Напиши нова тема Отговори на тема  [ 25 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Проблем запалване. 
Автор Съобщение
N.Paunov
Аватар

Регистриран на: Вторник, 17.06.2008 г. 19:22 ч.
Мнения: 148
Местоположение: Димитровград
Skype: nikola.paunov
Automobile: 5xTt 600;4xWt 311
Мнение Re: Проблем запалване.
Чувам съм че е вредно да се върти в обратна посока платката.Вярно ли? :wink:


Понеделник, 01.02.2010 г. 18:36 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Проблем запалване.
AdreNaLINE написа:
Чувам съм че е вредно да се върти в обратна посока платката.Вярно ли? :wink:


Няма логика да е вредно, какво ще и стане? Ще се скъсат жичките ли :)


Понеделник, 01.02.2010 г. 18:42 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Проблем запалване.
След много студ бран навън най-накрая с триста зора успях да направя и двата цилиндъра на 3.5 мм преди ГМТ .

Сега работи само на 1-ви цилиндър.

Смених свещта от работещия първи на неработещия втори.
Няма промяна пак работи само 1-ви.
Сменям бубината на втори с друга, продължава да не работи .

Сега събота и неделя стига да не е много студено ще сменя командната част, макар че и двете свещи дават искра извън цилиндрите.

Карбуратора трябва да си е наред.
Преди изведнъж да не ще да работи на два цилиндъра всичко си беше наред, палеше безпроблемно, смукачи, всичко ОК.Така че не виждам смисъл причината да е в карбуратора.


Петък, 05.02.2010 г. 16:19 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Проблем запалване.
Пробва ли да размениш кабелите на свещите? Провери клемите от електронното към бобините да не са окислени. Отвори черната кутия на електронното да не би да има някой видимо изгорял или надут кондензатор или транзистор - струват 1-2лв в магазина.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Петък, 05.02.2010 г. 18:08 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 00:01 ч.
Мнения: 283
Местоположение: Пловдив
Skype: kchuchkov
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Проблем запалване.
Или студени спойки на електронното.При мен поради студени спойки не работеше единият цилиндър,или по-точно понякога заработваше!


Петък, 05.02.2010 г. 19:36 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Проблем запалване.
kiro, студени спойки не ми говори нищо .

theultimate, няма нищо не стегнато или сбъркано просто 2-ри цилиндър отказва да работи свещта, когато е завинтена .

Ето събрах всичката електроника, която имам за трабант.
Кажете, коя командна част(черната кутия) да използвам.

Първата снимка е на командна част от 1985 година, тя беше на трабанта ми, който е 1989 година.
От това следва, че е било избушало оригиналното и е сложено от по-стар модел. Защо, може би има някаква причина не знам.
Обаче върху тази от 1985 има май нещо побългарено - едно цилиндрично транзисторче ли е, какво незнам .
Та питам аз, това цилиндричното какво е ?

http://ilirobus.snimka.bg/automobiles/e ... 4.17330886

НА него пише следното :
85
РПМ2
62
RJ2W

За сравнение, на следващата командна част, която е от 1986 година, такова цилиндрично нещо няма.

А за капак преди време бях купил една нова командна част от магазина, която може да видите на 5-та снимка.


На 7-ма снимка има оригинална малка платка с датчик на Хол и друга, произведена преди години, която съм купил от някъде, а на трабанта сега седи друга малка платка, която не махнах за да не центровам пак .


Чакам да видя какво ще кажете и коя комбинация да избирам.
Че и без това наваля сняг и е студено да се работи навън .


Вторник, 09.02.2010 г. 14:41 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 03:29 ч.
Мнения: 125
Местоположение: Казанлък
Мнение Re: Проблем запалване.
Това нещо е резистор, сменен е с български.Снимките са толкова размазани,че само се гадае какво е ставало.Унгарската платка с датчика на ХОЛ върши работа,но трябва да се фиксира датчика защото има вероятност магнита да му протрие изводите и корпуса ако се надигне леко на горе.
И ако не се лъжа платката от пета снимка е българска.

_________________
Жена и ръжда тръгнат ли спиране няма.


Вторник, 09.02.2010 г. 23:03 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Проблем запалване.
Какви ли не комбинации правя и пак не иска да заработи и на двата цилиндъра.
Само нови свещи не съм му взел .

От това трябва да е .

едит:
Преди малко взех свещи NGK с дълга резба.
Понеделник, ще стане ясно дали е от свещите .


Събота, 20.02.2010 г. 12:06 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Проблем запалване.
Готово.
Оправи се с новите свещи .
Навъртях ги, ключ, първа и газ .
Вече ми се струва, че работи и по-тихо с новата центровка .


Понеделник, 22.02.2010 г. 15:17 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Понеделник, 29.03.2010 г. 21:16 ч.
Мнения: 29
Местоположение: haskovo
Skype: t.dimova43
Мнение Re: Проблем запалване.
От черната кутия вадиш платката. Гледай отдолу под големите транзистори.Ако е горяло сменявай и пробвай.


Вторник, 30.03.2010 г. 20:49 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 25 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 20 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов