Напиши нова тема Отговори на тема  [ 6 мнения ] 
Ремонт на заден мост 
Автор Съобщение
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Ремонт на заден мост
Отзад всички втулки са ми стари, твърди и напукани. Вероятно за това вози като каруца. Това което виждам са по 2 втулки на носач, както и две втулки в краищата на ресора, на които лежи. Струва ли си да се сменят, трудно ли е и зле ли са унгарските от магазина?


Понеделник, 15.09.2008 г. 00:00 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
И чисто нов,пак ще си вози като каруца.Ако тропа-тогава си за втулки.На която и да е кола окачване не се бара,ако нямаш някакъв осезаем проблем с него.Специално при гумено-металните части си е закон Божи.Не пипаш докато не започне да издава звуци...някакви.
Вариант за смяна-само ако можеш да го намериш 100% оригинално.Без никакви съмнения в произхода и качеството.И на западните е така...заводското кара 15-20 години без да се пипа,сменят го хората...и се започва смяна на втулки през 2000 км...

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Понеделник, 15.09.2008 г. 11:11 ч.
Профил ICQ
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение 
Santa
НЕ говори така.Тия стари монтьорски легенди просто не важат в случая .
Васко , аз смених тампоните естествено.
Щом аз мога сам , значи всеки може .За качество не мога да ти кажа,защото не ги използвам от доста време но смениш ли ги пазиш старите .
Хубаво е най-малко профилактично да ги махнеш и сложиш същите ,защото в леглото им (точно под тях) се образува ръжда и може да е прогнило и да падне някой слънчев ден.

За да махнеш носача първо махаш барабана и всичко вътре след това откачаш на ръчната спирачка въжето и металния спирачен маркуч.После с много зор гайките като пръснеш от купето по болтовете малко спрей за ръжда да не се скъса болта в резбата,че става лошо .Отвиват се с отсечени удари и хубав ключ лула мисля че беше размер 18 .Аз блъсках с чук по ключа и се набирах на земята.Най-добре го обърни на една страна за по-лесен достъп.


Всичко може да видиш в снимки в моята тема, ако имаш въпроси пиши.

Имай предвид,че трябва свободно време .Втория ще го махнеш за 2-пъти по-малко време.


Понеделник, 15.09.2008 г. 12:29 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение 
Аз пък съм напълно съгласен със Санта, че там не се пипа, докато не даде ядове. Единственото което има смисъл е да се избият и ргесират болтовете на носачите, след което отново да се стегнат. При това да не се пипат втулките, ако нямат луфт.


Понеделник, 15.09.2008 г. 16:57 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Сисо....и колко км мина след като ги смени?
Те от седене не се скапват,нищо им няма.Започни да караш и да видим след колко ще издъхнат.Като знам за каква кола става дума и какво е нивото на резервничте части...няма да чакаш много за поредната смяна.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Понеделник, 15.09.2008 г. 17:11 ч.
Профил ICQ
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение 
В книгата пише, че като се напукат да се подменят .
До сега тая зелена библия трабантска не ме е лъгала.

Вие не знаете какви ръжди се събират там.Може и да знаете де .
Точно до калника има такъв и всичкото боклук от задното колело отива там.

А и аз не съм единствения който е направил тази смяна .Пълно е с немци,чехи,поляци,унгарци .

Аз лично предпочитам да ги сменя и махан ръждата отколкото да слушам легенди .
Тая легенда се равнява на онази за повечето масло в бензина.Абсолютно никаква разлика .

Но аз така мисля.Всеки сам за себе си.


Понеделник, 15.09.2008 г. 17:56 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 6 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов