Wartburg 353 W - 1987- ПРоДАДОХ ГО
Автор |
Съобщение |
nKaLiZaTuRa
Продавач-консултант
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 14:52 ч. Мнения: 78
|
Wartburg 353 W - 1987- ПРоДАДОХ ГО
http://vbox7.com/play:be2f953f ето това е моя автомобил....
оптичен тунинг НЯМА и няма да има
леки подобрения съм правил но общо взето нищо фрапиращо
сменени са
- болтовете на предните колелета с оригинални германски
- голяма част от гумените съединения с маркучи SEMPERIT
- Водната помпа е изцяло подновена + гресиорка в която переодично вкарвам високо обортна грес
- сменено е всичко по спирачната уредба с НЕМСКИ ОРИГИНАЛНИ части
- спирачното масло е ПРИСТА ДОТ3
- сменен е Съединителя и Freilauf-a с унгарски (ненамерих немски) + маслото в скоростната кутия с синтетично масло ПРИСТА ОЙЛ за автоматични скоростни кутий ( не му помня числата)
Добавени са:
- ХАЛОГЕНИ (УНГАРСКИ)
- РАДИО-КАСЕТОФОН + 4 колонки и 2 пищялки
- Велтери в багажника от 1.3 моя незнаино защо нямаше...
- тапицерия върху оригиналната включително и на вратите
- стеки -зимни / летни (2 комплекта)
- Филтър за горивото който се сменя на всеки 5000км или иначе казано 5 месеца
- теглич оригинален вартбургов
- въздухосборници вартбург УНГАРАСКИ
автомобила се проверява при квалифициран от DDR майстор на вартбург Личен приятел всяка пролет и есен + гресиране на заден мост, въжета на ръчната, жило съединител, ПЕДАЛИ и водна помпа (переодично-когато се сетя )
за друго не се сещам ....
п.с. МОЛЯ ВЪЗДЪРЖАЙТЕ ОТРИЦАТЕЛНИТЕ СИ КОМЕНТАРИ
_________________ nur ........ Wartburg ........ http://www.prista-oil.com/bg/product/prista-2t-59.html
Последна промяна nKaLiZaTuRa на Четвъртък, 26.06.2008 г. 08:04 ч., променена общо 3 пъти
|
Неделя, 02.03.2008 г. 10:37 ч. |
|
|
Turbo
Кандидат-фен
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч. Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
|
Че то какви отрицателни коментари, колата си изглежда перфектно Браво!
|
Неделя, 02.03.2008 г. 11:12 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Щом си пуснал тема в която искаш коментари - ще понасяш и положителни и отрицателни, това е положението в форума.
Сега на въпроса - машината като цяло е добра, много приличен външен вид, но черния преден спойлер и цвета определено не са от нещата дето най-много подхождат на един Вартбург.
Ужасно мръсният двигател и омасления аспух също не правят много добро впечатление.
Снощи гледах клипчето как работи - двигателя откъм механични шумове е ОК, ама кой му прави центровка на тоя вартбург бе братчед
п.с. Не се засягай, но за разлика от повечето в тоя форум аз не съм от тези които се впечатляват от един просто пребоядисан вартбург и толкова.
|
Неделя, 02.03.2008 г. 12:55 ч. |
|
|
nKaLiZaTuRa
Продавач-консултант
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 14:52 ч. Мнения: 78
|
колата ми харесва така на външен вид и нямам намерене да променям нищо... центровката е добра просто двигателя е туко що запален то се вижда и по уреда за топлината на водата... добре работи не е затоплил когато стопли мн си променя звука ... доволен съм
ето го въпросния клип...
http://vbox7.com/play:a5a4d408
колата не е само пребоядисана сменени са предните калници с чисто нови германски
имам и ГАЗОВИ амортисиори за вартбург един германец ги е дал на един приятел (подарък) , мога да ги взема за 20лв двата - но все още се колебая
_________________ nur ........ Wartburg ........ http://www.prista-oil.com/bg/product/prista-2t-59.html
Последна промяна nKaLiZaTuRa на Понеделник, 03.03.2008 г. 00:23 ч., променена общо 1 път
|
Неделя, 02.03.2008 г. 16:23 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Ти на клипа си написал че колата е студена и това много добре го знам и въпреки това ти казвам че тая кола няма центровка.
Ако мислиш обратното си в огромно заблуждение.
Мисля че няма човек в тоя форум който да оспори че аз разбирам от центровки.
|
Неделя, 02.03.2008 г. 23:26 ч. |
|
|
nKaLiZaTuRa
Продавач-консултант
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 14:52 ч. Мнения: 78
|
SUPER
_________________ nur ........ Wartburg ........ http://www.prista-oil.com/bg/product/prista-2t-59.html
|
Понеделник, 03.03.2008 г. 00:22 ч. |
|
|
porostorm
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:04 ч. Мнения: 103 Местоположение: София
|
Страхотно.
