Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 4 мнения ] |
|
Автор |
Съобщение |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Маншон на рейката
Това е може би от най-честите проблеми при трабант - скъсан маншон на рейката. Процедурата ми е ясна, но нямам нито условия, нито скоби. Имам два въпроса. Има ли нещо по-добро от нов унгарски маншон от магазина за трабант - примерно заместител от западна кола? Ако не - има ли някакъв чалъм, примерно да го намажа с нещо за да изкара повече време? Някъде в София има ли сервиз, където могат да ми го сменят?
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Неделя, 31.10.2010 г. 13:05 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Маншон на рейката
kiro го смени с някакъв стандартен, ставащ за повечето автомобили.
Единствената промяна от оригинала е, че се връзва с две кабелни обувки отстрани за да не се изхлузва. Абе взимаш един трабантов и в първия магазин за авточасти ще ти дадат подобен.
Унгарските за нищо не стават.
|
Неделя, 31.10.2010 г. 14:50 ч. |
|
|
kiro
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 00:01 ч. Мнения: 283 Местоположение: Пловдив
Skype: kchuchkov
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Маншон на рейката
Монтирах универсален за западни автомобили и засега съм много довоелен.С кабелна връзка се връзва само от лявата страна.Бях качил и снимка на маншонав темата .
|
Петък, 05.11.2010 г. 21:26 ч. |
|
|
Оги
Кандидат-фен
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 315
|
Re: Маншон на рейката
Вземи един български маншон, срежи го от едната страна по дължина целия, изхвърли стария, почисти и намажи с грес, за препоръчване е Литол 24. Нахлузи разпорения маншон така, че среза да остане отдолу и го завържи към кутията със свинска опашка или тел. От другата страна не връзвай нищо за да може рейката да минава свободно през него. Не е изключено и да забравиш че си имал проблем с тоз маншон. Значи това не е плътно затваряне, но и не е необходимо да е чак толкоз плътно. Важно е да пази от прах и кал греста или ако влезе вода от другия край - има откъде да изтече. Отдолу нагоре сам разбираш, че няма да протече вътре. Още повече е гофриран и отвътре и най-много да се оцапа до 2 рата витка. Виждал съм на маншон за рейка фабрично пробита дупка, която се оставя отдолу за да може да минава въздух през нея така че среза и свободния отвор не биха създали проблем.
|
Понеделник, 08.11.2010 г. 11:27 ч. |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 4 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 23 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|