Автор |
Съобщение |
boycho
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч. Мнения: 255 Местоположение: Средец
|
прав си
_________________ Дърпаше ръчни с трабаня
|
Вторник, 13.05.2008 г. 19:38 ч. |
|
|
ivan
Street Racer
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч. Мнения: 138 Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
|
имам чувството, че от 1-ва скача на 4-та като в началото го държи на полусъединител...), но все пак няма невъзможни неща
Ето заради тва ти изказване ми стана ясно що за шофер си!ако е на полусаединител ще ускори бавно но явно си и киорав-дясната гума е на прах[/quote]
_________________ Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана
|
Четвъртък, 15.05.2008 г. 23:24 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Ако на 40 включи 4та няма да ускори така бързо. Аз залагам на надолнище, при това много брутално.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Четвъртък, 15.05.2008 г. 23:42 ч. |
|
|
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
[/quote] Не съм шофиор все още, но знам що за чудо е това полусъединител и съм виждал свако ми какви чудесий прави с него Казах вече - ще повярвам когато го видя! Като гледам ще идваш за Белослав, но за късмет точно тогава ще съм в Пловдив. Но ако се засечем на следващо национално събиране (или каквото и да е събиране), ще покажеш
То се вижда че е нанадолнище...
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Четвъртък, 15.05.2008 г. 23:54 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Такааа я да взема и аз малко отношение по темата
Максимума на втора за добре вървежен Трабант е около 65 км/ч, ако мотора е яко хлабав тогава може и до 70 да стигне, ако разбира се на шофера не му дреме хич и не пуска газта докато не спре да набира.
На Гемар на Трабанта полирахме горивните камери и всмукателните канали, като леко ги разширихме. Правеше 75 до 80 на втора, но мотора беше много хлабав и вървеше МНОГО.
|
Петък, 16.05.2008 г. 00:08 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Баси трабанта...80 на втора...
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Петък, 16.05.2008 г. 00:19 ч. |
|
|
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
Благодарение на един колега (пишещ във форума) се сетих за нещо - като вдигаш 80 на 2-ра има ли разни химий в резервоара?
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Петък, 16.05.2008 г. 21:28 ч. |
|
|
ivan
Street Racer
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч. Мнения: 138 Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
|
Само пълна синтетика масло
_________________ Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана
|
Петък, 16.05.2008 г. 23:19 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
И с тая пълна синтетика на празен ход ти работи мотора на сухо... Тя се ползва обикновено при разни мотори дето празния ход започва там, където ни свършват работните оботори на нас.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Събота, 17.05.2008 г. 12:44 ч. |
|
|
boycho
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч. Мнения: 255 Местоположение: Средец
|
той гемар къде се загуби
_________________ Дърпаше ръчни с трабаня
|
Понеделник, 19.05.2008 г. 14:11 ч. |
|
|
B1056CX
Начинаещ
Регистриран на: Сряда, 09.04.2008 г. 14:25 ч. Мнения: 22
|
Тео ако имаш предвид мен аз направих 70 на 2ра ама много загрява от тетрата и керосина и почва да мирише.
"Тетра"- оловен тетраетил
10 л бензин , 1л керосин, 230 г масло и 10 кубикова спринцовка оловен тетраетил.
Има вероятност да не може да си угасите колата
Това се получи при мене.
Предполагам че е заради керосина - има низка температура на запалване - 60 градуса и висока работна температура над 1000 градуса. Получава се самозапалване ри прекъснати токове на свещите!!!
|
Понеделник, 26.05.2008 г. 16:23 ч. |
|
|
boycho
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч. Мнения: 255 Местоположение: Средец
|
откъде е научи тази рецепта
_________________ Дърпаше ръчни с трабаня
|
Понеделник, 26.05.2008 г. 17:06 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
С тия керосини може и да докарате вървеж колкото на лада на 3 цилиндъра. Стига сте писали глупости, че токувиж още един блокирал мотора и изхвърлил трабанта. Опитвате се да направите от мотоциклетен двигател, предвиден за двуцифрени скорости в обороти малко по-високи от нормалните да направите пистарка която да прави 200 при 10 000 оборота на трета.
|
Понеделник, 26.05.2008 г. 17:38 ч. |
|
|
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
Хайде първо опитай, тогава говори
Славчо, точно тебе визирах. Дай малко преди трансплантацията да пробваме и 80
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Понеделник, 26.05.2008 г. 19:09 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Бре....ти да не си решил да си купува Лада ? )))
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Понеделник, 26.05.2008 г. 19:13 ч. |
|
|