Автор |
Съобщение |
ferodoto
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 22:27 ч. Мнения: 39 Местоположение: Сливен
Skype: ferodo1
|
Трабант комби
Айде и аз да се похвал я с моята машинка. Ами карам Трабант комби произв еден през 1988 г.Карам го от около 3 месеца.Много забавна количка .Не с ъм прав ил особе ни подобрения,просто си карам Трабант-а с кеф ,малко имам проблем с разхода на гориво-12л на 100км, но с течение на времето и този проблем ще реша.Още като го купих му направ их основен ремонт на дв игател я и сега си в ърви идеално
|
Четвъртък, 12.06.2008 г. 19:17 ч. |
|
|
ferodoto
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 22:27 ч. Мнения: 39 Местоположение: Сливен
Skype: ferodo1
|
н1
|
Четвъртък, 12.06.2008 г. 19:18 ч. |
|
|
ferodoto
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 22:27 ч. Мнения: 39 Местоположение: Сливен
Skype: ferodo1
|
х2
|
Четвъртък, 12.06.2008 г. 19:19 ч. |
|
|
ferodoto
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 22:27 ч. Мнения: 39 Местоположение: Сливен
Skype: ferodo1
|
н3
|
Четвъртък, 12.06.2008 г. 19:19 ч. |
|
|
ferodoto
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 22:27 ч. Мнения: 39 Местоположение: Сливен
Skype: ferodo1
|
х4
|
Четвъртък, 12.06.2008 г. 19:20 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Лично мнение :
Черните брони,рингове на фаровете,основите на стоповете,фолиото по стъклата и особено на предното и задното с надпис Епарко някак си не се връзват с всеизвестния социалистически цвят ,,слонова кост''.
Надявам се това да не са подобрения,а така да си го купил.
Колата може да е запазена ,но това далеч не и личи .Просто тва черно жестоко се набива на очи .НО ако така те кефи, си бръмчи така
Джантите с 4 отвора и тапицерията не ми напомнят за трабант от 88.
Може би 85/86 не знам .
|
Петък, 13.06.2008 г. 10:41 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Хубаво е, че си му направил основен ремонт, явно имаш желание да го направиш приятна кола. Ама ще кажа една критика, която се отнася не само за теб. Хубаво искате трабантите да са лъскави - черни стъкла, бели стопове, лепенки. Стига да не се прекалява няма лошо. Ама...как може да си само с една чистачка, едно огледало и без предна престилка. Това са се неща дето всичките накуп я струват 20лв я не, ама като ги няма създават впечатлението за "кола, ама не съвсем".
|
Петък, 13.06.2008 г. 10:58 ч. |
|
|
chronometer
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч. Мнения: 219 Местоположение: Пловдив
|
Честито! Със здраве, леко и безаварийно да си го караш и да ти носи само радост!
Иначе съм съгласен с колегите. Относно цвета - черното не върви на основен кремав цвят. Сваляй броните, ринговете и основите на стоповете и ги пръсни със сребърен спрей. Със същия спрей пръсни и джантите. Ще освежиш колата и ще премахнеш архаичния и вид.
Фабрично делукс са с хромирани брони, идеята е оттам. Иначе може и в основен цвят, но няма как да го докараш точно, освен ако не ти правят боя по поръчка и пак ще стои като кръпка.
Нещата, които ти пише Васко, наистина трябва да си ги купиш и поставиш - първо те си имат своята функция и второ без тях визията не е добра.
За разхода - погледни дали нямаш течове от кранчето за бензин, и маркучите на бензинопровода. Провери оборотите на празен ход - ако са повишени, ги намали. Почисти, гресирай и раздвижи жилата на газта и смукача, за да се движат леко и да не затягат. Почисти и гресирай триещите се части на лостовете на пусковото устройство и дроселовата клапа - външно, без да разглобяваш карбуратора. Убеди се, че клапата на поплавъковата камера работи, за да не прелива карбуратора и така да губи бензин.
Изработи си стил на каране, свързан с натискане на педала за газта до чувството на по-осезаемо съпротивление, което създава допълнително поставената възвратна пружина на самия педал, точно с тази цел. Когато не бързаш, подавай газ дотам, не повече. Колата набира малко по-бавно, но е много по икономична. Е, ако някой пернишки рейсър ти лази по нервите, докато го издухаш, натискай колкото може...
При запуск на студен двигател на смукач, след като запали, върни частично смукача, докато двигателят вдигне обороти и потегляй. Не го оставяй да работи много на място. В зависимост от околната температура, след двеста - триста метра през лятото и километър-два през зимата, върни изцяло смукача. Колкото повече караш на смукач, толкова по-висок ще е разходът. Нормално, без да гониш икономии, но и без много да надуваш, разходът на Трабант е 6-6.5 л/100 км. извънградско и 8-9 градско. При големи задръствания - повече.
Успешно каране и много кеф! И нали знаеш, че нова кола се сефтосва с нова девойка...
|
Петък, 13.06.2008 г. 11:53 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Газта при мен няма кой знае какво отношение към разхода. Всмисъл ако не се кара постоянно с педал опрян в ламарината почти няма разлика на какви обороти превключвам и дали ускорявам плавно или рязко. Разхода по-скоро може да дойде от:
-неправилна центровка
-мръсен филтър за въздуха
-прекалено висок празен ход. Тук въпроса е много спорен. Моя е сравнително висок за да прави по плавни стартове и да не тресе толкова. Ама като беше колкото да не угасне гореше с 2 литра по-малко, така че ако не се кара много градско по-скоро бих го оставил нисък.
-неприбиращ се до край смукач
-фалшиви свещи или ако се е разместил електрода
|
Петък, 13.06.2008 г. 12:17 ч. |
|
|
chronometer
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч. Мнения: 219 Местоположение: Пловдив
|
За центровката и филтъра съм съгласен. Ако свещите са фалшиви, плюе горивото без да го изгаря ефективно, така че и с това съм съгласен. Оборотите на празен ход също играят роля дори и при извънградско, защото известни разстояния се изминават на четвърта със сработил фрайлауф, а тогава двигателят работи на празен ход. Само че, защо мислиш, че натискането на педала на газта не е свързано с увеличаване на разхода? Колкото повече натискаш, толкова повече отваря дроселовата клапа и адекватно на това карбураторът смуче и повече бензин. За справка - направи си един експеримент да ускориш до 60 с педал до ламарината и след това - до ограничителната пружина и следи показанията на разходомера. Действителният разход е произведение от моментния разход и времето, значи е важен стилът на каране. Ако човек натиска до край докато ускори и продължава да кара на ниска предавка с високи обороти, много ясно, че колата ще лапа повече. Същото е и когато не се съобразява с дължината на отсечките, които изминава, особено при градско каране - газ, газ, газ, след това - с двата крака на спирачката. Изводът е - колкото повече я настъпваш, толкова повече гори. С това не искам да кажа, че трябва да се мъкнем като пенсионери, но когато пътната обстановка не го изисква, не е задължително да тръгваме с въртене на гуми - освен ако не чакаме почетна награда от "Лукойл" за най-редовен клиент...
А, да, сетих се и за още една причина - запушени ауспухни гърнета.
За да изгорят остатъците в тях, поне веднъж месечно колата трябва да се покара на хубав път с 90-100 км/ч. Разликата е осезаема - колата дърпа по-добре, не пуши и е по-икономична.
|
Петък, 13.06.2008 г. 13:59 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Зимата направих един тест. Един и същи маршрут, винаги на 2800-3000 оборота превключвам. Едната седмица с плавно ускорение максимално леко натиснат педал, другата с нормално, което май е около 2/3 натиснат педал. И в двата случая спирах да набирам и започвах да подържам 60-70. При лекото гореше с половин литър отгоре. Извода....по добре е от време на време да зацепиш обогатителя но да ускорява бързо и бързо да минеш на 4та, където се кара с 2000-2500 оборота, отколкото да го държиш дълго време във високи обороти докато превключиш.
|
Петък, 13.06.2008 г. 14:21 ч. |
|
|
chronometer
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч. Мнения: 219 Местоположение: Пловдив
|
Е, аз говоря по принцип. Свикне ли с колата човек, започне ли да я "чувства", както се казва, може да прецени в кой момент колко газ да подаде. Това се изработва с практиката.
|
Петък, 13.06.2008 г. 14:30 ч. |
|
|
barkas1000
Блокира си коляновия вал
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 22:46 ч. Мнения: 81 Местоположение: Добрич
|
Този Трабант не се ли продава в mobile.bg?
|
Събота, 14.06.2008 г. 18:19 ч. |
|
|
chronometer
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч. Мнения: 219 Местоположение: Пловдив
|
Между другото, ти /Феродото/ не беше ли пуснал обява в раздел "продава" за същата кола? Отказа ли се да я продаваш или й правиш маркетингово проучване?
|
Понеделник, 16.06.2008 г. 14:07 ч. |
|
|
ferodoto
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 22:27 ч. Мнения: 39 Местоположение: Сливен
Skype: ferodo1
|
Абе стана една кашотина. - К'во рече ? Продадох я на един от моето село даде ми половината пари и го чаках 2 седмици за другите докато ме хвана дявола и отидох и си го взех.Реших че Тр aбито може да ми е oт полза и да си припкам още д ълго из село.
|
Вторник, 17.06.2008 г. 11:30 ч. |
|
|