Напиши нова тема Отговори на тема  [ 6 мнения ] 
Настройка на карбуратор 28H1-1 
Автор Съобщение
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч.
Мнения: 492
Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
Мнение Настройка на карбуратор 28H1-1
Взех едно трабантче преди месец и имам проблеми с празния ход. Жилото е регулирано и смазано и не задържа. Карбуратора външно само го чистих. Винтовете 1 и 2 обаче са въртяни на око и не знам как да ги настроя. Опитах се да чета немското ръководство http://www.2takter.de/vergaser/, но нещо не можах да го схвана. В момента колата на празен ход държи ту ниски, ту високи обороти и при дръпнат смукач докрай трудно пали.Ако някой има опит с тези винтове нека сподели как да ги настроя. Еко винта за сместа на празен ход не е пипан.
Изображение
Изображение

_________________
Изображение


Петък, 30.07.2010 г. 11:56 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Настройка на карбуратор 28H1-1
Ама тази гумена тръбичка от поплавъковата камера до клапата за смукача трябва да е вързана.

Аз нещата ги оправих по следния начин :

Винт2 го завих с половин оборот и готово.
Ако се вгледаш, ще видиш че там където винт2 стопира лоста си е направил едно легло в него в продължение на годините и от там според мен ти идва нестабилността в празния ход .

А може и да е в о-пръстена на един голям винт, който не се вижда.

Винт1 е за смукача и по-точно, като го дръпнеш колко да отвори дроселовата клапа.


НО първо се проверява нивото на поплавъка и как се движи в поплавъковата камера. :!:

Не бързай да бърникаш.
Виж какво ще напишат и другите колеги.
[smilie=hic]


Петък, 30.07.2010 г. 13:42 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч.
Мнения: 492
Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
Мнение Re: Настройка на карбуратор 28H1-1
Да тръбичката е свързана по принцип, но на снимката е разкачена, понеже тъкмо бях проверил нивото в поплавковата камера.Поплавъка не заяжда. Винт 2 действително си е направил легло. Мислех да го навия докато опре и да му донавия половин оборот, но не знам дали е правилно. Не съм го свалял карбуратора още, но явно ще се наложи. Някой зверски е стягал капака на поплавковата камера и между два болта се вижда явно огъване и гарнитурата не уплътнява.. :(

_________________
Изображение


Петък, 30.07.2010 г. 13:51 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Настройка на карбуратор 28H1-1
Какво разбираш под "си е направил легло" ? Двата регулировъчни винта - за оборотите и сместа на празен ход имат гумени уплътнителни О-пръстени. За 20 години гумата е станала на пластмаса и винта се върти свободно. Струват стотинки по железариите.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Петък, 30.07.2010 г. 14:08 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч.
Мнения: 492
Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
Мнение Re: Настройка на карбуратор 28H1-1
Винт 2 където опира в дроселовата клапа там е втрапено, но това не е толкова фатално. При мен проблема е че е много разбазикано :(

_________________
Изображение


Петък, 30.07.2010 г. 14:12 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Настройка на карбуратор 28H1-1
Попринцип там е заводска регулировка със специална приставка за индикаторния часовник....каквато незнам някой да има. Аз моя си го регулирах на око - спрях в момента, в който винта започва да отваря дроселовата клапа. Кабуратора работеше задоволително до момента в който не му видях сметката от простотия :mrgreen: Макар че карбуратора, който взех от Зизи и според него е със заводски настройки успява да работи стабилно и на по-ниски обороти от стария.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Петък, 30.07.2010 г. 17:10 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 6 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 21 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов