Проблем са палене на трабант(надявам се темата да е за тук)
Автор |
Съобщение |
konstantin.atanasov
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Събота, 16.01.2010 г. 16:40 ч. Мнения: 64 Местоположение: София
|
Проблем са палене на трабант(надявам се темата да е за тук)
Днес се опитах да запаля Трабантчето,но не стана.Гледах дали свещите дават искра;проверих дали не е глътнало въздух или дали не е запушена някоя тръба към карбуратура.Кабелите са си наред.Брат ми който не е в БГ ми каза,че може да е избягала центровката,но проблема е че не знам как се прави защото съм нов и още не разбирам. Моля давайте предположения и съвети. П.С Не се смейте ако съм казал някоя глупост защото още не разбирам.
|
Събота, 30.01.2010 г. 23:39 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Проблем са палене на трабант(надявам се темата да е за тук)
Трабанта в София ли е? С електронно запалване ли е или с чукчета?
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Неделя, 31.01.2010 г. 00:40 ч. |
|
|
konstantin.atanasov
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Събота, 16.01.2010 г. 16:40 ч. Мнения: 64 Местоположение: София
|
Re: Проблем са палене на трабант(надявам се темата да е за тук)
трабанта е с датчик на хоул(електронно).И е от околностите на софия. Добре...възможно ли е да се е откъснала някоя жичка при електрониката?
|
Неделя, 31.01.2010 г. 17:52 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Проблем са палене на трабант(надявам се темата да е за тук)
Щом дава искри не може да е откъсната жичка. Завърти волана на пълен десен. Погледни под калника и трябва да видиш метална капачка на двигателя отстрани- под нея е датчика на хол. Махни капачката. Цялата плочка е хваната от страни с два винта, като на плочката има канал за да може да я въртиш с цел регулировка. Виж в какво положение е. Обикновено като плочката се разхлаби отива в едната крайност и центровката отива подяволите. Попринцип центровката се прави със специален уред. Едва ли имаш такъв, така че си я направи на око да върви добре колата и да пали добре, пък ако имаш път към София пиши, имам такъв уред и мога да ти направя центровката.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Неделя, 31.01.2010 г. 18:33 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Проблем са палене на трабант(надявам се темата да е за тук)
Докторе, моите уважения но това не е Лада да иска смукач винаги. И при минус 20 пак ще запали без смукач, може да няма мощност, да глъхне и трудно се форсира, но ще запали. Нещо повече - аз винаги паля без смукач и след като запали колата тогава го дръпвам.
|
Неделя, 31.01.2010 г. 18:52 ч. |
|
|
konstantin.atanasov
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Събота, 16.01.2010 г. 16:40 ч. Мнения: 64 Местоположение: София
|
Re: Проблем са палене на трабант(надявам се темата да е за тук)
не съм толкова зле че да не дърпам смукач.принципно колата не беше палена от 3 седмици,ама ше продължавам да опитвам.но въпреки това продължавайте да коментирате.накрая може да излязе нещо. .а и аз съм от софия,но колата е на село защото не е регистрирана. П.С. Единият колега попита какм паля трабанта:е ми първо влизам в колата,пускам бензина дърпам смукача и въртя.върти върти ама не пали.
|
Неделя, 31.01.2010 г. 19:28 ч. |
|
|
shotik
.
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:27 ч. Мнения: 137 Местоположение: София
|
Re: Проблем са палене на трабант(надявам се темата да е за тук)
До тук е грешно действието по паленето! Още при гасене смукача се оставя в издърпано положение и когато се стартира се оставя до тогава ,докато заработи мотора нормално,без да се подава газ с педала и след изминаване на 150 -200 метра да се връща постепенно или не повече от 15-30 сек на място. Ако се е задавил мотора,се подава газ максимално,а смукача е върнат докрай.Още по-добре е да се свалят свещите и да се продухат газовете от обогатената горивна смес и тогава да се монтират свещите и по описаният начин да се стартира.
_________________ винаги може да се научи нещо ново
[
|
Неделя, 31.01.2010 г. 20:03 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Проблем са палене на трабант(надявам се темата да е за тук)
Започвам с центровката, защото на повечето трабанти от години не е правена и все някога се разхлабват винтчетата и плочката отива в единия край. Това се установява бързо и лесно. Иначе моите два трабанта палят и без да е дърпан смукач при гасенето, просто трябва повече въртене - няколко оборота на двигателя, докато иначе палят в рамките на първия оборот.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Неделя, 31.01.2010 г. 21:42 ч. |
|
|
deso
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 27.05.2008 г. 10:39 ч. Мнения: 178 Местоположение: Шумен
Automobile: Wartburg 353W 1984
|
Re: Проблем са палене на трабант(надявам се темата да е за тук)
Точно от най-малките неща най-боли глава.Щом върти значи има ток. Няколко предположения да нахвърля на колегата: -колата да не би да е задавена-почисти свещите; -виж състоянието на чашката под резервоара-да не би да се е задръстила; -кабелите на свещите-здрави ли са,самите свещи в какво състояние са ? -нормално ли палеше преди или постепенно се влошаваше ? Когато взех комбито собственика ми го пробута с четиритактово масло и загинали свещи.Работеше само първия цилиндър-но за неграмотен технически човек няма как да знае,че точно това спъва колата.Смених свещите,налях 2Т масло и пей сърце...
_________________ Мир, двутактово масло и мнооогооо пушек Strictly Old School
|
Неделя, 31.01.2010 г. 22:17 ч. |
|
|
konstantin.atanasov
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Събота, 16.01.2010 г. 16:40 ч. Мнения: 64 Местоположение: София
|
Re: Проблем са палене на трабант(надявам се темата да е за тук)
значи преди известно време се откачи 1 от жичките на датчика на хол поради което работеше само единия цилиндър,но все пак колата палеше.свещите са bosch.преди палеше лесно макар със смукач.не ми се вярва чашката под резервоара да е запушена защото като издърпах маркуча от карбуратора потече бензин.после надух газта и пак потече бензин така че с маркучите всичко е наред.махнах свещите продухах го сложих ги обратно,но пак не палеше. Палеше на смукач когато беше студена,ама като е загряла само като види ключа и пали.
Последна промяна konstantin.atanasov на Неделя, 31.01.2010 г. 22:39 ч., променена общо 2 пъти
|
Неделя, 31.01.2010 г. 22:24 ч. |
|
|
AdreNaLINE
N.Paunov
Регистриран на: Вторник, 17.06.2008 г. 19:22 ч. Мнения: 148 Местоположение: Димитровград
Skype: nikola.paunov
Automobile: 5xTt 600;4xWt 311
|
Re: Проблем са палене на трабант(надявам се темата да е за тук)
Преди да изгасиш мотора дърпаш смукача и след това гасиш.
|
Неделя, 31.01.2010 г. 22:28 ч. |
|
|
konstantin.atanasov
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Събота, 16.01.2010 г. 16:40 ч. Мнения: 64 Местоположение: София
|
Re: Проблем са палене на трабант(надявам се темата да е за тук)
винаги се прави така.така ли?
|
Неделя, 31.01.2010 г. 22:32 ч. |
|
|
AdreNaLINE
N.Paunov
Регистриран на: Вторник, 17.06.2008 г. 19:22 ч. Мнения: 148 Местоположение: Димитровград
Skype: nikola.paunov
Automobile: 5xTt 600;4xWt 311
|
Re: Проблем са палене на трабант(надявам се темата да е за тук)
Лично аз все така го гася, за другите незнам.Но примерно ако караш градско и ти се налага 5 пъти да го гасиш и палиш естествено, че няма смисъл.Когато колата ще престои по-дълго без палене или както сега сутрините са студени е добре да се прави.
|
Неделя, 31.01.2010 г. 22:38 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Проблем са палене на трабант(надявам се темата да е за тук)
Смукач се дърпа ако ще оставяш колата за повече от 2 часа .
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Неделя, 31.01.2010 г. 23:49 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Проблем са палене на трабант(надявам се темата да е за тук)
Тук си прав - вартбурга е с ускорителна помпа и прицъквам 1-2 пъти газта преди да завъртя стартера, но не съм имал случай Трабант без смукач да не запали. Може да не запали "от четвърт", а да повърти повече, но пак ще запали. Разбира се това със смукача преди гасене е желателно, пише го и по книжките. Но най-добре е всеки сам да усети как неговата кола пали най-добре .
|
Неделя, 31.01.2010 г. 23:54 ч. |
|
|