Kой е най-икономичният Трабант
Автор |
Съобщение |
ivan
Street Racer
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч. Мнения: 138 Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
|
Ми ако траба си има компресия,новия карб хубава центровка,тесни гуми си харчи 6-6.5 в сф-маршрут надежда -централна гара,сливница,сточна,плиска
_________________ Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана
|
Сряда, 24.09.2008 г. 20:18 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Ако е чисто нов и е с напомпани до спукване 135-ци....може и да стане. Действително като взех трабанта и карах със 145/80 харчеше с 1-2л. по-малко отколкото сега.
|
Сряда, 24.09.2008 г. 20:54 ч. |
|
|
DEYAN IYI
Гост-музикант
Регистриран на: Сряда, 13.08.2008 г. 01:04 ч. Мнения: 75 Местоположение: ПЛОВДИВ
Skype: deyaniyi
|
Не знам кой какво твърди, но ей тука имам една голяма брошурка от 1985г. за Limousine 601 / 601 S / 601 S de luxe и не знам как се връзват данните от нея и нещата, които се твърдят като 4л на 100 при юркане 90-100 и т.н. км/ч
Тук дават с гуми 145 SR 13
при 60 км/ч - 6л/100км
при 90 км/ч - 8л/100км
_________________ Бай Фичо - ега ти пауъра!!!
|
Четвъртък, 25.09.2008 г. 00:38 ч. |
|
|
MSTT
Скрита лимонка
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:26 ч. Мнения: 334 Местоположение: София
Automobile: 601L88,601K89,601K90
|
Звучи правдоподобно,за чисто нов Трабант... ,но НЕ за София(градско каране) и НЕ за състоянието на половината (ако не и отгоре) Трабанти (Вартбурзи) на хората от форума.
|
Четвъртък, 25.09.2008 г. 09:29 ч. |
|
|
jopeto
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 11:42 ч. Мнения: 159 Местоположение: София
|
А в определението "икономичен" включва ли се цената на маслото ? Абе за това количество гориво и 26 коня на края, ми се струва, че направо си е неефективно. Стария ми двигател си ковеше градско 10 - 11 л. Извънградско с 70 - 80 падаше на 6л.
|
Четвъртък, 25.09.2008 г. 10:33 ч. |
|
|
MSTT
Скрита лимонка
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:26 ч. Мнения: 334 Местоположение: София
Automobile: 601L88,601K89,601K90
|
Колкото и да го смятаме,ако се движиш с темпото на останалите коли в София няма начин да ти падне под 8л/100км.(ако настъпваш и 10л)
Айде в задръстванията няма начин,но като излезнеш от задръстването и се качиш на Цариградско (примерно) не да се влачиш с 30км/ч... А зимата пък под 10л/100км (градско) забравете...
|
Четвъртък, 25.09.2008 г. 11:22 ч. |
|
|
Kashonut
Начинаещ
Регистриран на: Вторник, 23.09.2008 г. 16:08 ч. Мнения: 11 Местоположение: София
|
-----------------------------------
Последна промяна Kashonut на Сряда, 04.02.2009 г. 20:43 ч., променена общо 1 път
|
Четвъртък, 25.09.2008 г. 11:55 ч. |
|
|
Nasakoto
Луд с картечница
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 455 Местоположение: Густо майна, Филибето!...
|
К'ва диагностика ве братчед, това да не ти е инжекцион?
_________________ Hard to the core !
|
Четвъртък, 25.09.2008 г. 12:41 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Това са средни стойности - кола на средни километри, относително наподържана и средно натоварена. С хубава центровка и ако караш сам почти всички трабанти горят 5-6 извън града при 80-90. И на фиатчетата сигурно им дават по-голям разход от реалния - нормално е.
Това с разхода е рибарско. Първо - маршрут. До предната работа минавах 11км за 1 час. Сега 5км за 10 минути. След това гумите - може да си с твърди тесни гуми без грайфери - никакво съпротивление (и при спиране де:) ). Ама ако си със по-широки и напомпани на 1.6 по книжка гуми с 5-6+мм грайфер тогава съпротивлението е съвсем друго. Една 100 ватова музика и/или фарове също дигат с половин литър разхода. Също и стила на каране. Има колеги, които мазохистично карат на обороти като за дизел и дигат 40 за 1 минута, като другите ги псуват през цялото време. Аз карам наравно с всички останали коли. Не се състезавам, просто се вписвам в трафика. Който иска диагностика, да го повозя 1 кръгче да разбере за какво говоря. Повечето хора са оставали очудени че се вписва в трафика без проблем и че освен двутактовия звук и малко по-твърдата возия си върви като нормална кола.
|
Четвъртък, 25.09.2008 г. 15:14 ч. |
|
|
eed123
Музикалният
Регистриран на: Петък, 15.08.2008 г. 00:31 ч. Мнения: 105 Местоположение: Русе
Automobile: Trab
|
изван градско 10... градско 18.... аз съм от най неикономичните май тука
_________________ трабанта завива с ръчна, не с кормило!
|
Вторник, 30.09.2008 г. 00:20 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
На един цилиндър ли караш?
|
Вторник, 30.09.2008 г. 00:46 ч. |
|
|
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
Да ви кажа май най-икономичния е този, който е закаран в НАДИН
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Вторник, 30.09.2008 г. 01:04 ч. |
|
|
xbs_pioneer
Зайо - байо
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 14:36 ч. Мнения: 407 Местоположение: третата след луната в дясно..
|
Зависи как се закарва... а тая тема е май нещо подобно на това да си мерим Пи*ките
_________________
|
Вторник, 30.09.2008 г. 13:21 ч. |
|
|
boycho
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч. Мнения: 255 Местоположение: Средец
|
еи вие само за този надин говорите разхода на всичките е почти един и същ зависи от това как настъпваме тва е а който се изказва с тея 4 на сто трябва да кара с 40 на 4та
_________________ Дърпаше ръчни с трабаня
|
Вторник, 30.09.2008 г. 14:01 ч. |
|
|
xbs_pioneer
Зайо - байо
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 14:36 ч. Мнения: 407 Местоположение: третата след луната в дясно..
|
аз се изказах за тях... скороста си беше на равното 70-80, като засили се освобождава от скорост а на баирите се гасеше.. русе-златни пясаци (210км) 8л
_________________
|
Вторник, 30.09.2008 г. 14:41 ч. |
|
|