Виж темите без отговор | Виж активните теми
Автор |
Съобщение |
Marto_RT
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 14:39 ч. Мнения: 73 Местоположение: Radanovo
|
Има едно украинско кафяво феродо по 2.50 лв. лентичката - предназначено е за тракторни ремаркета - ще ви падне шапката как спира Трабито с него.
_________________ Който не напредва, изостава.
|
Вторник, 17.06.2008 г. 14:04 ч. |
|
|
racrac
Блокира си коляновия вал
Регистриран на: Неделя, 06.04.2008 г. 01:25 ч. Мнения: 95 Местоположение: Панагюрище
|
Днес отидох да разглобявам колелото и - изненада! Върти се като чакрък, камо ли да се трие в челюстите! Стъпих два пъти на спирачката и почна пак да си трие. Утре след работа ще проверя пак дали е отпуснало за 20 часа стоене.
Когато сменях челюстите, буталата на спирачните цилиндри отказваха да се приберат до край и барабана стържеше в челюстите. Наложи се да използвам дорник и чук за да ги върна на място. Ще ми се да не са се раздвижили хубаво още... Утре ще пробвам хамалогията помпане с педала да отворят, сваляне барабана и челюстите и набиване на буталата. Така няколко пъти и дано се раздвижат!?! Ако не стане, почвам с маркучите и т.н.
Челюстите със залепено феродо ми ги изпратиха колегите от клуба в Русе и нямам никакви съмнения в качеството им.
Помпите, понеже сам лазих по камарата автомобили и си ги свалях, ми ги продадоха за 10 лв двете.
|
Вторник, 17.06.2008 г. 23:05 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
racrac
Къде по-точно трябва да се вкара въздух във спирачната помпа(в кой отвор) за да излезе въздуха,че аз има същия проблем с твърдите спирачки.
|
Вторник, 01.07.2008 г. 09:52 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Човек....стига с тоя чук бе....Какво ще млатиш с чук по спирачките?За това си има скоби,в краен случай лост...ама чук там се ползва в много краен случай,при това гумен.Толкова ли е трудно да си направиш една самоделна скоба за раздвижване?Две гайки трябват и две арматурни железа.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Вторник, 01.07.2008 г. 11:48 ч. |
|
|
racrac
Блокира си коляновия вал
Регистриран на: Неделя, 06.04.2008 г. 01:25 ч. Мнения: 95 Местоположение: Панагюрище
|
siso, дадоха ми специално направена капачка (за резервоара на спирачната течност), на която е монтиран вентил от гума. Завиваш и помпиш по малко, да не изцвърчи течността от където не трябва. Това налягане избутва въздуха от системата и като спрат да излизат мехурчета от спирачния цилиндър, затягаш щуцера (следиш и за нивото на течността в резервоарчето). В интерес на истината, моята я обезвъздушихме накрая по традиционнния метод с помпането с педала. Сега нямам проблеми.
Santa, а аз не съм и подозирал, че в природата съществува приспособление за отстраняване на тази повреда.... Сега прегледах набързо Зелената Библия и там не видях такова...
|
Сряда, 02.07.2008 г. 01:11 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Има го и се ползва от поне 30 години масово.Да не мислиш,че през социализЪма някой е сменял цилиндърчета?Като блокира,се раздвижва,сменят му се гумички,зачиства се криво-ляво и се качва на колата.Ново и да искаш,няма от къде да вземеш.Трябват връзки,някой друг буркан консервирано свинско или паприкована сланинка от село...Етапът от еволюцията,при който части с едноцифрени цени не се ремонтират,а направо се засилват в кофата,принадлежи на една по-късна епоха.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Сряда, 02.07.2008 г. 02:20 ч. |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|