Трабант и Вартбург форум http://2tpower.com/forum/ |
|
Още един Трабант http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=29&t=5901 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | vrider [ Вторник, 02.09.2014 г. 17:09 ч. ] |
Заглавие: | Още един Трабант |
Здравейте! Отдавна съм Трабантаджия, но бях замразил проекта. Имам Трабант седан 90-та, който беше спрян от движение и има проблем с документите., който ще използвам като донор. Наскоро намерих един друг красавец, случайно и се влюбих в него... Предстои му пълна реновация с много малко подобрения и ще е максимално в оригинален вид. В доста добро състояние е, но не е каран от няколко години. Праговете за заминали в задния край, и задните носачи бяха доста пораждясали, но останалата част от купето е здрава. https://www.dropbox.com/s/g88umqhw0xo7a ... 0714.jpg?d https://www.dropbox.com/s/eem8mpaetst5x ... 0.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/2bc3w90t7rxyd ... 8.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/75blozu3zi66q ... 9.jpg?dl=0 |
Автор: | ilian [ Вторник, 02.09.2014 г. 17:41 ч. ] |
Заглавие: | Re: Още един Трабант |
Браво колега,пожелавам ти успех.На пръв поглед Трабана изглежда читав,но при положение,че имаш и донор,всичко ще е ОК. Как стоят нещата с документите? |
Автор: | vrider [ Вторник, 02.09.2014 г. 18:13 ч. ] |
Заглавие: | Re: Още един Трабант |
За сега е със стари номера, собственика има само договор и талон, който не е на неговото име. Скоро ще го закараме да сменим номерата и после прехвърляне. За сега му правя спирачките има блокирал барабан отпред и ръчната не работи, всичко е клеясало. Свалих задните носачи и ги закарах на пясъкоструйка и ги боядисах. Утре ще ги монтирам. Идеята е да се пусне в движение и да мине техн. преглед. https://www.dropbox.com/s/n3jomcznsbab1 ... 9.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/bza54xq2u42h9 ... 3.jpg?dl=0 |
Автор: | smehurkotot [ Вторник, 02.09.2014 г. 19:43 ч. ] |
Заглавие: | Re: Още един Трабант |
Вече го гледахме този Трабант от с.Дръмша. Късмет с прехвърлянето. Доста парички ще ти лапне регистрацията. Данъци за миналите години, глобата че не е регистриран в срок ще е солидна, преглед, смяна на номерата с нови... парите ще са повече от самия Трабант... Това е класически пример за прецакана регистрация от немърливост. |
Автор: | 1,3 [ Вторник, 02.09.2014 г. 21:56 ч. ] |
Заглавие: | Re: Още един Трабант |
За жалост е така,прав си колега.Ама с нашата бюрокрация се удължава работата. Машината като цяло видимо е добра и е по-вярно че май институцийте ще глътнат повече пари от нея. |
Автор: | ivanski [ Сряда, 03.09.2014 г. 12:59 ч. ] |
Заглавие: | Re: Още един Трабант |
Това с плащането на данъците откогато не са плащани: от 95-та примерно та до наши дни съм почти сигурен че не е така. Плащаше се някаква не много висока глоба и данъка за текущата година. По-големия проблем в случая е с това, че продавача реално не притежава колата, която ти е продал. Успех с документацията и реставрацията. Чакаме да се включиш с нова информация и развитие. |
Автор: | ilian [ Сряда, 03.09.2014 г. 20:03 ч. ] |
Заглавие: | Re: Още един Трабант |
Здравейте колеги,относно данъка може да не е плащан 15 години,плащат се последните 5 ,другите отпадат по давност.Данъка на трабанта е 8-9 лева,така,че не е кой знае каква сума. |
Автор: | 1,3 [ Сряда, 03.09.2014 г. 20:28 ч. ] |
Заглавие: | Re: Още един Трабант |
Плюс някакви незначителни лихви,освен това което казва колегата ilian.Май по-проблемен ще е да се оправи пред КАТ.До колкото разбрах продавача не е собственик,и от там вече се започва с намирането на реалния или негови наследници,евентуално става една... |
Автор: | vrider [ Сряда, 03.09.2014 г. 20:56 ч. ] |
Заглавие: | Re: Още един Трабант |
Да, това беше недостатъка на колата, също така се наложи да се репатрира до София. Данъка не е плащан от 2006-та, глоба за пропуснатия срок няма да има, въпреки, че пак излиза дебело, тъй като репатрак- 60лв до София репатрак- 30лв от където е колата в момента до КАТ Регистрация- 70лв това включва и прегледа Прехвърляне- 70лв Данъка не знам какви пари е все още не сме се разбрали със собственика, но е под 10лв на год. Отделно и гражданска... и въпреки това колата ми хареса, затова се хвърлих. Чакам да го стегна достатъчно за КАТ (спирачки и окачване) другото в последствие, надявам се да мина до седмица. Относно развитието: Карбуратора и кранчето бяха затлачени, и единя жигльор в карбуратора и иглата така запекли, че се наложи смяната им и ново гориво. Моторетката работи добре, но вала румоли, компресията е 7.8 атм на двата цилиндъра на сухо, двигателя никога не е отварян, на 78 000. За сега съм боядисал изчистените носачи и макферсони отзад, утре ще ги монтирам с нови тампони и лагери. Снимки не съм направил още. Сдобих се с колянов вал от старите с ролковия лагер P65 и идн. часовник днес, по-надолу има снимки. Погледнах центровката защото не ми хареса как работи на празен ход, а карба е перфектен. Беше заводска никога не пипана с боя по болтовете, електронно естествено. Стойностите бяха 3.3 на първи и 2.9 на втори цилиндър. Предполагам тъй като двигателя има луфтове. Тъй като ще се прави двигателя и няма да го карам много, не се старах много с центровката като я направих на 1-ви 3.6мм и 2-ри 3.35, не ги изравних много, но разликата е осезаема, работи много добре и вече има стабилен празен ход. Сега си търся картер за двигател от старите P65, за да сложа вала по заводски в него, някой да свирка ако има. Попринцип имам двигател 86-та, но не съм сигурен дали е P65 или P66, има ли начин да се провери без да го цепя? Не искам да преправям вала, а без металните пръстени на ролковите лагери се появява аксиален луфт и съответно шибрите не уплътняват добре, не че няма да работи. Препоръчаха ми да използвам и новия маховик, с метален семеринг като на по-новия модел, а ми казаха, че тези валове с ролковите лагери били по-здрави. https://www.dropbox.com/s/9r5brog2gqsop ... 1.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/o5ky9heknouhs ... 6.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/ill7tb05yq7dg ... 4.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/zvm15y765nv83 ... 5.jpg?dl=0 Отделно съм намерил и каталожен списък на свещи които стават за Трабант https://www.dropbox.com/s/j0uolxr1uv0jf ... t.odt?dl=0 |
Автор: | 1,3 [ Сряда, 03.09.2014 г. 21:33 ч. ] |
Заглавие: | Re: Още един Трабант |
Определено си струва инвестицийте,добра изглежда машината.Въпроса е да се стегне колата и да се приведе в експлоатация,лошото е все от към финансите,позната ситуация. |
Автор: | vrider [ Понеделник, 08.09.2014 г. 09:37 ч. ] |
Заглавие: | Re: Още един Трабант |
Монтирах носачите с новите тампони и лагери отзад, ревизирах барабаните, сега следва монтажа на новите спирачни тръби и маркучи. После се местя на предницата. Снимах отдолу, не е крайно зле положението, но съм за прагове, и от пред бомбета на амортисьорите. Надявам се предната греда да е ок, че повърхностно е пробила. За сега целта е само да е в движение, после ще има кърпене на купето и консервация. https://www.dropbox.com/s/zydaplrygwijt ... 1.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/1qmzu4ik4kru1 ... 9.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/y8lwqmqzc1ovs ... 1.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/hg5pv1vyx4n2g ... 6.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/1oaljas04cnsu ... 0.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/vcnk1ohxocooq ... 2.jpg?dl=0 |
Автор: | LIvanov [ Вторник, 03.11.2015 г. 16:55 ч. ] |
Заглавие: | Re: Още един Трабант |
колега, какво става с трабанта, върви ли проекта? |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |