Автор |
Съобщение |
додо77
Начинаещ
Регистриран на: Сряда, 07.03.2012 г. 14:28 ч. Мнения: 5 Местоположение: Русе Букурещ
|
карбуратор 28HB4-1
здравейте. имам няколко въпроса относно този модел карбуратори: 1-от долната страна на карбуратора има един щуцер, ако му сложа едно маркуче то не виждам къде да дяна другия край на маркучето. а в крайна сметка от там ще дърпа въздух. 2-някой правил ли си е експеримент да заменя жигльорите с по малки и съответно да намаля нивото на бензина. идеята е такава че този карбуратор не е монтиран на трабант а на един мотор/350 кубика/. и в крайна сметка ако се сменят дефакто ще имали разлика в разхода.
|
Сряда, 07.03.2012 г. 14:44 ч. |
|
|
додо77
Начинаещ
Регистриран на: Сряда, 07.03.2012 г. 14:28 ч. Мнения: 5 Местоположение: Русе Букурещ
|
Re: карбуратор 28HB4-1
а няма ли да смучи въздух и да бърка работата. за сефте се сблъсквам с такъв карб.
|
Сряда, 07.03.2012 г. 16:54 ч. |
|
|
Оги
Кандидат-фен
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 315
|
Re: карбуратор 28HB4-1
Пъхни маркуч на щуцера и надуй- ако влиза ще смучи въздух но това е предвидено. Ако не влиза значи има няква клапа там дето само да излива. Другия край на маркуча заведи над веригата ако изобщо карбуратора стои хоризонтално. Ако е вирнат- това няма да върши никва работа, а ако иглата на поплавъка изтърве просто си задавил.
|
Сряда, 07.03.2012 г. 17:09 ч. |
|
|
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
Re: карбуратор 28HB4-1
Нямам претенции да разбирам от карбуратори ама си мисля че , съотношението бензин/въздух на трабанта не се различава съществено от това на другите двигатели , ако ще и на симсон да е.като сложиш по малки жигльори баш това съотношение ще промениш. Правел съм си експерименти/не точно експерименти , ами сложих карбуратор с 4-5 шайби на иглата без да го погледна как е/ с ниско ниво и определено не върви в натоварвания 90-100 направо гасне. Обаче от ниски дърпаше като дизел.Така че може да пробваш с някоя друга шайба да свалиш нивото.Може и винта за въздуха да бъзикнеш А що се касае за отвора може да смуче колкото иска въздух от там помисли си защо
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Сряда, 07.03.2012 г. 23:47 ч. |
|
|
додо77
Начинаещ
Регистриран на: Сряда, 07.03.2012 г. 14:28 ч. Мнения: 5 Местоположение: Русе Букурещ
|
Re: карбуратор 28HB4-1
колега аз ако знаех нямаше да питам нали. за 35 г. само 1 път съм се возил в трабант и грам не съм запознат и затова питам. а някой можели да ми каже как да проверя дали правилно ми е регулирана рейката за въздушният клапан. кога трябва да отваря този клапан?
|
Четвъртък, 08.03.2012 г. 11:02 ч. |
|
|
Оги
Кандидат-фен
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 315
|
Re: карбуратор 28HB4-1
Намали нивото на поплавъка и не се занимавай да запушваш дупката защото от това ще вдигнеш разхода. Количеството въздух не можеш да променяш, защото това зависи от обема на мотора, а обедняването на сместа има граници, под които в някои режими на работа на мотора ще имаш проблем. С поплавъка смятам можеш да импровизираш достатъчно. Въздушната клапа е за стартово палене- да обогатява сместа, след като запали я отваряш и тя повече няма отношение към работата освен ако не си я оставил затворена. Т.е. смукача дръпнат.
|
Четвъртък, 08.03.2012 г. 11:38 ч. |
|
|
додо77
Начинаещ
Регистриран на: Сряда, 07.03.2012 г. 14:28 ч. Мнения: 5 Местоположение: Русе Букурещ
|
Re: карбуратор 28HB4-1
мерси за отговора Оги ама малко се разминахме. аз имам предвид клапанчето дето е преди дросела, а не смукача. и другото което имах предвид е че е вързан с една рейка и като подадеш газ понякое време отваря и то. поздрави
|
Четвъртък, 08.03.2012 г. 16:15 ч. |
|
|
nenich
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Неделя, 09.03.2008 г. 23:00 ч. Мнения: 34 Местоположение: Разград
Skype: Nenich
Automobile: Трабант, Баркас
|
Re: карбуратор 28HB4-1
Додо, Разград ти е на същото разстояние колкото е Букурещ. Като решиш мини насам, ще направим възможното да удовлетворим "търсещия дух в твоето тяло"
|
Петък, 09.03.2012 г. 01:08 ч. |
|
|
mmfsr
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Събота, 04.07.2009 г. 10:00 ч. Мнения: 28 Местоположение: Plewen
|
Re: карбуратор 28HB4-1
Клапана за обедняване на сместа (отпред) -затворен на 2/3 и след това отваря- това спрямо хода на дросела. може да променяш за експеримент , но мое мнение,яе намаляването на разхода е нищожен- за сметка на това на високи може да преобедниш сместа и оттам мазането- прави си сам изводите. Лично аз ги изолирам тия клапани и се връщаш към предния модел карб до1982г.
|
Петък, 09.03.2012 г. 10:38 ч. |
|
|
додо77
Начинаещ
Регистриран на: Сряда, 07.03.2012 г. 14:28 ч. Мнения: 5 Местоположение: Русе Букурещ
|
Re: карбуратор 28HB4-1
хептен ме замисли. абе ще го оставя сега така пък за напред времето ще покаже.
|
Петък, 09.03.2012 г. 11:26 ч. |
|
|