Трабант и Вартбург форум
http://2tpower.com/forum/

Wartburghini Triffonardo
http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=29&t=4475
Страница 1 от 3

Автор:  tri6kata [ Понеделник, 14.05.2012 г. 22:11 ч. ]
Заглавие:  Wartburghini Triffonardo

Изображение

Изображение

правя си и аз една тема, че не мога аз да си ръчкам по-колата и да си се кефя само аз, трябва да го споделя с някой, който ще ме разбере какво съм направил, какви трудности съм срещал и т.н.
не че ще видите Ultra High Level тунинг, ама някви разни работи там :mrgreen:

семейството ми е притежавало доста вартбурзи през годините и то все червени :mrgreen: и с такава кола съм израстнал... не съм зарибен фен на марката или пък на ретро автомобилите, а по скоро на състезателните автомобили, главно за рали и дрифт :mrgreen:

ако на някой му е интересно нещо конкретно или пък иска да ме псува, да се чувства свободен да го прави в тази тема [smilie=2beers]

та да ви покажа каква софийска дупка ми се случи наскоро
Изображение

сложих си спортно гърне, но когато занеса тръбата и ми я огънат и стане както искам, ще кача снимка :P

това което за сега съм правил по колата е спортния филтър :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
и два жигльора, съответно след много сказване с Ивака, по негов съвет сложих на втора горивна камера горивен жигльор 130 и въздушния го преправих от 210 на 140 :D а как ... първо го напълних хубаво с калай, като използвах течен флюс, грижливо премахнах всичкия излишен калай със пила за нокти и после шкурка :mrgreen: купих си немска бургия 1.4 мм и на една статична бормашина го дупнах, но самия отвор не е идеално разположен по дължина на жигльора, та може да повторя процедурата :) в крайна сметка жигльорите са доста прецизно изработени, не просто ей така.. ето ви снимки
Изображение
Изображение
Изображение

за сега толкова :)

п.с. междо другото, вартбурга от гифчето на профила ми е точно този който карам :mrgreen:

Автор:  tsveto [ Понеделник, 14.05.2012 г. 22:29 ч. ]
Заглавие:  Re: Wartburghini Triffonardo

Мен ми е интересно като не си чак толкова фен на марката и се кефиш на дрифта,що не караш лада на пример поне е с задно?

Автор:  tri6kata [ Понеделник, 14.05.2012 г. 22:41 ч. ]
Заглавие:  Re: Wartburghini Triffonardo

tsveto написа:
Мен ми е интересно като не си чак толкова фен на марката и се кефиш на дрифта,що не караш лада на пример поне е с задно?


имам вартбурга, за това.. ако имах лада нея щях да човъркам... и съответно на въпроса "защо не си купиш друга кола?" ... отговарям с това, че съм студент :mrgreen:

реално дрифта не ми е най-присърце, а състезателното каране за време.... рали, тайм атак ... по скоро 4х4 автомобилите ме влекат най-много [smilie=2beers]

Автор:  tri6kata [ Събота, 19.05.2012 г. 22:20 ч. ]
Заглавие:  Re: Wartburghini Triffonardo

днес на работа останах малко, за да го направя гърнето, въпреки че шефа малко бързаше, ме изчака :mrgreen:

та ето го гърнето, бях го монтирал с права тръба и за това е малко мръсно .. иначе струва 32 лв :mrgreen:
Изображение

това е скобата с която съм стегнал гърнето към тръбата, води се скоба за съединения под високо налягане или нещо такова
Изображение

използвах една от скобите които си бяха на генерацията, за да направя връзката към новата тръба...
Изображение

с ъглошлаифа взех малко от тръбата, като мерих ъгъла с едно малко транспортирче :mrgreen: , а за градусите си направих едно чертежче на solidworks, за да се получи крайния ефект както го искам
Изображение

реално първоначалния ми план беше да направя две кривки и гърнето да е хоризонтално, но за да не се бавя, спрях да снимам и направих само една и гърнето е малко нагоре
ето как изглежда в момента
Изображение

Изображение

временно хванах тръбата със една скоба за болта който остана от теглича, в последствие ще използвам гумените тампони от средното гърне, за да хвана генерацията поне в две точки

ако някой се чуди защо просто не заварих всичко , а си играх с тези скоби ... отговора ми е че работя с електрожен и е трудно с тънки метали.. в крайна сметка сгъвката я заварих с него :mrgreen:

Автор:  tri6kata [ Петък, 01.06.2012 г. 00:49 ч. ]
Заглавие:  Re: Wartburghini Triffonardo

та започнах да жуля аз този входящ колектор и за да мога да си карам колицата, свалих колектора от един друг двигател
Изображение
Изображение
Изображение
купих си един дремелски накрайник
Изображение
и въпреки че нямам дремел имах разни подобия, жулих ама яко така, ама наистина яко, после похарчих още някой друг лев, за да си взема накрайници за бор машина и в крайна сметка
от снимките ще видите ефекта от цялото това нещо
Изображение
Изображение
на места се виждат леки грапавини, но просто нервите ми не издържаха и исках да го пробвам :mrgreen:
аз разликата.. ами оборотите на свободен ход се вдигнаха, без да съм пипал нищо по карбуратора, а разлика във вървежа не мога да преценя дали има, но ми се струва че по-меко се развърта самия двигател.. нещо такова :mrgreen: де да имаше една писта да може да се тества след всяка промяна ама...

Автор:  Power_353 [ Петък, 01.06.2012 г. 01:45 ч. ]
Заглавие:  Re: Wartburghini Triffonardo

Харесва ми как действаш по колата.Виждам че си полирал всмукателя,утре се захващай и за изпускателя.

Малко помощ от мен който преди няколко години го полирах по този начин:
За полирането аз използвах телени накрайници,спец.шкурка която се слага на бормашината и маркуч.
накрайника се хващта на маркуча с една скоба(маркуча е за да следва извивките на колектора) и с бормашината се действа :)
Но най-лесното е с един маркуч сцепен на две на върха-слагаш най обикновенна шкурка в него и почваш.За да стане както трябва, идеално гладко си трябва доста време и нерви по някое време ти писва :lol:

Изображение

Автор:  tri6kata [ Петък, 01.06.2012 г. 22:32 ч. ]
Заглавие:  Re: Wartburghini Triffonardo

а полирането на изпускателния колектор какво точно ще подобри ?
освен това че просто няма да има нагар вече ?

Автор:  Power_353 [ Петък, 01.06.2012 г. 23:54 ч. ]
Заглавие:  Re: Wartburghini Triffonardo

Само + има в полирането,незнам защо толкова му се чудите и в другата тема?
1 - няма да има нагар и няма и да го набира и за напред понеже няма грапавани на който да се ,,крепи"
2 - газовете не срещат ,,препятствия"
3 - осезаемо се разширява Ф-то

Автор:  tri6kata [ Вторник, 05.06.2012 г. 00:19 ч. ]
Заглавие:  Re: Wartburghini Triffonardo

изкривих още една джанта [smilie=blowup] д**ба тия дупки...

Автор:  tri6kata [ Понеделник, 18.06.2012 г. 20:46 ч. ]
Заглавие:  Re: Wartburghini Triffonardo

абе нямах си работа и си обърнах джантите на обратно, това доста ли вреди ?
иначе направих 1 кръгче и си беше ок :mrgreen:

Автор:  etaniel [ Понеделник, 18.06.2012 г. 21:32 ч. ]
Заглавие:  Re: Wartburghini Triffonardo

И аз съм ги обръщал и нямах проблеми :) само да те радва.

Автор:  Power_353 [ Вторник, 19.06.2012 г. 01:55 ч. ]
Заглавие:  Re: Wartburghini Triffonardo

.....и какво става с конуса на джантата ми е интересно?

Автор:  etaniel [ Вторник, 19.06.2012 г. 12:54 ч. ]
Заглавие:  Re: Wartburghini Triffonardo

Нищо не става. Както казах не съм имал проблем.

Автор:  tri6kata [ Събота, 28.07.2012 г. 20:37 ч. ]
Заглавие:  Re: Wartburghini Triffonardo

малко движение има по автомобила... смених си амортисиорите - отзад е със стандартни от магазина на подуяне, а отпред с ладови. Понеже ладовите са няколко идеи по дълги, ще направя някои доработки и ще кача снимки, за да ме храните :mrgreen:

Автор:  tri6kata [ Четвъртък, 30.08.2012 г. 08:20 ч. ]
Заглавие:  Re: Wartburghini Triffonardo

малко на звук да се порадвате :mrgreen:

Страница 1 от 3 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/