Напиши нова тема Отговори на тема  [ 64 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5  Следваща
88' 601 deluxe 
Автор Съобщение
Trabant ML
Аватар

Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч.
Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
Мнение 88' 601 deluxe
Колата купих преди почти година, като за това ми съдействаха моите много добри приятели Ивански и Добромир - найлона.
Беше собственост на един човек от друг етнос, както ще видите по долу в снимките. Не беше карана може би 4 години или друго казано, беше карана като за последно. Всичко беше за смяна.
Зелено боядисаните детайли придаваха усещане на шофьора, че е клоун. Когато го подкарах за първи път ми липсваше само чевената топка на носа. Това са снимките от обявата и преди да бъде преобразена в автомобил за циркови номера.

ИзображениеScreenshot_20190129-154912_Facebook by Младен Кьосев, on Flickr

След като купих колата я оставих в Пловдив, защото времето беше доста лошо, а колата нямаше нито спирачки, нито гуми. Установено беше и доста силно тропане идващо от задните гуми, при преминаване през неравности. Като се прибрах в Русе си купих нови лагери за задните колелта, комплект накладки за отзад, свещи, кабели, въздушен филтър, гумички за задните цилиндърчета.
След като се пооправи времето отидох и заедно с Иван подхванахме задницата. Бяха сменени всички части които предварително си носих. Сменени бяха също предния и задния капак с такива които бяха оригиналния цвят. По пътя за Русе динамото се предаде. Обядвахме със Стефан Апостолов от Стара Загора, докато дойде друго динамо от Русе и пак поех по пътя. След като минах канал в КАТ, се заех с предницата. Сменени бяха всички втулки по предницата. Смених спирачните маркучи, гумички на цилиндърчетата и накладките. Боядисах тавана в цвят панамагрун и полирах цялата кола.
Така колата присъства на събора в Търново.
Двигателя си беше с доста луфт и при по високи обороти вибрацийте бяха страшни. Смених карбуратора с 4-1, че стария нещо не беше наред и така му дойде малко повече мощност, иначе беше като куц кон. Смъкнах ресорите, изчистих ги и ги намазах обилно с грес. Колата присъства и на събора в Трявна. За около 2 месеца колата се караше като евридейкаи показа още проблеми. Смених оригиналните силови алуминиеви кабели с медни. Смених и алтернатора с такъв от ауди 80. Всичко с тока си дойде на мястото. Проблемите с паленето и незареждането изчезнаха.

Изображение20190301_150720 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20190301_161608 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20190309_174020 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20190305_194947 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20190309_174025 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20190403_163628 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20190310_164200 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20190313_154906 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20190314_182810 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20190315_163703 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20190519_175422 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20190316_105149 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20190410_195454 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20190521_183240 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20191226_171856 by Младен Кьосев, on Flickr

_________________
С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват.
Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?


Неделя, 05.01.2020 г. 20:37 ч.
Профил
Trabant ML
Аватар

Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч.
Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
Мнение Re: 88' 601 deluxe
Това са снимки на колата от стария собственик, преди да я купя аз.

ИзображениеScreenshot_20200105-143723_Facebook by Младен Кьосев, on Flickr

ИзображениеScreenshot_20200105-143721_Facebook by Младен Кьосев, on Flickr

ИзображениеScreenshot_20200105-143636_Facebook by Младен Кьосев, on Flickr

ИзображениеScreenshot_20200105-143633_Facebook by Младен Кьосев, on Flickr

ИзображениеScreenshot_20200105-143624_Facebook by Младен Кьосев, on Flickr

_________________
С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват.
Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?


Петък, 10.01.2020 г. 00:59 ч.
Профил
Скрита лимонка
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:26 ч.
Мнения: 334
Местоположение: София
Automobile: 601L88,601K89,601K90
Мнение Re: 88' 601 deluxe
Колата е ценна за този който може да различи DeLuxe oт стандартната версия,
а смея да твърдя че голяма част от Trabant-аджиите дори - немогат!
Хубаво е че е попаднала в човек който да и върне заводския вид,че даже да
я надгради(визирам тавана).
Не харесвам "модерните" части,като алтернатора например, но е добре че
може да се върне стария по всяко време.
Като гледам обръщаните джанти се радвам че стария собственик не е
изрязал веждите,както правят редовно тунинг маняците.
Колата преди много години съм я виждал и в София,не помня обаче
със софийски номера ли е била или просто е била тук в момента.
Даже собственика и беше пускал снимки във форума...


Петък, 10.01.2020 г. 12:22 ч.
Профил
Trabant ML
Аватар

Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч.
Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
Мнение Re: 88' 601 deluxe
Единствения собственик на колата (по документи) в България е една жена от Пловдив. Втория съм аз. Трабанта е внос от Германия, дори има и оригиналното ремарке което обаче отказва да продаде, че и вършело работа на лозето. Силно ме съмнява въпросната женичка да е писала във форума.

Както бях написал по-горе, двигателя е с голям луфт. При развиване на по-високи обороти, вибрациите нарастваха и беше нещо нетърпимо, а колата се кара почти всеки ден. Една вечер ми дойде музата, вкарах го в гаража и го почнах.

Изображение20191221_172402

Изображениеreceived_1271091939729034

Измих малко кутията от старите мазнотии и мръсотии

Изображениеreceived_2537987759631825

Двигателя който монтирах е оригиналния на зеления ми трабант. Унгарски вал, немски бутала и цилиндри стандартен размер. Вала има лек луфт, ама двигателя си работи много тихо. Прехвърлих алтернатора и карбуратора, намерих вентилатор с почти не шумни лагери и всичко обратно.

Изображениеreceived_1428763170623962

Изображениеreceived_460042761346609

И тук се вижда една от екстрите на Делукса - лампа под предния капак, която работи едновременно с лампата вътре в интериора

Изображениеreceived_783535082149302

Стария двигател ще бъде ремонтиран с този нов немски вал

Изображениеreceived_576391712929200

Ето още малко снимки от обявата на колата

Изображение20200105_185349

Изображение20200105_185338
Изображение20200105_185225

_________________
С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват.
Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?


Събота, 11.01.2020 г. 00:39 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Петък, 15.02.2008 г. 22:12 ч.
Мнения: 305
Местоположение: София
Automobile: 601K S de luxe
Мнение Re: 88' 601 deluxe
Тази кола има огромния късмет да попадне на теб. Спасил си я в дванадесет без пет.

_________________
Шофьори от стомана карат коли от картон
Klubburinn Skynsemin ræður


Вторник, 21.01.2020 г. 13:22 ч.
Профил
Trabant ML
Аватар

Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч.
Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
Мнение Re: 88' 601 deluxe
Спирачната помпа потече. Имах една в нас, отворих я, почистих я, смених и гумичките и я събрах.

Изображение20200111_151325 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20200111_155120 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображениеreceived_797756214072169 by Младен Кьосев, on Flickr

Смъкнах и таблото за малко модификации. Понеже старото табло беше дъвкано за някакво тъпо радио с дискове. Взех ново табло, направих му отвор за копчето за подгрева. Дадох и кората над таблото да ми я тапицират с естествена кожа, понеже изкуствената се свива.

Изображение20200126_150429 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20200124_122339 by Младен Кьосев, on Flickr

Ето я и модификацията

Изображение20200126_142056 by Младен Кьосев, on Flickr

Дойдоха ми едни мисли за двигателя. Имам един картер излишен и реших да експериментирам. Отвора е разширен на 30мм до където позволява на статична бормашина. Навътре ще бъркам с разни машинки. Ще има и още пилене по картера. Това са някакви начални снимки.

Изображение20200124_163232 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображениеreceived_265938297720371 by Младен Кьосев, on Flickr

Също така дадох и това голямо желязо на стругаря. След като ми се обади, че е готово го занесох за баланс.

Изображение20200130_112045 by Младен Кьосев, on Flickr

_________________
С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват.
Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?


Четвъртък, 30.01.2020 г. 23:21 ч.
Профил
Trabant ML
Аватар

Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч.
Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
Мнение Re: 88' 601 deluxe
Маховика е балансиран, с нов венец без липсващи зъби. Теглото след процедурите е намалено с 1.9кг.
Друг проблем който реших и отстраних беше с километража и уреда за разхода. Стъклата на 2те бяха мръсни от вътрешната страна. Подсветката на километража не беше добре и вечер не се виждаше почти нищо.
Започнах с километража първо

Изображение20200207_233831 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображениеreceived_3034089059944347 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20200208_151143 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображениеreceived_198933521298454 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20200208_200012 by Младен Кьосев, on Flickr

После оправих и малкия уред

Изображение20200209_122532 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображениеreceived_3956451221061800 by Младен Кьосев, on Flickr

_________________
С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват.
Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?


Неделя, 09.02.2020 г. 18:26 ч.
Профил
Блокира си коляновия вал

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 22:46 ч.
Мнения: 81
Местоположение: Добрич
Мнение Re: 88' 601 deluxe
Поздравления за положения труд! Червеният диод в долната част на разходомера за какво е?


Неделя, 09.02.2020 г. 18:54 ч.
Профил
Trabant ML
Аватар

Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч.
Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
Мнение Re: 88' 601 deluxe
barkas1000 написа:
Поздравления за положения труд! Червеният диод в долната част на разходомера за какво е?


Оригинално делукса има нивомер в резервоара. Като падне под определено количество ти светва червения диод. Предупреждава те, че си на резерва. И доста ми помага, защото кранчето на резервоара го държа винаги на резерва, а не на нормално положение.

_________________
С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват.
Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?


Неделя, 09.02.2020 г. 19:16 ч.
Профил
Trabant ML
Аватар

Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч.
Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
Мнение Re: 88' 601 deluxe
Вчера пристигна нещо, което ще видим как ще се държи двигателя с него

ИзображениеIMG-d50bf1be699c35e65e0f2bf8cc612fc7-V by Младен Кьосев, on Flickr

_________________
С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват.
Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?


Сряда, 19.02.2020 г. 22:22 ч.
Профил
Trabant ML
Аватар

Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч.
Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
Мнение Re: 88' 601 deluxe
Свалих двигателя защото имам съмнения, че дърпа въздух от някъде.
Измих всичко колкото може. Купих лепило Elring curil T и утре събирам всичко.

Изображение20200221_183409 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20200221_203836 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20200221_203830 by Младен Кьосев, on Flickr

Буталата се оказаха 2ри ремонт

Изображение20200221_203903 by Младен Кьосев, on Flickr

А това е за кранчето, което ще допринесе за по-добър дебит

Изображение20200221_144316 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20200221_144323 by Младен Кьосев, on Flickr

_________________
С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват.
Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?


Петък, 21.02.2020 г. 22:38 ч.
Профил
Trabant ML
Аватар

Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч.
Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
Мнение Re: 88' 601 deluxe
Двигателя е в колата. Смених и спирачната помпа. Взех и от стругаря ето тази нова екстра, която ще допринесе за по-доброто охлаждане на двигателя който глася.

Изображение20200225_172913 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20200225_172947 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20200225_172940 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20200225_193632 by Младен Кьосев, on Flickr

Махнах старите халогени и взех тези нови

ИзображениеIMG_20200221_131002 by Младен Кьосев, on Flickr

_________________
С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват.
Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?


Сряда, 26.02.2020 г. 00:53 ч.
Профил
Trabant ML
Аватар

Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч.
Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
Мнение Re: 88' 601 deluxe
Нещо което много ме дразнеше, а карах доста време така беше седящия на една страна волан. Регулирах си предницата, до колкото е възможно с луфта в рейката. Сега волана си седи прав, с малки изключения :lol:

Изображение20200227_144452 by Младен Кьосев, on Flickr

Ето малко снимки и отдолу на купето

Изображение20200227_132920 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20200227_132914 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20200227_132909 by Младен Кьосев, on Flickr

Дойде ред и на кабелите Bosch които бях купил преди време, и на новите иридиеви свещи

Изображение20200227_120734 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20200227_121804 by Младен Кьосев, on Flickr

В купето имаше малко ръжда, която обработих с ръждопреобразувател на вюрт и отгоре боядисах с протекта 3 в 1. Нарочно не съм се задълбочавал с боите, защото ще се монтират греди за усилване на гредата и тогава ще се направи както трябва. Просто е спряна ръждата, преди да стане по зле.

Изображение20200226_173100 by Младен Кьосев, on Flickr

Направих си преходник с който ще хвана карбуратора към двигателя

Изображение20200229_190855 by Младен Кьосев, on Flickr

Купих си също така и нови фарове

Изображение20200302_224521 by Младен Кьосев, on Flickr

Боядисах основите на халогените и монтирах всичко. Много съм доволен от инвестицията за нови светлини. Колата се промени доста.

Изображение20200301_170910 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20200303_180743 by Младен Кьосев, on Flickr

Намерих време да си монтирам и касефотона. Махнах говорителите които имах на задната кора и на тяхно място сложих едни SANYO подарък от Добромир - найлона.

Изображение20200302_113340 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20200302_113337 by Младен Кьосев, on Flickr

Ето снимки на километража как свети след процедурата с бялата боя вътре

Изображение20200302_225648 by Младен Кьосев, on Flickr

Изображение20200302_230244 by Младен Кьосев, on Flickr

А цялото купе е напръскано с еласкон, оригинално

Изображение20200303_204756 by Младен Кьосев, on Flickr

_________________
С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват.
Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?


Вторник, 03.03.2020 г. 23:40 ч.
Профил
Блокира си коляновия вал

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 22:46 ч.
Мнения: 81
Местоположение: Добрич
Мнение Re: 88' 601 deluxe
Фаровете откъде ги купи,че и аз имам нужда от нови за моя трабант?


Четвъртък, 05.03.2020 г. 08:58 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло
Аватар

Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 20:24 ч.
Мнения: 44
Местоположение: София
Automobile: Trabant 601 S '88
Мнение Re: 88' 601 deluxe
Поздравления за колата, за положеният труд и за това, че си я спасил! :) Следя темата с интерес и научавам доста неща за делукса, без да задавам излишни въпроси, но сега изникнаха няколко. Това с еласкона е любопитен факт, винаги съм се чудел как изглежда. Копчетата за светлините и за отопляемото задно стъкло, с техните пиктограми (означения), също са интересни и редки. Жълтата контролна лампа, над тази за аварийните светлини, за какво е - за подгрева на задното стъкло, за фаровете за мъгла или за усиленият габарит? Моето копче за фаровете за мъгла е черно, иначе е със същата пиктограма, вероятно е от Ифа или нещо производно. Също така ми е любопитно карбуратора от каква кола (или мотоциклет) е и дали Трабанта става по-живичък с него. А когато натиснеш ключа за чистачките навътре, освен пръсването от електрическата помпа, дали те правят няколко хода? Извинявам се за въпросите, но със сигурност техните отговори ще отворят очите и на други хора, които се интересуват от тази вече доста рядка модификация.


Четвъртък, 05.03.2020 г. 10:43 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 64 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 15 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов