Напиши нова тема Отговори на тема  [ 21 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Спирачната помпа отказа 
Автор Съобщение
Блокира си коляновия вал
Аватар

Регистриран на: Неделя, 06.04.2008 г. 01:25 ч.
Мнения: 95
Местоположение: Панагюрище
Мнение Спирачната помпа отказа
Ситуацията е следната: Както си обезвъздушавах кръга на предните колелета, жената (не мога до твърдя, че е нарочно) напомпа няколко пъти, преди да съм затегнал щуцера на спирачния цилиндър. Педала омекна. Свалих помпата и се оказа, че "предния" кръг изобщо не помпи ("задния" си помпи нормално). Надух го през входящия щуцер за течността и изхвърли остатъци от течност. Пробвах да го надуя с помпата от изхода за спирачките - не връща.
Помпата е силно корозирала и за сега не мога да отвия нищо, освен разклонителя за предните спирачки.
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=237814&photo=21
Ако някой има идеи как да оправя инджекламата, моля да ги сподели!


Петък, 13.06.2008 г. 08:31 ч.
Профил ICQ
Мисли си че знае всичко

Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч.
Мнения: 219
Местоположение: Пловдив
Мнение 
Или сменяй помпата, или я носи на Шкодрата в Пловдив.
Той се е специализирал по ремонт на спирачни хидравлики, произвежда и гумени уплътнения. Ако той не може да ти помогне, не знам кой.


Петък, 13.06.2008 г. 10:06 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение 
Да той произвежда уплатнения .
Даваш му скъсано и получаваш ново за стотинки .

Ако не ти се занимава, вземи помпи от моргата и сглоби някаква .Новата струва колкото един колянов вал и е унгарска при това .
Но тея от моргата най-вероятно са на същото дередже като твоята .

Иначе щуцерите може да се пробва да се отвият с гарги .Това са едни големи раздвижни клещи .Използват се най-вече от водопроводчици .


Петък, 13.06.2008 г. 10:19 ч.
Профил
Блокира си коляновия вал
Аватар

Регистриран на: Неделя, 06.04.2008 г. 01:25 ч.
Мнения: 95
Местоположение: Панагюрище
Мнение 
Благодаря за съветите! Утре ще пробвам с френски ключ и после с "гарга". Някъде в миналото са правени опити да се отвиват щуцерите с "гарги" и сега от шестограма е останало 50%.


Петък, 13.06.2008 г. 23:31 ч.
Профил ICQ
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Тук в софия има един майстор дето сам си прави гумичките, занасяш му изпуснала помпа и на другия ден за 10лв си я взимаш с нови гумички. Би трябвало и при вас да има такъв. Аз вече 1 година карам така и съм доволен.


Събота, 14.06.2008 г. 00:02 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
ТАя помпа докато не я хванещ на стабилно менгеме,може да забравиш да я разглобиш.На всички разглобяеми части,ако не са щамповани на преса,се слага лепило по резбите.За да не могат да се разглобят или изпуснат в движение.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Събота, 14.06.2008 г. 00:27 ч.
Профил ICQ
Мисли си че знае всичко

Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч.
Мнения: 219
Местоположение: Пловдив
Мнение 
Според мене, не се мъчи с нещо което преди не си правил. Разходи се до Пловдив. Дюкянът на Шкодрата е в Кършияка, в един от сокаците до Новотела. Ако той не може да ти я поправи, съмнявам се и ти самият да можеш.


Понеделник, 16.06.2008 г. 11:57 ч.
Профил
Луд с картечница
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 455
Местоположение: Густо майна, Филибето!...
Мнение 
chronometer написа:
...не се мъчи с нещо което преди не си правил...


Аз ще ти кажа точно обратното: Помъчи се. Само така ще си опознаеш колата, а и кефа като я караш е по-голям. Ако не стане - тогава можеш да търсиш помощта на "майстор", На мен досега не ми се е налагало - ако имаш свободно време и кеф, почти всичко можеш да си го оправиш сам.

_________________
Hard to the core ! [smilie=2beers]


Понеделник, 16.06.2008 г. 12:21 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Аха....и ако не стане, само че го разбереш точно преди някой светофар какво праиме? Не е особено познание на колата да сменяш гумички на спирачната помпа, ама е достатъчно за да се пречукаш. Просто спирачките не са от нещата, върху които е хубаво да се твори и експериментира.


Понеделник, 16.06.2008 г. 13:37 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко

Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч.
Мнения: 219
Местоположение: Пловдив
Мнение 
"Кефът" е неповторим, особено ако прецакаш спирачната помпа необратимо, а друга няма. Всеки мазохист би изпаднал в умиление. :lol: Да си спомним един от законите на Мърфи - ако нещо не става - насили го! Ако се счупи, значи му е дошло времето! /въпреки че така можеш да изпратиш на боклука цялата кола/.


Понеделник, 16.06.2008 г. 13:44 ч.
Профил
Луд с картечница
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 455
Местоположение: Густо майна, Филибето!...
Мнение 
Канех се да напиша 2-3 неща, ама ще ви кажа едно: щом имате пари за трошене - пилейте ги. Аз вяра на "майстори" нямам, особено когато става дума за спирачки.

_________________
Hard to the core ! [smilie=2beers]


Понеделник, 16.06.2008 г. 15:35 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко

Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч.
Мнения: 219
Местоположение: Пловдив
Мнение 
Ти другите две неща пак ни ги кажи, ама в другата тема, /псувни, патаклама, лобут и т.н./ та да става шоу! :lol: Колкото до това кой да прави спирачната помпа, нека човекът сам да си реши. Аз също не обичам да ходя на майстор и да давам грешни пари, но понякога просто се налага. Човек не може да разбира от всичко, а и да се губи време да се ремонтира нещо непознато и закеркенечено излиза по-скъпо, отколкото да се плати за ремонта. Първо, за времето което се губи, човек може да изкара пари като прави нещо, което му се удава и гарантирано му се плаща, второ - няма да се налага да се ръси и за втори дубъл, ако прецака работата. Един прост пример - ремонтът на помпата струва от 10 до 20 лв. и на некомпетентен човек отнема три дни, считано с времето за търсене на необходимите инструменти, провеждането на консултации с "познавачи" и поне един неуспешен опит, свързан с монтаж и демонтаж на помпата за тоя що духа.
За тези три дни, ако бачка нещо, което разбира, изкарва минимум 60 лв., с 20 лв. плаща ремонта и му остават още 40 да почерпи целия квартал с питие от супермаркета, или да заведе на кръчма някоя кака, която после да се отчете подобаващо. :wink: Да не говорим, че се спестяват много притеснения и нерви. Животът е един, може да е приятен, може и да е ужасен - както си го направим!


Понеделник, 16.06.2008 г. 16:02 ч.
Профил
Блокира си коляновия вал
Аватар

Регистриран на: Неделя, 06.04.2008 г. 01:25 ч.
Мнения: 95
Местоположение: Панагюрище
Мнение 
Колеги, благодаря ви за съпричастността! В събота отидох до моргата и си смъкнах 2 помпи (имаше 4 Трабита). Но се оказа, че аз съм аджамия - в помпата е влязъл въздух и тя не е могла да го избута. Дадоха ми капачка за резервоара на спирачната течност с щуцер. С една обикновена помпа за гуми се създава налягане и всичкия въздух се изгонва без проблем. За съжаление бях сам и май ще трябва да повторя задния кръг. Сега си имам 2 резервни стари помпи, нелоши на вид. :D
Днес изкарах возилото за пръв път от 30 март - спира, но пък е блокирала челюст на предно ляво колело и утре ще има повторно раздвижване на спирачните цилиндри. Ако има установено правило за тази операция, може да го споделите, защото аз го правя с чук и дорник. :)


Понеделник, 16.06.2008 г. 23:46 ч.
Профил ICQ
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение 
И аз го имах тоя проблем.Всеки път като изкарвах машината,някое колело после пареше .
Ами хванах се и смених гумените спирачни маркучи .Ако са ти напукани ги смени .Има два по-дълги отпред и 2 по-къси отзад.
Също и металните маркучи може да прочистиш .Да ги изчистиш от ръжда и да им теглиш една боя .Внимавай в развиването на маркучите .Шестостена на металните маркучета има лош навик да се скапва !
При сглобяването на дадено колело , пружините,които държат челюстите ,трябва да са разположени правилно .И устройството за регулиране на хлабината,трябва да е прибрано когато монтираш барабана .Там където се закача това устройство има хлабина между него и отвора в челюстта .Това ти е хлабината между феродото и барабана, при ненатиснат педал на спирачката.
Няколко пъти съм отварял барабана ,докато стигна до извода.Макар,че го пише в книгата де :)
Успех.


Вторник, 17.06.2008 г. 09:58 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч.
Мнения: 255
Местоположение: Средец
Мнение 
може ли да кажеш колко пари ти вземаха за 2 те помпи ако не е тайна

_________________
Дърпаше ръчни с трабаня


Вторник, 17.06.2008 г. 12:43 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 21 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов