Напиши нова тема Отговори на тема  [ 10 мнения ] 
Свързване на радио 
Автор Съобщение
Научи се да сменя скоростите
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 01.09.2011 г. 13:40 ч.
Мнения: 52
Местоположение: с.Равно поле
Skype: ikata98
Мнение Свързване на радио
Здравейте,


не знам дали това е тук е мястото на темата ми и се извинявам ако не е тук, понеже имам трабант комби и на скоро му сложих радио ,обаче кабелите му за захранването са свързани към клемите за акумулатора и когато пусна радиото и натисна газта радиото се изклиучва за момент и после пак се включва ама това не е готино ... Очаквам съвети


Последна промяна Каракачана на Понеделник, 08.10.2012 г. 19:41 ч., променена общо 1 път

Понеделник, 08.10.2012 г. 00:56 ч.
Профил WWW
Луд с картечница
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 455
Местоположение: Густо майна, Филибето!...
Мнение Re: Свързване на радои
Каракачана написа:
Здравейте,


не знам дали това е тук е мястото на темата ми и се извинявам ако не е тук, понеже имам трабант комби и на скоро му сложих радио ,обаче кабелите му за захранването са свързани към клемите за акумулатора и когато пусна радиото и натисна газта радиото се изклиучва за момент и после пак се включва ама това не е готино ... Очаквам съвети


Привет!

Както го описваш... нещо не е наред. Как са ти зареждането и електрическите връзки между алтернатора и акумулатора? Радиото може (трябва) да се рестартира единствено когато палиш колата със стартера.

Иначе си го свързал на правилно място (клемите на акумулатора).

_________________
Hard to the core ! [smilie=2beers]


Понеделник, 08.10.2012 г. 07:26 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 01.09.2011 г. 13:40 ч.
Мнения: 52
Местоположение: с.Равно поле
Skype: ikata98
Мнение Re: Свързване на радои
Ол не ,прекарал съм два кабела от клемите на акумулатора към апарата (радиото) и когато колата е в покои апарата си свири както трябва даже не помня много добре ама маи и до край може да се усилва ,но когато запаля и натисна газта апарата гасне за малко и после пак се пука . Може би в него има едни кондензатор които може би се е отворил и той дава тези проблеми .
Къде на трабанта има запалка или нещо за което да вържа кабелите ?
Вчера със един мои приятел разсъждавахме :lol: и се установи че освен за фара да вържа /маса + / няма къде другаде ..


Понеделник, 08.10.2012 г. 11:12 ч.
Профил WWW
Кандидат-фен

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 315
Мнение Re: Свързване на радои
Масата е минус и я има на всяка здрава метална част и на който и да е кафяв кабел от инсталацията да хванеш.


Понеделник, 08.10.2012 г. 13:42 ч.
Профил
Кара Wartburg 20 години.

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 15:41 ч.
Мнения: 137
Местоположение: София
Мнение Re: Свързване на радио
Колегата казва, че не при палене а при подаване на газ изключва. Някои апарати изключват при по-висок волтаж. При подаване на газ той се вдига от алтернатора и това е защита да не изгори апарата. Провери и почисти клемите на акомулатора и клемите. С мултицет провери на кабелите при подаване на газ да не е повече от 13.7 волта. Провери има ли електролит във всички клетки на акомулатора, ако е обслужваем. За проба може да го смениш с друг. Другата причина повредено реле на алтернатора и от там да дава по-висок волтаж. Мултицета ще покаже. Успех.

И си поправи заглавието не радои, а радио.


Последна промяна koce на Понеделник, 08.10.2012 г. 18:29 ч., променена общо 1 път

Понеделник, 08.10.2012 г. 15:07 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 01.09.2011 г. 13:40 ч.
Мнения: 52
Местоположение: с.Равно поле
Skype: ikata98
Мнение Re: Свързване на радои
Акумулатора е пред уволнение . Използвам него защото трабанта няма никакви документи и не е в движение затова и акумулатора не му е в ред . когато ходя да карам колата акумулатора се зарежда 3-4 часа за да може колицата да запали или най-лесно е като я бутна малко на втора скорост ,запалва после акумулатора се зарежда . Според мен апарата гасне понеже не е свързан на правилното място ,преди колата беше с един стар и по голям ремък които не зареждаше хубаво и тогава не съм имал ядове със апарата . Майка ми има Рено Клио което е със съдия проблем когато кара с повече от 100 км/ч и се осили радиото повече от половината то гасне но не се включва . Това вече не е мои проблем , това може би е както казах по горе да се е отворил кондензатор . Още веднъж ще проверя връзките с тока и ще премеря с мултицета . Благодаря за отговорите ви. :)

Кажете ми само от къде да си поправя името на темата ?


Понеделник, 08.10.2012 г. 17:46 ч.
Профил WWW
Научи се да сменя скоростите
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 01.09.2011 г. 13:40 ч.
Мнения: 52
Местоположение: с.Равно поле
Skype: ikata98
Мнение Re: Свързване на радио
@koce Когато запаля трабанта и му дам газ и в това време меря с мутицета клемите на акумулатора не трябва да показва повече от 13.7 волта ли ? И ако е повече значи имам проблем със релето или ?
А ако е по малко от 13.7 значи къде трябва да е проблема ?
Акумулатора ми е толкова зле че /полюс +/ се овлажнява при почти всяко ходене там където е трабанта. Сега за състоянието на акумулатора е така понеже аз не всеки ден го карам пък и той е на 3-4 години една от която беше зимата в един гараж без да се ползва ,та сега няма да му взема нов каквото и да стане ... :D Та акумулатора може да е причинителя на вси1ки пакости които стават ... Както каза по горе ако клетките не са му в ред може и от това да е . А това което ми коства да го направим с дядо ми този трабант беше много .. Понеже той две години седя в един склад и тепърва трябваше да се преви . Беше в един от складовете които дядо ми и колегата му дядо Боре който почина преди две години. И зед му каза на дядо ми че не му се разправя с тази кола и не му трябва и тя остана за нас ,дядо ми не иска да я докарваме в къщи понеже аз съм много (2) див :D :D и не знае какво мога да направя а и тази кола няма документи па и 2010 се обръщах с едно БМВ :( и избягват да ми дават кола .А това с колата не го направих аз и ама както и да е :) да се върна на темата че много се отклоних ... :) Та кажете сега


Вторник, 09.10.2012 г. 19:54 ч.
Профил WWW
Луд с картечница
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 455
Местоположение: Густо майна, Филибето!...
Мнение Re: Свързване на радио
Не трябва да ти се овлажнява плюсовата клема. Сигурен ли си, че зареждащата система на колата е изправна? "Мирише" ми на презареждане.

Така и не казваш колко точно е напрежението като подаваш газ, в момента в който радиото се рестартира. Ще спестиш много гадаене. :)

_________________
Hard to the core ! [smilie=2beers]


Сряда, 10.10.2012 г. 18:02 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Свързване на радио
Не ми се вярва при мъртва клетка да палиш с тоя акумулатор, макар че при Трабант е напълно възможно. Най-добре ако се съмняваш в това, вземи за проба акумулатор от друга кола, където няма проблеми. Иначе окисляването на клемата не е причина за проблеми с радиото. Аз така си карах цяла година и нямах проблеми с токовете, просто зимата при -10 спря да пали и се наложи да купувам нов акумулатор.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Четвъртък, 11.10.2012 г. 09:26 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 01.09.2011 г. 13:40 ч.
Мнения: 52
Местоположение: с.Равно поле
Skype: ikata98
Мнение Re: Свързване на радио
Ами всъщност проблема не е бил в акумулатора ами в кабелите от радиото към него . :)
Се пак ви благодаря за отговорите ,на скоро един приятел се обърна с този трабант на една страна и нямаше никакви поражения освен дръжката на вратата беше влязла 2 мм в вратата :) добре че само с това се размина ,но при обръщането понеже колата се обърна на ляво ред капак та той с рамото си счупи стакатото на вратата и малко я изкриви . От къде мога да си намеря ново стъкло и колко пари ще ми струва ? И още един въпрос ,нормално ли е когато карам със 90-95 разходомера да ми е на 5 чертички ?


Събота, 20.10.2012 г. 13:04 ч.
Профил WWW
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 10 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов