Напиши нова тема Отговори на тема  [ 15 мнения ] 
ръжди 
Автор Съобщение
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч.
Мнения: 455
Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Мнение ръжди
И тъй въпроса рано или късно се опира до проблема- рамата изгнива , пробива се ,гредите ръждясват.... неприятна работа. При такъв проблем майсторите до скоро препоръчваха "смени купето", "смени трабанта" и най-често "смени марката". Ако не минем на третия вариант ,обаче проблема не се решава щото ако сте забелязали вече все по няма читави, неизгнили от долу трабанти на пазара.И трябва да се мисли какво ще правим с наличното щом сме решили да търкаляме трабантчета още дълго. Който има идея как да се спаси и подсили рамата която е захапана от ръжда да споделя. Очевидно ръждата не може да се спре ,но сигурно може да се кърпи и укрепва.

_________________
Къни и фърга
http://vbox7.com/play:b253bfd8


Вторник, 12.02.2008 г. 00:40 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Майстора е прав.Смени марката.Борбата с ръждата в кола,правена по технология от преди 30+ години,е загубена кауза.
Другия вариант-карай го докато изгние тотално и се прекърши на две.


Вторник, 12.02.2008 г. 00:44 ч.
Профил ICQ
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Решение винаги има. Въпроса е дали си струва. Защото ако трабанта е изгнил като швейцарско сирене, никой майстор няма да се хване да кърпи N на брой дупки на пода, калниците, праговете и т.н. Може да ги кърпиш сам, но трябва адски много свободно време. При мен главно праговете са изгнили и ще ги подменя при първа възможност с нови.


Вторник, 12.02.2008 г. 00:52 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Четвъртък, 14.02.2008 г. 20:08 ч.
Мнения: 34
Местоположение: Добрич/София
Automobile: трабант 601,ваз 2108
Мнение Re: ръжди
fraxinus написа:
И тъй въпроса рано или късно се опира до проблема- рамата изгнива , пробива се ,гредите ръждясват.... неприятна работа. При такъв проблем майсторите до скоро препоръчваха "смени купето", "смени трабанта" и най-често "смени марката". Ако не минем на третия вариант ,обаче проблема не се решава щото ако сте забелязали вече все по няма читави, неизгнили от долу трабанти на пазара.И трябва да се мисли какво ще правим с наличното щом сме решили да търкаляме трабантчета още дълго. Който има идея как да се спаси и подсили рамата която е захапана от ръжда да споделя. Очевидно ръждата не може да се спре ,но сигурно може да се кърпи и укрепва.


колега,твоя трабант със сигурност е 85 година нататък-на по-старите им гният само праговете-а за това има перфектно решение-затоплена грес и изгоряло двигателно масло-наливат се от единния край,като другия се запушва,за да не изтича-това естествено става на наклон.и праговете стават практически вечни-това на опел и на лада много го правят хората,за да си спасят колите.


Събота, 23.02.2008 г. 17:30 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:38 ч.
Мнения: 37
Местоположение: София
Мнение 
Това и аз го знам,ама каде са дупките през който се налива маслото?Те трябва да са от двата края на прага,ама при мен ги нямя.То тогава трябва да махам калниците и да го налея. :wink:


Събота, 23.02.2008 г. 17:38 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Това с маслото е било актуално през дивия комунизъм, когато на всеки магазин е имало една голяма табелка "НЯМА". В момента има антикорозионно спрейове, които вършат по-добра работа и не миришат на умряло.


Събота, 23.02.2008 г. 20:05 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:37 ч.
Мнения: 33
Местоположение: Габрово
Мнение 
Ултимейт в момента е състоянието ни е на див капитализъм,само да те питам този спрей къде ще го завреш че да покрие цялата вътрешна повърхност на прага.200 грама прегоряло двигателно масло в праговете няма да ти смърдят на умряло а пък вършат голяма работа


Събота, 23.02.2008 г. 20:16 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Ако трябва ще ида на село да пръскам боди с компресор, но няма да си наливам масло в праговете.... Сега като смятам новите, мисля хубаво да ги намажа с грунд и боди отвътре и отвън, за да съм сигурен, че няма да ръждясат.


Събота, 23.02.2008 г. 20:32 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч.
Мнения: 455
Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Мнение 
дупки има и в купато, като си махнеш кечетата се виждат ,лошото е че от там вони та се нетрае дори и от тези спрейове а за горяло масло не ми се мисли.
между другото на спрея пише че спира по-нататъшното развитие на корозията, демек аз го разбирам че тръгнала да ръждясва греда я консервира. Доста неправдоподобно звучи ма хубаво щеше да е истина.

_________________
Къни и фърга
http://vbox7.com/play:b253bfd8


Събота, 23.02.2008 г. 20:44 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Незнам какви са тия митове за мокрите кечета. Аз моя от октомври не съм го спирал за повече от ден-два. Тия дни погледнах положението
сериозно моро е само под задната седалка и то това най вероятно е някакъв теч от пода като мина през локва. Отпред нищо му няма. Явно извода е яко силикон и нови уплътнения навсякъде.


Събота, 23.02.2008 г. 22:51 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч.
Мнения: 455
Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Мнение 
theultimate написа:
Незнам какви са тия митове за мокрите кечета. Аз моя от октомври не съм го спирал за повече от ден-два. Тия дни погледнах положението
сериозно моро е само под задната седалка и то това най вероятно е някакъв теч от пода като мина през локва. Отпред нищо му няма. Явно извода е яко силикон и нови уплътнения навсякъде.

Имах предвид ,че между гредите и купето нормално има комуникация- има си дупки през които също може да се впръскват консервиращи средства и оттам си вони ако сложиш горяло масло ,а не че е изгнил пода. :lol: а той моя че е изгнил изгнил е ама тва е друга тема.

_________________
Къни и фърга
http://vbox7.com/play:b253bfd8


Събота, 23.02.2008 г. 23:04 ч.
Профил
Engine like steel drum
Аватар

Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч.
Мнения: 494
Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
Мнение Re: ръжди
Омразна ми да го пускам това съобщтение по 10 пъти но върши идеална работа така,че ето го:
Ти недей така ,че имах подобен проблем но аз бях изгнил от всякъде но си купих прагове сменени са колата е цялостно изкърпена и похарчих над 100 кинта за да ги опазя. Сега са студено поцинковани 2 слоя от вътре и от вънка и 2 слоя грунд на кръпките и праговете и заварките и сега целия под от долу е намазан с 2 слоя грунд както и калниците. Разбира се беше изчистена от долу колата идеално и сега намазвам и бодито и след като ги изолирам с масло устоичив силикон и ги напълня с масло не мисля ,че повече ще гният това е махимум защтита и саветвам всеки да постапи като мене по добре от това мисля ,че неможе!

_________________
Изображение

Луд съм мамо,ям паркет!!!!


Понеделник, 30.08.2010 г. 01:06 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: ръжди
Темата е малко стара, на да кажа и аз.
От моя опит със кръпки и смяна на разни елементи мога да ви кажа, че като се завари праг или греда и изобщо като се заварява, около всяка заварка в радиус от около 1 см някъде всички бои, грундове, бодита и защити дори поцинкованото прогарят от температурата на заваряване и после ръждясват праговете отвътре навън

Затова след кърпеж се вкарава в сложената греда вътре един малък специален маркуч и под налягане в прага се разпръсква консервант.

Освен това е задължително дори тогава да се разпробие въпросната греда или праг за да диша, защото вода там винаги ще влиза.

Поздрави.


Вторник, 31.08.2010 г. 09:29 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 00:01 ч.
Мнения: 283
Местоположение: Пловдив
Skype: kchuchkov
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: ръжди
Siso,кога ще кърпим моя Трабант,че времето се разваля и идва зима?


Вторник, 31.08.2010 г. 15:30 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: ръжди
kiro написа:
Siso,кога ще кърпим моя Трабант,че времето се разваля и идва зима?


Ще видя какво казват по новините тази вечер и ще гледам да ти звънна тази седмица.
:wink:


Вторник, 31.08.2010 г. 15:57 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 15 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 17 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов