Трабант и Вартбург форум
http://2tpower.com/forum/

Последния ми проект
http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=29&t=5459
Страница 1 от 2

Автор:  БОРКАТА [ Четвъртък, 03.10.2013 г. 21:34 ч. ]
Заглавие:  Последния ми проект

Здравейте двутактови маниаци! Нов съм тук и също маниак като вас. Бивш собственик на два туриста и четири Трабанта 601. Последния е още при мен. Скоро ще вземам пак Вартбург турист.http://borislavdragiev.snimka.bg/automo ... 1.31028142

Автор:  ivanski [ Петък, 04.10.2013 г. 23:22 ч. ]
Заглавие:  Re: Последния ми проект

Ще ти кажа две неща, които ще те шокират :

Първо, това, което ни показваш не е Трабант, а БМВ.
И изглежда ужасно, тъй като си се подиграл доста сериозно с марката и автомобила.

Автор:  wartburg_fen [ Събота, 05.10.2013 г. 00:37 ч. ]
Заглавие:  Re: Последния ми проект

Или аз не съм разбрал нещо или не знам но на линка си е Трабант, но въпреки това можеше да изглежда доста по-добре ако идеята е била да бъде пикап. На мен не ми допада особено с тези стени изградени от дъски може би?

Автор:  niki_k [ Събота, 05.10.2013 г. 08:33 ч. ]
Заглавие:  Re: Последния ми проект

Ами,отпред на капака емблемата е на БМВ,има го и в "Продавалник"-1500лв!!!

Автор:  601deluxe [ Събота, 05.10.2013 г. 10:27 ч. ]
Заглавие:  Re: Последния ми проект

ivanski написа:
Ще ти кажа две неща, които ще те шокират :

Първо, това, което ни показваш не е Трабант, а БМВ.
И изглежда ужасно, тъй като си се подиграл доста сериозно с марката и автомобила.

Не е зле ,но емблемата на БМВ много зле седи на фона на останалото.
И един съвет: намери си по дълги пружини за предницата

Автор:  wartburg_fen [ Събота, 05.10.2013 г. 11:22 ч. ]
Заглавие:  Re: Последния ми проект

А да!!! Изобщо не обърнах внимание. Иначе 1500??? :Х:Х:Х поне да беше красиво, иначе ако е на ресьори ще е товароносимо каквато май е и функцията му...

Автор:  K.I.P. [ Събота, 05.10.2013 г. 12:30 ч. ]
Заглавие:  Re: Последния ми проект

Като идея трабант пикап ми допада , но като изработка някак си не седи добре. Първо един съвет:
Махни емблемата на БМВ , няма нищо общо едното с другото , а и не му отива. Второ високата задница която виждам че е направена от профили , аз ти препоръчвам цялата кола да има по оригинална стойка , просто не мисля че ще има стабилитет със тази висока задница... Другото което е подсилил ли си предната част от към магаренцето? Иначе отзад това ще може да носи доста.

Ще ти дам идея , която може да ти хареса и ще изглежда доста по-симпатично. Защо не опиташ да направиш реплика на оригиналният Трабант пикап (този е 1.1 , но ще изглежда и добре на 601):

http://automobilio.info/auto/Trabant-1.1-Pick-up.jpg

Изображение

Изображение

Не налагам своето , просто изказвам мнение, надявам се да не се обидиш :)

Автор:  БОРКАТА [ Събота, 05.10.2013 г. 20:29 ч. ]
Заглавие:  Re: Последния ми проект

На мен това ми беше първоначалния замисъл,само че задната част на колата беше в ужасно състояние страхотно изгнил. Ушите на купето се бяха почти скъсани. Общо взето толкова изгнил че няма къде да завариш нищо. За товаренето съм го товарил яко,последно помагах с гасенето на една къща и карах вода. Пет качета по 120 литра мисля че му е предела,много кляка но все пак е на пружина. Предния ми трабант беше на ресор и по товареше. За колегата който ми даде съвет да сложа по дълги пружини отпред за да се вдигне искам да кажа без да го обиждам че не разбира дано не се сърди но трабанта отпред е на ресор. Трабанта съм си го направил да си върша селска работа с него,не съм се стремил да се харесва на всеки,някой го харесва друг не. Стария го продадох в Плевен за невероятните 500 лева, момчето е много доволно. http://borislavdragiev.snimka.bg/super- ... 5.28034568

Автор:  theultimate [ Вторник, 08.10.2013 г. 16:45 ч. ]
Заглавие:  Re: Последния ми проект

Трабанта има даже очудващо добър вид, за кола, която се използва за селскостопанска работа (примерно в сравнение с моя). За някои фенове изглежда абсурдно, но това е от най-добрите коли за тази цел. Единствено бих ти препоръчал да смениш емблемата на БМВ с оригинална трабантова.

Иначе за повдигането отпред имаше някаква тема в раздел Гараж, общо взето човека беше свалил горните шенкели (дето са като вилици) и ги удължил със заваряване на няколко сантиметрова планка.

Автор:  БОРКАТА [ Вторник, 08.10.2013 г. 20:32 ч. ]
Заглавие:  Re: Последния ми проект

А да колега за това със удължаването съм съгласен абсолютно. Ще я сменя емблемата но май ще трябва да го продам даже и за по ниска цена защото съм си харесал един Вартбург комби даже е от моя град няма да сменям и номера.

Автор:  Москвичът [ Сряда, 09.10.2013 г. 23:38 ч. ]
Заглавие:  Re: Последния ми проект

БОРКАТА написа:
На мен това ми беше първоначалния замисъл,само че задната част на колата беше в ужасно състояние страхотно изгнил. Ушите на купето се бяха почти скъсани. Общо взето толкова изгнил че няма къде да завариш нищо. За товаренето съм го товарил яко,последно помагах с гасенето на една къща и карах вода. Пет качета по 120 литра мисля че му е предела,много кляка но все пак е на пружина. Предния ми трабант беше на ресор и по товареше. За колегата който ми даде съвет да сложа по дълги пружини отпред за да се вдигне искам да кажа без да го обиждам че не разбира дано не се сърди но трабанта отпред е на ресор. Трабанта съм си го направил да си върша селска работа с него,не съм се стремил да се харесва на всеки,някой го харесва друг не. Стария го продадох в Плевен за невероятните 500 лева, момчето е много доволно. http://borislavdragiev.snimka.bg/super- ... 5.28034568



Такъв трактор и аз искам :mrgreen: Все съм се замислял да си направя и аз нещо такова от всичките Москвичи,дето са ми минали през ръцете,ама сърце не ми дава да режем... :(

Автор:  БОРКАТА [ Петък, 11.10.2013 г. 21:47 ч. ]
Заглавие:  Re: Последния ми проект

Москвичът написа:
БОРКАТА написа:
На мен това ми беше първоначалния замисъл,само че задната част на колата беше в ужасно състояние страхотно изгнил. Ушите на купето се бяха почти скъсани. Общо взето толкова изгнил че няма къде да завариш нищо. За товаренето съм го товарил яко,последно помагах с гасенето на една къща и карах вода. Пет качета по 120 литра мисля че му е предела,много кляка но все пак е на пружина. Предния ми трабант беше на ресор и по товареше. За колегата който ми даде съвет да сложа по дълги пружини отпред за да се вдигне искам да кажа без да го обиждам че не разбира дано не се сърди но трабанта отпред е на ресор. Трабанта съм си го направил да си върша селска работа с него,не съм се стремил да се харесва на всеки,някой го харесва друг не. Стария го продадох в Плевен за невероятните 500 лева, момчето е много доволно. http://borislavdragiev.snimka.bg/super- ... 5.28034568



Такъв трактор и аз искам :mrgreen: Все съм се замислял да си направя и аз нещо такова от всичките Москвичи,дето са ми минали през ръцете,ама сърце не ми дава да режем... :(

Колега един комшия има такова от 408 с две скоростни кутии.

Автор:  Москвичът [ Събота, 12.10.2013 г. 23:07 ч. ]
Заглавие:  Re: Последния ми проект

Възможно ли е да направиш някакви снимки?Това си е доста интересна машина [smilie=2beers]

Автор:  fraxinus [ Вторник, 29.10.2013 г. 12:50 ч. ]
Заглавие:  Re: Последния ми проект

Браво на колегата.Това е смислено използване на една обречена машина.Селата са пълни с гниещи и разпадащи се трабанти без номера или с жълти/черни такива.Никой няма да си направи труда да ги реставрира и после да минава технотест , по- вероятно да заминат за 100 лв на отпадъци.
За повдигане действително това е начина , но все пак заварките трябва да се направят кадърно ,по принцип е недопустимо на такива места да се заваря.
Все пак не е сигурно ,че колегата предложил да сложиш пружини отпред не разбира нищо.Виждал съм и друг начин за повдигане-слагане на пружина на амортисьора като на другите коли -самоделен макферсон, при този начин обаче не знам до колко бомбетата на калниците ще устискат.

Автор:  ivanski [ Четвъртък, 31.10.2013 г. 01:05 ч. ]
Заглавие:  Re: Последния ми проект

Ще има истински форум Васко, когато като зададеш въпрос получиш отговор, а не ти хвърлят мнението в кофата.

Страница 1 от 2 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/