Виж темите без отговор | Виж активните теми
Автор |
Съобщение |
Turbo
Кандидат-фен
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч. Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
|
От мен два броя Вартбург
Единият е производство 87-ма година, модел 353 deluxe. Купих го преди около 2,5 години за 250 или 300лв(не си спомням точно). Двигателят беше на 110000км, а купето както ще се види от снимките беше в доста лошо състояние. Бях решил да го пребоядисам, но преди това смених 2-те брони, 2-та предни калника, единия заден и 2-те десни врати. По кофти стечение на обстоятествата се наложи почти изцяло аз да правя подготовката за пребоядсиването. Като се има предвид, че никога не съм се занимавал с такова нещо е съвсем ясно, че не се справих добре. Бояджията явно беше некадърен или по-скоро не си даде зор за "тоя варбург" и изобщо не стана добре, въпреки че снимките създават друго впечатление. Но в крайна сметка когато човек се опитва да прави нещо, а няма нужните умения и най-вече пари така се получава. Боята е стечена на доста места, гланцът далеч не е както трябва, а и имаше много места където трябваше да се китне преди боядисването, но бояджията си е питал оная работа, а аз тогава не бях в града за да упражня някакъв контрол ама.... здраве да е Претапицирах си таблото и металните части на вратите с кафява изкуствена кожа и стана доста добре. Съжалявам че нямам снимки да покажа. По едно време мислех да продам колата, защото взех другия Вартбург за който ще пише по-надолу в темата, но......калъч. Отново кофти късмет и кофти стечение на обстоятествата. От покрива на блока падна сняг върху колата и намачка покрива и багажника:
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=5508714
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=5503692
Капака на багажника го изправих само с натискане отвътре, но останаха едни адски грозни малки вдлъбнатинки:
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=5503691
От деформацията люка се разтече от което започна да подгизва тапицерията на тавана, сви се и се измъкна от местата където е захваната и сега е провиснала от едната страна. Тапицерията така или иначе трябва да се сваля цялата за да се изправи тавана, но не знам дали ще може да сложи обратно. И за разкош някое пропаднало копеле е напъвало да отваря предния капак, изкривило го е и сега стои леко надигнат от едната страна. Така и не съм решил какво да правя с колата.
Ето и доста снимки преди и след пребоядисването: http://www.snimka.bg/album.php?album_id=232978
Другият Вартбург е производство 88-ма година, модела пак си е 353, но standart. Взех го преди около 4-5 месеца на 120000км, мисля че за 600лв. Беше обявен за 800, но собственика е познат на баща ми в крайна сметка май го спазариха за 600 Няма какво толкова да пиша за него, защото не съм му правил нищо все още. Планирам да мина пода с антикор, да сложа някаква шумоизолация и евентуално да претапицирам с кожа някои части от купето, но ще видим кога ще стане това. На някои места е тръгнала лека ръжда и може ако продам синия и имам пари да го закарам някъде да го пооправят, преди да е станал сериозен проблема.
Няколко снимки:
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... =1&photo=1
|
Вторник, 01.04.2008 г. 12:18 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Никакъв проблем в свалянето на тавана.Даже мога да ти пратя и точните размери.Състои се от едно единствено парче изкуствена кожа,нагънато с три шева.Стандартните размреи на топовете с изкуствена кожа го покриват напълно.И остава фира даже.
Проблемните места са предното и задното стъкло.Трябва да се свалят,за да стане всичко както трябва.Иначе ще е доволно циганска работа.А между тавана и тапицерията му има огромно разстояние.Достатъчно за каквато се сетиш шумо и топлоизолация.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Вторник, 01.04.2008 г. 15:10 ч. |
|
|
Turbo
Кандидат-фен
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч. Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
|
Да, но моя таван е с люк и ще е малко по-сложно може би. Все пак размерите биха били полезни
|
Вторник, 01.04.2008 г. 18:51 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
О да това че си с люк усложнява нещата многократно.
Казвам го от личен опит
|
Вторник, 01.04.2008 г. 18:53 ч. |
|
|
Turbo
Кандидат-фен
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч. Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
|
В такъв случай ще бъда благодарен ако споделиш опита си
|
Вторник, 01.04.2008 г. 20:47 ч. |
|
|
wartburg_fen
Ax Driver
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:06 ч. Мнения: 111 Местоположение: София
|
Завиждам ти благородно за зеления ти Вартбург. Много е запазен поздравления
_________________ Wartburg,the power of 2T engine
|
Сряда, 02.04.2008 г. 08:55 ч. |
|
|
Bobi-Wan
Боби Диван
Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 19:16 ч. Мнения: 141 Местоположение: сф
Automobile: ?
|
Я кажете добре ли е да е с шибидах или не.Недостатъци и предимства.
_________________ '80s cars forever and only http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/4152394_700b.jpg
|
Сряда, 02.04.2008 г. 11:14 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Мен ако питаш...повече недостатъци.Още едно нещо,което може да се развали,да тече,да иска гресиране и т.н.От друга страна...е от полза 3 месеца в годината.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Сряда, 02.04.2008 г. 11:20 ч. |
|
|
Turbo
Кандидат-фен
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч. Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
|
Благодарности
За всеки според предпочитанията му, но за мен лично си е голям +. Всъщтност единственото нещо за което ме е яд отосно зеления ми Вартбург е че няма люк. СЪс синия не съм ползвал люка само зимата когато е много студено, иначе почти постоянно. Разбира се че лятото е най-голям кеф, но не е задължително да е 40 градуса за да го ползваш. Особено полезен и по светофарите когато си спрял по-напред защото вместо да залягаш под предния джам само открехваш леко люка и светофара се вижда
|
Сряда, 02.04.2008 г. 11:55 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Шибидаха е абсолютен плюс, особено ако има наличен към него обтекател. Подобрява визията на колата, ауспух е, когато е отворен проветрява много добре автомобила и т.н.
Недостатъци - може да тече - това по принцип не би трябвало да се случва защото има дренажна система, но ако тече то означава че някой дренаж се е запушил(досега не съм чувал на Вартбург да протече шибидаха, но знае ли се...)
Другия недостатък е че може да се получат вибрации от него, моя беше почнал да прави така, но му лепнах една тънка гумичка да го уплътни и фиксира и всичко е точно.
|
Сряда, 02.04.2008 г. 14:21 ч. |
|
|
Turbo
Кандидат-фен
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч. Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
|
Днес се занимавах с изкривения таван на синия Вартбург и ето какъв е резултата:
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=5534235
Очаквах да се изпъне по-добре, но уви....не става. Повече от това май няма да мога да го изпъна, а не ми се мисли ако го закарам на тенекеджия колко пари ще струва.
Ето и тапицерията на тавана. Съветвам всички които имат люкове да се уверят че не са протекли защото резултата както виждате е лош. На места тепицерията беше толкова изгнила че се трошеше на парчета.
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=5534236
|
Петък, 04.04.2008 г. 20:29 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Това не е от теча.Моята изглежда по абсолютно същич начин,я и тя се натроши по краищата,а нямам люк на покрива.Бях я зараязал тука в един кашон...бе дееба...смърди нещо на мухъл и гъби в тая стая...луд станах една събота докато разбера че вонята е от тапицерията.
Причината за това е банална...качеството на източногерманските материали и традицията на социалистическата сглобка.
Таванът е цяло парче плат.Няма дупки,няма вентилация.Руснаците са се сетили да вентилират тапицерията на Жигулата,ма в Германия явно не са били дорасли до там.Зимата се шашнах колко много конднз се образува по тавана.Тече като лейка.Това всичкото нещо,затворено между тавана и тапицерията...няма къде да се изпари и хваща мухъл.
За капак основата,върху която е направена изкуствената кожа е от някаква естествена материя.Говорим за е тоя мухлязалия плат.От едната страна е изкуствена кожа.Ама това мухлясалото...май е памук.Съответо-предразположено е към гнене.
Изходът е изолиране на тавана и задължително вентилиране на тапицеирята.Иначе....пак ще потъне в мухъл.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Петък, 04.04.2008 г. 22:22 ч. |
|
|
Turbo
Кандидат-фен
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч. Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
|
Re: От мен два броя Вартбург
Имам нужда от вашите мнения. Най-вероятно ще продам синия Вартбург, защото не мога да поддържам и двата, а и е безсмислено. За колко пари според вас може да се продаде? Аз не мога да съм напълно обективен в определянето на цена, защото откакто го имам съм дал доста над 1000лв по него, а и доста труд съм хвърлил, но ми е пределно ясно, че няма как да си ги върна от продажбата, затова имам нужда от чужди мнения. Мислех си за цена около 350-400лв. Външният му вид не е добър. Както съм описал в началото на темата, боята е лоша, има много на брой малки деформацийки по капаците, вратите и калниците. Броните също са кривички. Най-зле беше тавана заради падналия, върху него сняг. От друга страна, въпреки лошия външен вид, колата няма изгнило и е в добро техническо състояние. Преди боядисването я закарах при тенекенджия и срещу 350лв. изкърпиха където имаше изгнило. След кърпенето по пода и вратите съм измазал 4 кутии боди. Направих и опит за шумоизолация, от който има ефект, макар и не особено голям. Претапицирах таблото и тавана. Направих и нови кори за отзад(на задните колонки и кората под задния прозорец). Като цяло корите и тапицерията на тавана не се получиха добре, но просто толкова мога. За пръв правя такива неща. Въпреки деформациите по тавана, люка може да се отваря. Почистил съм му каналчетата за оттичане и не тече в купето. Оригиналните бобини са сменени с български, свещите са на няма и 1000км(български), като има и още един комплект свещи на още по-малко километри. Кабелите са чисто нови(днес ги купих). Задните накладки са нови, предните също не са на много километри. Маншоните на рейката са сменяни преди близо 2 години, но затова време колата е карана няма и 1000км. Шарнирите са сменени с немски, втора употреба. Тампона на скоростната кутия също е нов, но е много твърд. Въздушният филтър е нов. За момента не се сещам какво друго да напиша. Още не съм решил със сигурност дали ще го продавам, но това е единия вариант. Другият е да си го държа за части, но е грехота при положение, че е здрав и може да се кара. Дайте мнения колко пари могат да му се вземат. Малко снимки от днес: http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=11409911
_________________ GameOn
|
Събота, 04.04.2009 г. 00:55 ч. |
|
|
Wartburgman
Кара стар Wartburg
Регистриран на: Петък, 26.12.2008 г. 18:00 ч. Мнения: 293 Местоположение: Пловдив
Automobile: Wartburg-353
|
Re: От мен два броя Вартбург
Абе че парите няма да си ги върнеш няма и аз съм надхвърлил към 1000лв някъде ама пък 350-400лв ми се виждат доста малко до нас има един в много по лошо състояние от твоя и му искат 680лв според мен поне му искай 500лв
|
Събота, 04.04.2009 г. 18:08 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Re: От мен два броя Вартбург
Ценообразуването е най-простото нещо при тия коли-цената на желязо,плюс добавка в рамките на 50-80%.Или цената като части,ако е повече.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Събота, 04.04.2009 г. 22:07 ч. |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|