Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 
Принудителен празен ход-придърпва 
Автор Съобщение
Научи се да сменя скоростите
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 14:39 ч.
Мнения: 73
Местоположение: Radanovo
Мнение Принудителен празен ход-придърпва
Здравейте
благодаря за съветите,много ми помогнаха. Също и за книгата "Аз ремонтирам Трабант"-който я е преснимал доста се е потрудил.
Може ли някой да ми каже защо пущинката придърпва като отпусна газта на 3-та предавка с нормална скорост. Аз мисля че е от карба но там съм малко бос и не смея да пипам.

_________________
Който не напредва, изостава.


Петък, 13.06.2008 г. 11:59 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
И при мен го има това и на двата трабанта. Става на всички предавки от първа до трета, ама на трета най-осезаемо се усеща. Караш на трета с 50 примерно, пускаш газта и придърпва. Опитваш се да задържаш - ептем зле. Много ще се радвам ако някой има смислено обяснение защо става така. По едно време бях с някаква по-различна центровка, мисля че с по-малко предверение - в ниски обороти вървеше като змей, нагоре умираше, но нямаше грам придърпване.


Петък, 13.06.2008 г. 12:20 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко

Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч.
Мнения: 219
Местоположение: Пловдив
Мнение 
Двигателят е слабичък и не задържа ефективно. Като ускори оборотите вследствие на инерцията /при отпуснат педал на газта/, карбураторът му изплюва ударно количество гориво, което му стига само да придърпа и отново да започне да забавя. И така - докато не му подадеш газ. Всички Трабанти го правят. Аз затова не използвам двигателя за забавяне на скоростта - придърпва на тласъци и снабдяването с гориво не е адекватно, а оттам и мазането, което може да доведе до блокаж. Пусна ли газта в движение, натискам съединителя, освен ако не съм на 4-та - там за това има грижата фрайлауфа.


Петък, 13.06.2008 г. 14:26 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Оффф...човек...карба ти няма принудителен празен ход.Освен това мотора ти няма компресия,достатъчна да удържи коалта при отпускане на газта.Ако беше 4Т,щеше да започне да спира.Ама тук нито може да спре,нито гориво стига достатъчно...и за това тресе и придърпва.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Петък, 13.06.2008 г. 21:36 ч.
Профил ICQ
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч.
Мнения: 455
Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Мнение 
Затуй натискайте съединител и забавяйте със спирачка ,двигателчето не се използва за забавяне.

_________________
Къни и фърга
http://vbox7.com/play:b253bfd8


Неделя, 15.06.2008 г. 10:19 ч.
Профил
Продавач-консултант
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 14:52 ч.
Мнения: 78
Мнение 
:D :P :twisted: Голям маиатап.......
дВУТАКТОВИТЕ СА ТАКА засилваш засилваш и изключваш- даваш почивка на мотора, и икономия и всичко... аз и 4Т кола така карам...

това е така двутактовите се карат само зимата на скорост на заледено!

Вартбург-а и Трабанта имат ФРАИЛАУФ (свободен ход) устроиство изшпълняващо точно тази функция при отнемане педала на ауспух :P

Колата трябва да върви плавно като лодка 1.во задължение на Шофера !
2. да стига там за където е тръгнала другото са подробности :)

_________________
nur ........ Wartburg ........
http://www.prista-oil.com/bg/product/prista-2t-59.html


Сряда, 23.07.2008 г. 21:17 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 14:39 ч.
Мнения: 73
Местоположение: Radanovo
Мнение 
nKaLiZaTuRa, можеш ли да ми обясниш защо като карам и реша да изключа мотора, не угасва веднага, ами около 10 секунди работи без запалване и почва да гори в гърнето. Аз мисля, че защото маховика е много засилен, и затова. Пък може и двигателя ми да е доста износен и затова маховика да го влачи.

_________________
Който не напредва, изостава.


Понеделник, 04.08.2008 г. 12:42 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Пак същото - ниска компресия. На един 4т мотор с голяма компресия му трябва голяма сила да преодолее вакуума. Трабанта му е ниска компресията, лесно преодолява вакуума и за това като изфорсираш и угасиш не гасне веднага. Аз съм свикнал като почне да придърпва (най-често на 3та с 45 се случва) или давам газ ако може или натискам съединител. На 4т кола това е пълна дивотия, само се хабят спирачки и съединител, вместо да се възползваш от това ценно качество, което за съжаление липсва при нас.


Понеделник, 04.08.2008 г. 14:46 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов