Автор |
Съобщение |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Ремонт на заден мост
Отзад всички втулки са ми стари, твърди и напукани. Вероятно за това вози като каруца. Това което виждам са по 2 втулки на носач, както и две втулки в краищата на ресора, на които лежи. Струва ли си да се сменят, трудно ли е и зле ли са унгарските от магазина?
|
Понеделник, 15.09.2008 г. 00:00 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
И чисто нов,пак ще си вози като каруца.Ако тропа-тогава си за втулки.На която и да е кола окачване не се бара,ако нямаш някакъв осезаем проблем с него.Специално при гумено-металните части си е закон Божи.Не пипаш докато не започне да издава звуци...някакви.
Вариант за смяна-само ако можеш да го намериш 100% оригинално.Без никакви съмнения в произхода и качеството.И на западните е така...заводското кара 15-20 години без да се пипа,сменят го хората...и се започва смяна на втулки през 2000 км...
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Понеделник, 15.09.2008 г. 11:11 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Santa
НЕ говори така.Тия стари монтьорски легенди просто не важат в случая .
Васко , аз смених тампоните естествено.
Щом аз мога сам , значи всеки може .За качество не мога да ти кажа,защото не ги използвам от доста време но смениш ли ги пазиш старите .
Хубаво е най-малко профилактично да ги махнеш и сложиш същите ,защото в леглото им (точно под тях) се образува ръжда и може да е прогнило и да падне някой слънчев ден.
За да махнеш носача първо махаш барабана и всичко вътре след това откачаш на ръчната спирачка въжето и металния спирачен маркуч.После с много зор гайките като пръснеш от купето по болтовете малко спрей за ръжда да не се скъса болта в резбата,че става лошо .Отвиват се с отсечени удари и хубав ключ лула мисля че беше размер 18 .Аз блъсках с чук по ключа и се набирах на земята.Най-добре го обърни на една страна за по-лесен достъп.
Всичко може да видиш в снимки в моята тема, ако имаш въпроси пиши.
Имай предвид,че трябва свободно време .Втория ще го махнеш за 2-пъти по-малко време.
|
Понеделник, 15.09.2008 г. 12:29 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Аз пък съм напълно съгласен със Санта, че там не се пипа, докато не даде ядове. Единственото което има смисъл е да се избият и ргесират болтовете на носачите, след което отново да се стегнат. При това да не се пипат втулките, ако нямат луфт.
|
Понеделник, 15.09.2008 г. 16:57 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Сисо....и колко км мина след като ги смени?
Те от седене не се скапват,нищо им няма.Започни да караш и да видим след колко ще издъхнат.Като знам за каква кола става дума и какво е нивото на резервничте части...няма да чакаш много за поредната смяна.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Понеделник, 15.09.2008 г. 17:11 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
В книгата пише, че като се напукат да се подменят .
До сега тая зелена библия трабантска не ме е лъгала.
Вие не знаете какви ръжди се събират там.Може и да знаете де .
Точно до калника има такъв и всичкото боклук от задното колело отива там.
А и аз не съм единствения който е направил тази смяна .Пълно е с немци,чехи,поляци,унгарци .
Аз лично предпочитам да ги сменя и махан ръждата отколкото да слушам легенди .
Тая легенда се равнява на онази за повечето масло в бензина.Абсолютно никаква разлика .
Но аз така мисля.Всеки сам за себе си.
|
Понеделник, 15.09.2008 г. 17:56 ч. |
|
|