Напиши нова тема Отговори на тема  [ 19 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
проблеми с стартер или нещо друго 
Автор Съобщение
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч.
Мнения: 255
Местоположение: Средец
Мнение 
значи не иска струг

_________________
Дърпаше ръчни с трабаня


Понеделник, 09.06.2008 г. 16:08 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 14:39 ч.
Мнения: 73
Местоположение: Radanovo
Мнение 
Колеги ако позволите да вмъкна една тънкост при ремонта на стартерите. Това често се подценява, но всъщност е фатално за мощността на електромотора.
Става въпрос за колектора. Това, което трябва да се осигури при него, е:

1. Въздушен канал между ламелите (постига се с малка пила с подходяща форма) (!!! - много е важно, защото иначе се получава окъсяване на намотките на ротора, стартера черпи много ток, а няма почти никаква мощност).

2. Чиста, полирана и равна повърхност на ламелите (постига се на струг с фина пила с широчината на ламелата, и накрая с водна шкурка).

3. Ако има омасляване, се забърсва с чист сух парцал (може и със спирт).

_________________
Който не напредва, изостава.


Вторник, 17.06.2008 г. 20:22 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч.
Мнения: 255
Местоположение: Средец
Мнение Re: проблеми с стартер или нещо друго
a сега и ако кажете защо не изхварля бендикса пак докрай.Не е това нещо отгоре.

_________________
Дърпаше ръчни с трабаня


Понеделник, 05.01.2009 г. 17:21 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 14:39 ч.
Мнения: 73
Местоположение: Radanovo
Мнение Re: Re:
doctorZizi написа:

Цитат:
ще си позволя да коментирам твоя пост:
1. Няма въздушен канал, ламелите са изолирани помежду си с миканит/ вид слюда /. В процеса на работа се получава изгаряне на този слои и " окъсяване ". Най- лесния начин за неговото почистване е не със пила/ къде ще се намери такава тънка пила е без значение/ , а с парче от лист за ножовка заточена от единия краи като орлов нокът. С този " нокът " се почистват всички каналчета между ламелите внимателно без да се " драска " по самите ламели.
2. чистата, полирана и равна повърхност се постига на струг, НО НЕ с пила , а със стругарския нож/ това е крайна мярка при ремонта- не винаги е наложителна/


Извинявай, но не мога да се съглася с теб, че няма въздушен канал. Отвори някой чисто нов колекторен електромотор, виж колектора какво представлява, и ще се убедиш, че има. Пиличката е с триъгълна форма, а за по-малките колектори ползвам диамантена.

Ето и два линка по този въпрос:
http://www.otel.net/~ameka/acm/acm48.htm
http://www.otel.net/~ameka/acm/acm75b.htm

Това са много специални машини, наричат се фрези, които правят точно този канал между ламелите. Обаче аз като ги нямам работя опростено - с пиличка. Кво да правиш - немотийка, братко.

===============================================================

Цитат:
a сега и ако кажете защо не изхварля бендикса пак докрай.Не е това нещо отгоре.


Виж, както каза и колегата, дали няма хлабави контакти, почисти и притегни всичко, също провери и контактуването на четкодържателя в капака на стартера. Това, естествено, се прави в края на една добра профилактика на стартера. Успех.

_________________
Който не напредва, изостава.


Петък, 16.01.2009 г. 19:38 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 19 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов