Трабант и Вартбург форум http://2tpower.com/forum/ |
|
Вартби се подмлади и се готви да превземе пътищата на Републ http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=29&t=4435 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | N.S. [ Сряда, 25.04.2012 г. 20:51 ч. ] |
Заглавие: | Вартби се подмлади и се готви да превземе пътищата на Републ |
Вартби се подмлади и се готви отново да превземе пътищата на Републиката! Здравейте хора, След последните две седмици и безбройните нервни "кризи"/хах/, моят другар вече е почти готов. Всичко започна от пустия стартер и венеца. Два дни прекарах в много уморително и най-вече неуспешно търсене на стартер. Де що има магазин за Вартбург и Трабант в България попитах. Резултатът е следния:Човекът във Велико Търново ми каза, че по принцип имало ГДР-ски/като оригиналния/ за 150лв и някакви полски за 190лв, но в момента не можел да ми намери. Обиколих магазините за авточасти на три града, но и при доставчиците им резултатът беше нулев. Във Бош нямаха също. Предложиха ми втора употреба за 120-140лв/няма да казвам къде/, което си е чисто мародерство. В Благоевград ми предложиха някакъв италиянски стартер за 150лв., който се нуждаел от малко преправки на дупките за да стане на Вартби, но честно казано и тази идея някак не ме грабна. Друг вариант беше да се извадят всичките чаркуля от моя и да се заменят с нови или поне читави... В крайна сметка се намери, за което благодаря на Ivaka! Венецът на маховика... Има един магазин в Кюстендил, в който продават части за Вартбург. Жената е супер несимпатична и алчна дори, но по някой път не съм имал друг избор, та съм опирал до "услугите" и. Та взех го оттам венеца, ма нали с каквото не съм се занимавал досега не съм запознат, оказа се в последствие, че е от 353. Скоро ще трябва да ида при въпросната продавачица и... хайде няма да казвам какво искам да и направя с пустия венец.хах В крайна сметка обаче това беше една от частите, който лесно се намериха. Сега е времето да кажа, че доста от нещата ми ги пратиха от магазина в Благоевград включително и венеца. От там си взех и вътрешни карета, феродов диск и цилиндърчета за барабаните. Жената е готина и като няма нещо се старае да го открие, а не казва само "Ми, нямаме го". Отделно Ватби се уреди със задни амортисьори, нов притискателен диск и аксиален лагер, а също така и с дясна полуоска/,за която пък благодаря на Vasko/. Да не ви разправям в какво състояние бяха каретата... Особено външното дясно. Пропуснали са маншоните, ама така, че самото каре е цялото една голяма ръжда. Положително беше, че в Дупница открих баш майстор на скоростни кутии, който установи единствено, че ми е нужна само една смяна на три семеринги, но пък за сметка на това не пропусна да ме "дарува" с една пословична/или поне за мен/ сума. А нещото, което най-много ме учуди беше, че в скоростната кутия намерих масло, когато я свалихме. Не и е доливано от години, а заради въпросните семеринги си капеше постоянно. Странна му работа. Сега обаче ще се наплюска с едно доста скъпичко масълце, като обещетение за пренебрежителното ми отношение и издръжливостта си, хах. Въобще не ми се ще да смятам колко пари са литнали само в този ремонт, а това далеч не е всичко. Сега, за да полети отново му се търсят планети/, както може би сте видели/, утре пристигат маншоните на полуоските, съвсем скоро ще трябва да му се подменят шарнирите и малкото радиаторче, бензиновата помпа, термостата, свещите и кабелите. След това вече ще му се търсят/най-накрая сериозно/ някои ламарини и ще се пребоядиса. Излишно е да споменавам за дребните елементи и по-маловажните неща какви ядове бяха... Честно казано, като му разкачихме и дигнахме двигателя имах чувството, че таз колЪ нивга повече няма да я подкарам. Днес, като го върнахме и го видях отново да стои на мястото си и като знам какво му се е случило направо, направо ми се напълни душата. Сега само се надявам/, а и вярвам де/, че след два-три дена ще го запаля и ще установя, че няма никакви проблеми и звяра се е подмладил с няколко години и е готов за нов щурм. Стискайте палци. Ще пиша по някое време пак, че сега доста време изгубих. |
Автор: | N.S. [ Петък, 04.05.2012 г. 18:16 ч. ] |
Заглавие: | Re: Вартби се подмлади и се готви да превземе пътищата на Ре |
И така... Вартби от известно време отново лети! Има си планетки и скъпи нови кабели и свещи. Вчера беше решен и един стар проблем с паленето. Понякога/,а от онези дни постоянно/ не искаше въобще да пали ако не го побутнеш малко. Включвам на контакт, всичко си светва. Завъртам - не се чува нищо, колата не пали. Оказа се, че ебавката идвала от двете спойки на шалтера/купен нов преди няколко месеца/. |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |