Автор |
Съобщение |
лудака
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Петък, 06.02.2009 г. 21:30 ч. Мнения: 131 Местоположение: софия
Skype: trabitrabi2121
|
Re: колянов вал
Става без никакви доработки...
|
Четвъртък, 31.03.2011 г. 20:22 ч. |
|
|
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
Re: колянов вал
Мерси
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Четвъртък, 31.03.2011 г. 20:24 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: колянов вал
Ами на най-новите валове най-централния лагер, ли какво се води ? Та той има една издатина и тя влиза в отвор в картера( горната черупка) . Не мислите ли, че и отвор трябва да се направи като сложиш нов модел вал в картер за стар модел ?
Става въпрос за това посредата, между двата лагера. ( не знам как точно се води)
|
Четвъртък, 31.03.2011 г. 21:39 ч. |
|
|
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
Re: колянов вал
Аз питам за обратния вариант стар вал на нов картер , а това централното май е уплътнение.То си го пише и в книгата че се дупчи. Още нещо да попитам някой виждал ли е в продажба сегменти за маховик нови.
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Четвъртък, 31.03.2011 г. 21:46 ч. |
|
|
лудака
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Петък, 06.02.2009 г. 21:30 ч. Мнения: 131 Местоположение: софия
Skype: trabitrabi2121
|
Re: колянов вал
Аз имам един двг със стария вал на новите картери... Вече е на около 10 тина хиляди километра без да сам правил картерите.. Имам ии 1 двг точно обратното просто му се прави дупчица в картера за средния лагер...
|
Петък, 01.04.2011 г. 11:20 ч. |
|
|
vrider
Начинаещ
Регистриран на: Вторник, 26.08.2014 г. 08:36 ч. Мнения: 19 Местоположение: София
|
Re: колянов вал
Здравейте! Искам да попитам коляновия вал този без чопа, но е с иглени лагери на биелите не втулки, става ли на новия картер без доработки? На средните лагери има сегменти, които ми казаха, че можело да се махнат и вала се монтира директно в новия картер. Други ми казват, че трябва да се преработи вала. Другата разлика е, че на по-стария вал е с 2 гумени семеринга а новия е с един метален. Намерих немски оригинален такъв, а картера ми е от новите, затова питам.
|
Неделя, 31.08.2014 г. 22:05 ч. |
|
|