Автор |
Съобщение |
_PePo_SpRintA_
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Четвъртък, 29.01.2009 г. 18:07 ч. Мнения: 72 Местоположение: Ловеч
Skype: preslav.i4ev
|
Re: Проблем сьс сьединитела
добре ще деиствам,мерси
|
Понеделник, 02.02.2009 г. 22:14 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Проблем сьс сьединитела
Лагера е фабричко скосен, не е износен.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Понеделник, 02.02.2009 г. 22:35 ч. |
|
|
_PePo_SpRintA_
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Четвъртък, 29.01.2009 г. 18:07 ч. Мнения: 72 Местоположение: Ловеч
Skype: preslav.i4ev
|
Re: Проблем сьс сьединитела
бе да ти кажа когат го свалях парвия пьт,ги нямаше тия работи
|
Понеделник, 02.02.2009 г. 22:38 ч. |
|
|
boycho
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч. Мнения: 255 Местоположение: Средец
|
Re: Проблем сьс сьединитела
Може и да пусна нова тема ама да питам тука.Има ли някъкъв по здрав съединител който да не буксува и траба да е като автоматик
_________________ Дърпаше ръчни с трабаня
|
Понеделник, 02.02.2009 г. 22:39 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Проблем сьс сьединитела
Съединителя на трабант е съвсем нормален, даже тръгва доста рязко. По-новите коли тръгват доста по-плавно. Има разни керамични съединители, но там всяко превключване е свързано с трясъци по купето. Автоматика пак зацепва с нещо като съединител - не е директно.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Понеделник, 02.02.2009 г. 22:43 ч. |
|
|
_PePo_SpRintA_
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Четвъртък, 29.01.2009 г. 18:07 ч. Мнения: 72 Местоположение: Ловеч
Skype: preslav.i4ev
|
Re: Проблем сьс сьединитела
не сам много запознат но при афтоматика е с инерционен сьединител маи ,като се покачват оборотите инерционния постепенно зацепва.може би нещо като при скутерите
|
Понеделник, 02.02.2009 г. 22:49 ч. |
|
|
boycho
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч. Мнения: 255 Местоположение: Средец
|
Re: Проблем сьс сьединитела
според мен траба тръгва доста плавно,но това не ми е проблем.Просто когато бързам много и не пускам газта съединителя буксува.Особено на 3 та(на 4 та не карам)
_________________ Дърпаше ръчни с трабаня
|
Понеделник, 02.02.2009 г. 22:54 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Проблем сьс сьединитела
Заблудата за приплъзващия съединител идва от слабия двигател. На една кола, която има предостатъчно коне тръгваш със съвсем малко газ и сравнително рязко пускане на съединителя. Нищо не се чува, просто колата тръгва. Трабанта за да тръгне нормално без да тресе трябва да му подадеш поне 2000 оборота и да пуснеш плавно съединителя (иначе или забива или върти гуми) и от там си внушаваш че приплъзва. Това с пускането на газта води до приплъзване на всяка кола. Трабанта дори бавно вдига обороти... Бързото каране е свързано с правилна техника и бързо превключване на скоростие, не с блъскане на лоста и държене на газта до ламарината. Това само съсипва колата, без да караш по-бързо.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Понеделник, 02.02.2009 г. 22:57 ч. |
|
|
_PePo_SpRintA_
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Четвъртък, 29.01.2009 г. 18:07 ч. Мнения: 72 Местоположение: Ловеч
Skype: preslav.i4ev
|
Re: Проблем сьс сьединитела
някои може ли да ми каже ,скоростната кутия горе -доло колко масло сабира,по точно колко требва да налея
|
Понеделник, 02.02.2009 г. 23:35 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Проблем сьс сьединитела
1.5 литра.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Понеделник, 02.02.2009 г. 23:47 ч. |
|
|
boycho
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч. Мнения: 255 Местоположение: Средец
|
Re: Проблем сьс сьединитела
1.3 бих казал аз.
_________________ Дърпаше ръчни с трабаня
|
Вторник, 03.02.2009 г. 00:24 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Проблем сьс сьединитела
Току що проверих в книгата - 1.5л.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Вторник, 03.02.2009 г. 00:57 ч. |
|
|
boycho
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч. Мнения: 255 Местоположение: Средец
|
Re: Проблем сьс сьединитела
1.5 при първоначално зареждане след това 1.3 знам ама може да се бъркам
_________________ Дърпаше ръчни с трабаня
|
Вторник, 03.02.2009 г. 01:26 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Проблем сьс сьединитела
Е каква е разликата при първоначално зареждане и след това? Маслото така или иначе го източваш почти цялото, освен ако някой не е доливал горяно масло от трактор, тогава може и да се е спекло някъде
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Вторник, 03.02.2009 г. 01:38 ч. |
|
|
_PePo_SpRintA_
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Четвъртък, 29.01.2009 г. 18:07 ч. Мнения: 72 Местоположение: Ловеч
Skype: preslav.i4ev
|
Re: Проблем сьс сьединитела
хах мерси пичове.
|
Вторник, 03.02.2009 г. 08:46 ч. |
|
|