Автор |
Съобщение |
mladen201
Trabant ML
Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч. Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
|
Въпрос за електронно.
Що за електронно е това? Каква народност е ? Добро ли е?
_________________ С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват. Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?
|
Понеделник, 05.03.2012 г. 20:40 ч. |
|
|
Nasakoto
Луд с картечница
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 455 Местоположение: Густо майна, Филибето!...
|
Re: Въпрос за електронно.
Слагай го ! Като го гледам, е изпълнено с читави компоненти, въпреки че липсва една много важна предпазна част от схемата (два ценерови диода). Но въпреки това го слагай. Има голяма вероятност това електронно да погребе 2-3 коли. P.s. Поправям се: кажи ми, моля те, какво пише на ония двата диода, дето са точно под двата транзистора. P.P.S. Ако снимаш платката и от другата страна (с пистите) ... P.P.P.S. Българско е.
|
Понеделник, 05.03.2012 г. 21:00 ч. |
|
|
mladen201
Trabant ML
Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч. Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
|
Re: Въпрос за електронно.
Що си мисля че не е Българско? Това е Българско. Ако не греша. (не говоря за долната платка)
_________________ С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват. Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?
|
Понеделник, 05.03.2012 г. 21:14 ч. |
|
|
Nasakoto
Луд с картечница
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 455 Местоположение: Густо майна, Филибето!...
|
Re: Въпрос за електронно.
Мдам, ценерите не ги виждам. А иначе: погледни платката, където са изводите за бобините: пише A B V. Кажи ми в кой друг език азбуката започва с АБВ ? (правилно, руския. Не съм сигурен за сръбския и македонския. ) Освен това: електролитният кондензатор (черният цилиндър) е тип KEA II, производство на завода за кондензатори в Кюстендил (сегашен "Конис"), резисторите са български социалистически (защото, доколкото знам, нямаме такова производство след 89-та година)... Изглежда модерно, но според мен това е защото е произвеждано след 89-та. Транзисторите са истински, модела е специално за автомобилни запалвания. Единственото, което не мога да открия и бих добавил, са преждеспоменатите ценерови диоди. Ще ти повторя: слагай го ! Понеже не мога да прочета: ще ми кажеш ли какво пише на двата диода, дето са под транзисторите? (доколкото можеш да прочетеш).
_________________ Hard to the core !
|
Вторник, 06.03.2012 г. 10:06 ч. |
|
|
hrisvasilis
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч. Мнения: 492 Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
|
Re: Въпрос за електронно.
Както Nasakoto е писал- електронното е българско. Почти всички елементи са нашенски. И на другата снимка електронното е българско- имам такова.Дори е с кутията за умопромачаващите 100лв горна платка и 60лв за долна плочка. Снимай горните сиви 2 транзистора вдясно откъм означенията и ще ти дадем 100% гаранция, че е българско, но като гледам изпълнението е много по-добре направено от някои унгарско-китайски изпълнения. А тези български кондензатори са от най-добрите в света и в момента.
_________________
|
Вторник, 06.03.2012 г. 10:32 ч. |
|
|
mladen201
Trabant ML
Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч. Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
|
Re: Въпрос за електронно.
Благодаря на всички Ви! Тази долната също ли е бъгларска , тази която е на 1вата снимка в 1вия пост?!
_________________ С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват. Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?
|
Вторник, 06.03.2012 г. 19:34 ч. |
|
|
lukcho
Начинаещ
Регистриран на: Петък, 16.03.2012 г. 18:48 ч. Мнения: 15 Местоположение: Veliko Tyrnovo
Automobile: trabant601
|
Re: Въпрос за електронно.
Всичките работят на един принцип. Трябва само да ги свържеш както трябва. По принцип доло има датчик на хол, а горе един тригер и два ключови транзистора с по един мощен след тях. На оригиналното в интегралата е тригера (сиреч двата малките транзистора) По принцип всичко може да се ремонтира (в един вестник от далечното минало имаше даже схема на заместителя на интегралката). Ако случайно успея да я намеря ще я кача. Навремето имаше и долни платки с оптрони но не са много успешни.
|
Петък, 16.03.2012 г. 21:00 ч. |
|
|
j_totkow
Ентусиаст
Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч. Мнения: 550 Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
|
Re: Въпрос за електронно.
това не е ли с оптрон
_________________ http://totkow.blogspot.com/
|
Петък, 16.03.2012 г. 23:14 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Въпрос за електронно.
Това на снимката май струва колкото Трабанта Бях ги гледал в ldm тунинг, че може да ги връзваш със сериен кабел към лаптоп и да променяш предверението при различни обороти.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Събота, 17.03.2012 г. 22:38 ч. |
|
|
lukcho
Начинаещ
Регистриран на: Петък, 16.03.2012 г. 18:48 ч. Мнения: 15 Местоположение: Veliko Tyrnovo
Automobile: trabant601
|
Re: Въпрос за електронно.
Нямах в предвид това, а едно което за кратко се появи на пазара от не знам кое ЗЗУ преди повече от 20 години и правеше проблеми заради малката бета на първия транзистор след оптрона, и бързото намаляване на интензитета на фотодиода. То ако е за въпрос имаше и партида с даттчик на хол за която производителя не се беше сетил че тези от флопитата не работет коректно при ниски температури. Моля за извинение ако съм подвел някой с краткия отговор по-горе.
|
Събота, 17.03.2012 г. 23:05 ч. |
|
|