4 пъти ми свърши бензина, два от които извън града, единия път в 11:30 през нощта.... Точно като теб - първо работеше нестабилно на резерва, после отказа. Чашката чистех многократно, но не е там проблема. На нормален режим кранчето смуче от +5л ниво на резервоара посредством пласмасова тръбичка. Резервата смуче от дупчица на дъното на резервоара. Та тая дупчица съм 100% сигурен че както при мен се е задръстила с боклуци. И то се намира под голямата цедка, така че е невъзможно да се почисти. Сменяй цялото кранче с ново, за да нямаш проблеми, надали е скъпо.

ПС: Оправих ти заглавието. Всяка втора тема в ремонти започва с проблем. Пишете по-точни заглавия за да има смисъл от търсачката.


xbs_pioneer: напротив чисти се.. махаш резервоара и разглабяш цялото кранче на съставните му части.. то се развива от към резервоара с ключе 13.. вътре има едно корково уплатнение с дупчици на него.. те се запишват от ръжда и боклуци.. ако сте се хванали да го разглобявате съвет от мен.. ичистите и самия резервоар на пароструйка от вътре..

_________________
Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
Изображение


Понеделник, 13.10.2008 г. 19:45 ч.
Профил ICQ
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов