Виж темите без отговор | Виж активните теми
Електронно запалване за Трабант / Вартбург
Автор |
Съобщение |
Bat_Ilko
Долен и зъл ентусиаст
Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 14:26 ч. Мнения: 227 Местоположение: Стара Загора
|
Re: Електронно запалване за Трабант / Вартбург
Само едно уточнение - този центробежен регулатор, за който става въпрос не е като на 1.3, а нещо съвсем различно. Служи за да променя аванса в зависимост от оборотите. А за запалвания давам тази идея, защото в големите сервизи за градинскатехника имат и стари части. На магнета по принцип няма какво да му стане. А и не е задължително да е нещо марково. Вече и китайците правят такива неща. Тия дни ще разглобя някоя машинка и ще снимам запалването, за да си прецениш дали става и да търсиш. Лесно се намира.
_________________ http://www.vbox7.com/play:b720d575
|
Понеделник, 07.09.2009 г. 22:33 ч. |
|
|
AWO425
Начинаещ
Регистриран на: Неделя, 06.09.2009 г. 06:49 ч. Мнения: 6 Местоположение: село Джулюница
|
Re: Електронно запалване за Трабант / Вартбург
Супер. Дано да са с центробежен регулатор тези резачки. То май не било чак толкова фатално, ако го няма в магнета, но било силно препоръчително. дЗ поправи си " местоположение" на град или село, за да не ти трия мнението - правилата са еднакви за всички.
|
Вторник, 08.09.2009 г. 00:00 ч. |
|
|
лудака
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Петък, 06.02.2009 г. 21:30 ч. Мнения: 131 Местоположение: софия
Skype: trabitrabi2121
|
Re: Електронно запалване за Трабант / Вартбург
Пробвал ли си запалване от ковровец тои е с магнет и най-вероятно ще стане.Други алтернативи са от ИЖ и от ЧЗ, но според мен трябва да стане от ковровец.От Трабант най-вероятно няма да стане.
|
Вторник, 08.09.2009 г. 08:46 ч. |
|
|
Marto_RT
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 14:39 ч. Мнения: 73 Местоположение: Radanovo
|
Re: Електронно запалване за Трабант / Вартбург
Здравей и от мен Само една подробност да вметна за мотоциклетите. Запалването при тях е комбинирано - динамо + магнет = динамомагнет. Значи от това устройство се изисква да подаде искра и да захранва фара и стопа. Доколкото знам при Балканчето за всяка една крушка си има отделна бобина в динамото. Може би и при другите е така. Акумулаторът при Симсона пък доколкото знам служи за релето на мигачите и клаксона. Така че според мен е по-удачно да потърсиш динамомагнет от друг мотоциклет, за да захранва и крушките. Сега, има разлика при в работата на акумулаторното и магнетното запалване. При първото токът в първичната намотка тече постоянно и се прекъсва в даден момент. Тригерът, (спусъкът), може да е с различно устройство: с датчик на Хол (Трабант), с индуктивен датчик, с чукчета. При магнета пък е друго. В момента на запалването магнитът генерира ниско напрежение в първичната намотка, което, затихвайки, предизвиква появата на високо напрежение във вторичната намотка. Освен това първичното напрежение при магнета е около два пъти по-голямо от акумулаторното, което пък осигурява и по-стабилна искра. Имало е състезателни автомобили с магнетно запалване заради стабилната и проста работа. Успех.
_________________ Който не напредва, изостава.
|
Вторник, 08.09.2009 г. 13:05 ч. |
|
|
Оги
Кандидат-фен
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 315
|
Re: Електронно запалване за Трабант / Вартбург
Ето ти го на по-добра цена, продавача ми е приятел, ако имаш проблем с контакта- насреща съм - http://peugeotclub.info/forum/viewtopic ... 82#p502133Успех с реставрирането на Авото Ако случайно не се справиш и решиш да се разделяш с него също може да се обадиш.
|
Петък, 18.09.2009 г. 14:59 ч. |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 17 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|