Падна ми болт и планка в краката
Автор |
Съобщение |
kiro
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 00:01 ч. Мнения: 283 Местоположение: Пловдив
Skype: kchuchkov
Automobile: Trabant 601s
|
Падна ми болт и планка в краката
Днес потегляйки с Траби нещо ме чукна по левия крак долу до педала на съединителя-оказа се болт с лимбусна глава с размери 8Х22.след като изминах около 10-на километра пак ме чукна нещо по левия крак-оказа се една планка 32мм дълга и 16мм широка с резба 8мм в средата.Не можах да разбера откъде падна.Иначе траби си върви!Ако некой знее от къде е ,моля да пише!
|
Вторник, 30.09.2008 г. 12:59 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Да не е планката от долну на контактния ключ? На голфа така ми падна болта, а на трабанта гледам че почти е щяло да падне.
|
Вторник, 30.09.2008 г. 13:00 ч. |
|
|
xbs_pioneer
Зайо - байо
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 14:36 ч. Мнения: 407 Местоположение: третата след луната в дясно..
|
разгледай по таблото какво ти се мандахерца...
_________________
|
Вторник, 30.09.2008 г. 13:18 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
На таблото няма лимбуси. Единствения за който се сещам е на контактния ключ. Също има лумбус на седалките, но там щеше да го усети ако падне планка
|
Вторник, 30.09.2008 г. 17:04 ч. |
|
|
mimoz@
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 18:31 ч. Мнения: 31 Местоположение: Русе
|
такива планки има от двете страни на контактния ключ,с които е захванат за основата-горе.Погледни от страната над самия ключ или от страната на смукача.тази планка служи като контра на болта.Ако е от страната на смукача........не ти завиждам-кофти
_________________ Жената зад волана е като звездата в небето Ти нея я виждаш-тя тебе не
|
Вторник, 30.09.2008 г. 17:58 ч. |
|
|
xbs_pioneer
Зайо - байо
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 14:36 ч. Мнения: 407 Местоположение: третата след луната в дясно..
|
ко праи кака ви а? чист и изчерпателен отговор
_________________
|
Сряда, 01.10.2008 г. 00:44 ч. |
|
|
kiro
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 00:01 ч. Мнения: 283 Местоположение: Пловдив
Skype: kchuchkov
Automobile: Trabant 601s
|
Болта и планката се оказаха откъм страната на смукача за закрепване на контактния ключ!Не беше толкова трудно за слагане.На всички голяма благодарност за помоща!Истински колеги сте!
|
Сряда, 01.10.2008 г. 16:58 ч. |
|
|
Nasakoto
Луд с картечница
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 455 Местоположение: Густо майна, Филибето!...
|
В такива случаи, за да не се саморазвива, капни на резбата една-две капки хелметекс, лак за нокти, или Loctite 222. Това последното е най-правилното решение. Има и още, ама няма да им правя реклама.
_________________ Hard to the core !
|
Сряда, 01.10.2008 г. 17:06 ч. |
|
|
Gosho
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 21:27 ч. Мнения: 134 Местоположение: Русе
|
Тоя 222 специално е за нискоякостно осигуряване на настройващи и регулиращи винтове, на втулки, ролки, държач на инструмент и контролери. Даже може да се спреш на 243 , който е по-силен и се препоръчва за предотвратяване разхлабването на вибриращи части като помпи, болтове по двигатели, скоростни кутии или преси.
_________________
|
Сряда, 01.10.2008 г. 22:58 ч. |
|
|
racrac
Блокира си коляновия вал
Регистриран на: Неделя, 06.04.2008 г. 01:25 ч. Мнения: 95 Местоположение: Панагюрище
|
На работата постоянно използваме Локтайт 222 за осигуряване на всякакви стопорни винтове срещу саморазвиване. Всички западняци за които правим оптични възли са го написали в чертежите си като изискване. За такива цели е създаден. Развиването на така осигурено резбово съединение не представлява проблем, докато не знам с канаколита дали ще е възможно.
|
Сряда, 01.10.2008 г. 23:01 ч. |
|
|
Nasakoto
Луд с картечница
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 455 Местоположение: Густо майна, Филибето!...
|
Локтайт 222 е за дребни болтчета. Не че не може да се ползват и по-яките им събратя, ама не искам аз да съм този, дето ще ги развива. Затова и написах за 222 - за конкретния случай. Иначе ползвам основно Локтайт 243.
Хайде стига с тия числа, дайте нещо за пиене
_________________ Hard to the core !
|
Сряда, 01.10.2008 г. 23:36 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Всичко е точно така, само дето се казва
ИМБУС
Също както:
лехен, ханцуг
Тая лимба я капни с нещо верно .
|
Събота, 04.10.2008 г. 20:19 ч. |
|
|
Nasakoto
Луд с картечница
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 455 Местоположение: Густо майна, Филибето!...
|
Ванка, ако трябва да сме прецизно до перфекционизъм, най-точното е и Нбус. Ако не вярваш - питай оня, дето работи в крепежните изделия на "Васил Априлов" до бар "Емона"
_________________ Hard to the core !
|
Понеделник, 06.10.2008 г. 10:16 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
|
Понеделник, 06.10.2008 г. 16:50 ч. |
|
|
mimoz@
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 18:31 ч. Мнения: 31 Местоположение: Русе
|
Абе хора,в тази тема за болт и планка ли ставаше въпрос или за видове лепила??????? То ако е трябвало да бъдат залепени,те хората са щели да го направят мноооого преди вас.Нормално е от вибрациите да охлаби някой болт или гайка.....е тогава всичко ли ще лепим Представете си как ще изглеждат тогава колите ни????
_________________ Жената зад волана е като звездата в небето Ти нея я виждаш-тя тебе не
|
Понеделник, 06.10.2008 г. 18:36 ч. |
|
|