|
Понеделник, 03.03.2008 г. 00:34 ч. |
|
|
2TfeN
Луд с Вартбург
Регистриран на: Петък, 23.05.2008 г. 15:11 ч. Мнения: 77 Местоположение: ПЛЕВЕН
Skype: xelikopter353
Automobile: WR-353
|
як0
машинката ти е супер братле
|
Неделя, 25.05.2008 г. 17:39 ч. |
|
|
Nasakoto
Луд с картечница
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 455 Местоположение: Густо майна, Филибето!...
|
Re: Wartburg 353 W - 1987
Гресьорката, на мястото където е сложена, е най-сигурният начин да си прецакаш лагерите на водната помпа. Казвам го от личен опит. Фибъра изпуска (може да е по капка в минута, ама изпуска), и това си е съвсем в реда на нещата. Именно затова дойчланд оберфюрер вермахт инженерен е сложил онези два отвора между фибъра и лагера. Почти съм сигурен че гресьорката е завита в някой от тях (по-оптималното място е точно по средата между двата лагера, ама на клипа не я видях да е там), и така се нарушава нормалното оттичане на водата. DOT3... марката не я коментирам, но това DOT3... Явно не ти е мил животеца. Това е кола, която няма спирачно действие на двигателя. Разчиташ САМО И ЕДИНСТВЕНО на спирачките, и именно затова спирачната система (включително и чорбата в нея) се загряват доста повече от колкото при произволен четиритактов автомобил от този клас. DOT3 има доста ниски точки на сухо и мокро кипене - по спомени сухата е 160 градуса, а мократа - 120 (може и да греша). А питай Ивака какво става като ти кипне спирачната течност при спускане по баира. Затова съвета ми е при следващата смяна на чорбата да сипеш DOT4 - разлика в цената практически няма, а е с много по-добри характеристики. А за отрицателните мнения:
А, и ако не те мързи, удари един парцал на скоростната кутия да обереш мъзгоча, че това ако влезе вътре покрай щеката... не ми се мисли.
_________________ Hard to the core !
|
Неделя, 25.05.2008 г. 20:14 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Неделя, 25.05.2008 г. 20:40 ч. |
|
|
Dikata
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Сряда, 09.04.2008 г. 18:41 ч. Мнения: 74 Местоположение: Kazanlak
|
nomir 1
pi4 sq za sefte go vijdam tvoq vartburg moga samo da ti kaja 4ee super
Мога само да ти кажа да пишеш на кирилица !
|
Понеделник, 26.05.2008 г. 20:57 ч. |
|
|
nKaLiZaTuRa
Продавач-консултант
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 14:52 ч. Мнения: 78
|
Re: Wartburg 353 W - 1987
| | | | Nasakoto написа: Гресьорката, на мястото където е сложена, е най-сигурният начин да си прецакаш лагерите на водната помпа. Казвам го от личен опит. Фибъра изпуска (може да е по капка в минута, ама изпуска), и това си е съвсем в реда на нещата. Именно затова дойчланд оберфюрер вермахт инженерен е сложил онези два отвора между фибъра и лагера. Почти съм сигурен че гресьорката е завита в някой от тях (по-оптималното място е точно по средата между двата лагера, ама на клипа не я видях да е там), и така се нарушава нормалното оттичане на водата. DOT3... марката не я коментирам, но това DOT3... Явно не ти е мил животеца. Това е кола, която няма спирачно действие на двигателя. Разчиташ САМО И ЕДИНСТВЕНО на спирачките, и именно затова спирачната система (включително и чорбата в нея) се загряват доста повече от колкото при произволен четиритактов автомобил от този клас. DOT3 има доста ниски точки на сухо и мокро кипене - по спомени сухата е 160 градуса, а мократа - 120 (може и да греша). А питай Ивака какво става като ти кипне спирачната течност при спускане по баира. Затова съвета ми е при следващата смяна на чорбата да сипеш DOT4 - разлика в цената практически няма, а е с много по-добри характеристики. А за отрицателните мнения: А, и ако не те мързи, удари един парцал на скоростната кутия да обереш мъзгоча, че това ако влезе вътре покрай щеката... не ми се мисли. | | | | |
1. гресиорката е точно м/у двата лагера
2. Спирачната течност е ДОТ-3 защото такава си е заводски и не съм много "зарибен" за да мина на ДОТ - 4
ДОТ-4 за АБС ( антиблокировачна)
НЕМОЖАХТЕ ДА НЕ СЕ ЗАЯДЕТЕ ОБАЧЕ евала ви давам
_________________ nur ........ Wartburg ........ http://www.prista-oil.com/bg/product/prista-2t-59.html
|
Неделя, 01.06.2008 г. 22:38 ч. |
|
|
nKaLiZaTuRa
Продавач-консултант
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 14:52 ч. Мнения: 78
|
Колкото и да беше хубаво всичко с този чудесен автомобил, колкото и да беше здрав, запазен и надежден.
Доиде часът на нашата раздяла.
Успех на всички който продължавате да коландрите, пазите и карате Вартбург !!!
Всичко хубаво от мен!
п.с. ще продължавам да ви помагам с каквото мого- от АКЪЛ ДО ЧАСТИ
_________________ nur ........ Wartburg ........ http://www.prista-oil.com/bg/product/prista-2t-59.html
|
Събота, 28.06.2008 г. 16:06 ч. |
|
|