kiro, студени спойки не ми говори нищо .
theultimate, няма нищо не стегнато или сбъркано просто 2-ри цилиндър отказва да работи свещта, когато е завинтена .
Ето събрах всичката електроника, която имам за трабант.
Кажете, коя командна част(черната кутия) да използвам.
Първата снимка е на командна част от 1985 година, тя беше на трабанта ми, който е 1989 година.
От това следва, че е било избушало оригиналното и е сложено от по-стар модел. Защо, може би има някаква причина не знам.
Обаче върху тази от 1985 има май нещо побългарено - едно цилиндрично транзисторче ли е, какво незнам .
Та питам аз, това цилиндричното какво е ?
http://ilirobus.snimka.bg/automobiles/e ... 4.17330886НА него пише следното :
85
РПМ2
62
RJ2W
За сравнение, на следващата командна част, която е от 1986 година, такова цилиндрично нещо няма.
А за капак преди време бях купил една нова командна част от магазина, която може да видите на 5-та снимка.
На 7-ма снимка има оригинална малка платка с датчик на Хол и друга, произведена преди години, която съм купил от някъде, а на трабанта сега седи друга малка платка, която не махнах за да не центровам пак .
Чакам да видя какво ще кажете и коя комбинация да избирам.
Че и без това наваля сняг и е студено да се работи навън .