Автор |
Съобщение |
Nasakoto
Луд с картечница
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 455 Местоположение: Густо майна, Филибето!...
|
Български вариант на "Цинга"-та. Иначе казано - студено поцинковане. От всички възможни покрития това действа на електрохимичен принцип и ще ви осигури най-надеждната антикорозионна защита.
_________________ Hard to the core !
Последна промяна Nasakoto на Четвъртък, 15.05.2008 г. 13:13 ч., променена общо 1 път
|
Четвъртък, 15.05.2008 г. 10:10 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Точно както казва орлича се прави.
Пъха се една тръбичка и с налягане тя вътре разпръсква покритието като навлиза навсякъде .
Ама тъй като сега нашите коли са на доста години вътре със сигурност има ръжда или гнилоч и това може само да забави процеса.
Така , че като сменяме прагове се прави по този начин(поне за мен)
А цингата мисля , че е осъвременен вариянт на Еласкона(от едно време).Не знам дали още съществува.
Маслото е по-евтиния вариянт,ама е по-несигурен.
Става въпрос вътре в праговете и гредите да няма ръжда , както от завода да излязат.
Иначе би забавило процеса, ама не колкото да забравим .
Така , че като им дойде времето за смяна се изчиства перфектно от замърсители.Заварява се новата греда или праг.И се пръска вътре покритие, което ни харесва.
|
Четвъртък, 15.05.2008 г. 10:50 ч. |
|
|
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
Тъй като това при мен е голям проблем да попитам - мога ли да сложа прагове например от дуралуминий? Със СО ще може ли да се заварят и да стане стабилно (все пак са разнородни материали )?
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Четвъртък, 15.05.2008 г. 13:44 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
А къде ще намериш прагове от дураалуминий? Прага има сложна форма, не е просто един винкел. Иначе от заварчици знам че за всеки метал се използва различен газ - на телоподаващата машина може да вържеш бутилка с CO2 (въглероден диоксид), аргон и др. Мисля че CO2 беше само за желязо.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Четвъртък, 15.05.2008 г. 13:49 ч. |
|
|
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
Ще си поръчам - има си фирми за всичко Но дали ще може да се захване
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Четвъртък, 15.05.2008 г. 15:16 ч. |
|
|
shotik
.
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:27 ч. Мнения: 137 Местоположение: София
|
прагове
Първо за маслото-когато минете покрай стрелки на железния път на трамваи или пътувате с влак,погледнете да видите че там е намазано с горело масло ,защото него дъжд и вода го отмива трудно,а пресно масло се измива и затова се ползва и горело масло при праговете.А това е така ,защото както аз преди ,така сега и на вас е скъпо за препаратите против ръжда.По 500-700 грама масло омешано с грес/общо тегло/е достатъчно за един праг,но трябва да се покара някъде където има нагорно или страничен наклон или дупки ,за да може от накланянето маслото да омаже по хубаво.
Тео,ако направиш алум.прагове и ги заварят,се получава биметал ,от което ако си апомняш по електротехника това е двойка от която се получават такове и от тази реакция ще се разрушат заварките,тъй че е излишно.
Всеки сам да прецени какво да прави,аз написах какво съм правил и резултата беше много добър.
_________________ винаги може да се научи нещо ново
[
|
Четвъртък, 15.05.2008 г. 15:21 ч. |
|
|
gron
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:24 ч. Мнения: 45 Местоположение: в софия къде другаде
|
значи на всички коли които са ми минали съм правил точно това да сипя в праговете отработено масло. в случая за трабант трябва да се налице и тапите по продължението на прага при гумите. до всяка врата има по един отвор отпред при краката 2 и по средата при ръчната и там се сипва за напречната греда. като се затапят отворите отдолу за да не изтече веднага маслото. аз лично ги затапих с бол-кит като по еластичен. с течение на времето маслото си се разлива и полека изтича - че не е екологично не е.
1.5 литра стигат
_________________ има ли смисъл като нема значение
|
Четвъртък, 15.05.2008 г. 18:03 ч. |
|
|
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
Re: прагове
Това не го съобразих. Мерси! То се видяло че или цялото шаси трябва да стане алуминиево или да кърпя до безкрай....
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Четвъртък, 15.05.2008 г. 18:09 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
По-добре помисли за ново купе или направо друга кола.Ако нямаш машините и познанията сам да си оправиш купето,си приготви дебела пачка банкноти.Доста дебела.Ремонтът на купе е най-скъпото възможно нещо по всяка една кола.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Четвъртък, 15.05.2008 г. 20:51 ч. |
|
|
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
във Дирбг един колега беше описал как си укрепвал купето със собствени сили и средства беше стягал разни шини с болтове заварял арматура и т.н. и твърдеше че станало добре и здраво.
Със или без горяло масло трябва да сме наясно че до няколко години всички трабантаджии ще се сблъскат с такъв проблем. По книга средния живот на каросерията е около 7г. нашите са 3-4 пъти по стари а и ръждата била като жената тръгне ли веднъж неможеш я спря . 99% сигурно някъде по гредичките е тръгнала -отвътре или отвън. А консервирането е трябвало да се направи от дядовците преди 20-30г когато са си взели трабанта от мототехника. Тогава би имало повече смисъл. И тогава ще стане все по трудно да си намериш читаво купе-всички ще са на един хал.
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Четвъртък, 15.05.2008 г. 21:07 ч. |
|
|
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
Проблема при мен е изгнилия под в шофиорските крака и до дясната врата, както и заминалите прагове (ще се сменят с нови). Това лято по план трябва да разглобя колата до състояние да остане само купето и да го кърпя нацяло. Мислех си да сменям целия под, но след като чух цена от порядъка на 260 евро и се отказах Самата кола нямам намерение да я сменям!
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Четвъртък, 15.05.2008 г. 21:13 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Teo ,щом имаш там значи имаш и другаде .
Хубаво си се нахъсал сега.
Лошото е , че щом праговете ги няма нагоре ламарината е гризната на 100 % , щом пода при краката е на дупки какво остава за гредата, която държи двигателя (точно пред краката на водача долу).
Ами веждите ?
Дай някоя снимка да разберем дали си заслужава .
Моя трабант ,ако беше загнил жестоко,ама разбирай жестоко го разчастявам и махам пък части бол.
Аз затова го пазя,защото е по-здрав от масата .
|
Петък, 16.05.2008 г. 09:24 ч. |
|
|
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
Трябва да го разтоваря, за да мога да снимам изгнилите места...питай Дибо за какво иде реч - той го видя сега като беше във Варна
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Петък, 16.05.2008 г. 14:39 ч. |
|
|
орлича
Кандидат-фен
Регистриран на: Петък, 15.02.2008 г. 22:12 ч. Мнения: 305 Местоположение: София
Automobile: 601K S de luxe
|
На битте шьоон.
http://www.trabantwelt.de/Trabant-601/Z ... ::565.html
Зизи, ако организираш компресор с подходящ пистолет, мога да поръчам еласкона, трябва само да получа информация дали този е със същите качества като добрият стар отречен от завистливите западногерманци гедерейски елексир.
|
Петък, 16.05.2008 г. 17:19 ч. |
|
|
орлича
Кандидат-фен
Регистриран на: Петък, 15.02.2008 г. 22:12 ч. Мнения: 305 Местоположение: София
Automobile: 601K S de luxe
|
Ще се опитам.
С това: http://www.oldieparts.de/gfx/Druckbeche ... behoer.JPG
Ако гредите са унгарски се пробиват дупки там, където ги има на фабричните.
Съвсем отделен е въпросът дали си заслужава да се прави процедурата на вече ръждясали отвътре прагове, цивилизованият вариант е смяна на гредите, галванизация на новите профили преди това и консервиране на кухините по горепосоченият начин.
|
Събота, 17.05.2008 г. 10:04 ч. |
|
|