Трабант и Вартбург форум
http://2tpower.com/forum/

Трабант 601 1968г.
http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=29&t=3957
Страница 1 от 2

Автор:  Pantaley [ Понеделник, 15.08.2011 г. 16:53 ч. ]
Заглавие:  Трабант 601 1968г.

Здравейте! Дядо ми имаше Трабант закупен още 68 година. Грижеше се за него до миналата година докато не почина и Трабанта остана за мен, понеже аз много обичах да се возя с него. И с баща ми решихме да докараме Трабанта от с.Баня(Панагюрско) до София. Но успяхме на 2 пъти. (Нещо се повреди и го оставихме на една бензиностанция. На следващата седмица сменихме кабелите, лулите и свещите и право на София. На магистралата нямаше грешка, въпреки че ме беше страх да карам с над 100км/ч без колан.) Та докарахме го тук, но пак изникнаха проблеми със колата. С паленето нямаше проблем, но като тръгне, стигне до втора предавка губи мощност и гасне. Не съм специалист и не знам в какво е проблема. Ще се радвам ако някой от този форум ми помогне почти безвъзмезно(понеже още съм студент) да върнем този автомобил отново на пътя. Благодарности предварително. :)
http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/293510_266648696679453_100000029737142_1189292_1217460_n.jpg

Автор:  Младен Трабанта [ Понеделник, 15.08.2011 г. 21:23 ч. ]
Заглавие:  Re: Трабант 601 1968г.

Здравей колега Трабантчето ти е много ценно даже и ти не осъзнаваш колко е понеже пройзведени след 80 и някоя година все още има но такива като вашия се броят на пръсти и то на едната ми ръка :wink: Съветвам те никакъв т.нар Тюниннг по колата а си я поддържай в заводсия и вид много по - ценна е така да знаеш. Та за проблема най напред обърни внимание на горивоподаването! Първо горе на капачето на резервоара провери отворчето на самото капаче от там не позволява в резервоара да се получава вакуум и от там да спира горивоподаването, второ провери си корковото уплътнение в кранчето ти за горивото както и грубата му цедка от към резервоара като извадиш кранчето се открива, трето провери чашката утайника на кранчето там също има цедка която се развива и се продухва при нужда. Сигурен съм, че си я отварял чашката на кранчето защото се обслужва лесно. По труден е корка и цедката от към резервоара там се събират най многото мизерии. Та при корковото ти уплътнение гледай отворчетата му и трите да са еднакви с корпуса на кранчето за да се пропуща горивото да не са замазани и затлачени патил съм си. Най - вече извади маркуча от към карба отвори кранчето и с подложен съд разбира се наблюдавай как тече горивото трябва да бъде плътна струика и постоянна независимо колко време го държиш докато свърши бенца в резервоара :D. Най напред се хвани с тази част. Иначе варианти много. Може да ти задържа игличката на поплавъка или ако има мизерия да ти се запушва главния жигльор който е точно в дъното на поплавъковата камера. Ако ти е оригинален карба 28НВ3-1 примерно отваря се от лявата страна на поплавъковата камера и му се вижда състоянието. Много инфо ти нахвърлях, но с желанието си да помогна каквото има конкретно питай. Успех колега! :wink:

Автор:  j_totkow [ Понеделник, 15.08.2011 г. 23:32 ч. ]
Заглавие:  Re: Трабант 601 1968г.

Здравей колега и добре дошъл във форума, тук хората са доста компетентни и ако им слушаш съветите можеш да си спестиш доста главоболия и майстори, аз не мога да ти дам технически съвет, защото не ги рабирам много нещата, но колата ако наистина си я стегнеш и да е "стокова" ще е прелестна - с тези мигачи и вярвам готините светлоотразители отзад, просто е уникално. Радвам се че имаш намерение да караш трабант, за разлика от масовата част млади хора.
Сега си спомних че преди време когато баща ми ми купи моя трабанциолет и го карах из града без проблеми, но след като излязох за първи път извън града и с по-бързо каране колата ми губеше мощност и гаснеше, оправих го със смяна на друг карбуратор (тогава имах малко повече) :D впрочем и вчера ми направи един номер след като пуснах колата по инерция от 80 км/ч и си изгасна :shock: не знам защо го направи този номер, но оборотите ми бяха да не кажа малко високи. (но какво те занимавам в твоята тема с мойте глупости).
Поздрави и милиони безаварийни километри [smilie=2beers]

Автор:  Reiko [ Вторник, 16.08.2011 г. 00:16 ч. ]
Заглавие:  Re: Трабант 601 1968г.

:shock: . За първи път виждам толкова стар трабант на който номерата не са от социалистическите, гумите не са спукани и стоповете и мигачите не са счупени. Колега това което ти притежаваш меко казано е БИЖУ. Пази си го, карай си го със здраве и мноооого любов (макар и понякога да те ядосва :D ).

B.T.W. Интересно е как едновременно има толкова малко и толкова много разлики между стария и новия модел.

Автор:  hrisvasilis [ Вторник, 16.08.2011 г. 09:55 ч. ]
Заглавие:  Re: Трабант 601 1968г.

Действително рядко срещано бижу по пътищата ни. Колегата Младен е обобщил всички възможни варианти по проблема. На мен ми е правил подобен номер бензинопровода. Маркучето беше полузапушено от мехурче бензин, обвито с масло затова започни първо с тръбопроводите.

Автор:  barkas1000 [ Вторник, 16.08.2011 г. 10:49 ч. ]
Заглавие:  Re: Трабант 601 1968г.

Поздравления за желанието да съхраниш и възстановиш този хубавец!Публикувай още снимки на колата от различна гледна точка отвън и отвътре,за да можем да й се порадваме и ние. [smilie=2beers]

Автор:  mladen201 [ Вторник, 16.08.2011 г. 10:58 ч. ]
Заглавие:  Re: Трабант 601 1968г.

Този модел трабанти е най-хубав, не го съсипвай! [smilie=blowup]
Направи го в напълно оригинален вид и ще те радва много повече :wink:

Автор:  Каракачана [ Четвъртък, 01.09.2011 г. 15:02 ч. ]
Заглавие:  Re: Трабант 601 1968г.

mladen201 написа:
Този модел трабанти е най-хубав, не го съсипвай! [smilie=blowup]
Направи го в напълно оригинален вид и ще те радва много повече :wink:

Извинете колеги искам да ви попитам дали вашият трабант 601 с ви е давал проблеми с токове ?? едната му бубина се беше нагряла доста а другата малко. Как да я управя или от каква кола ще трябва да си зимам и дали мога да я закупя от някаде и от каде ?? [smilie=2beers] [smilie=2beers] :?: :?:
[smilie=angry] дЗ не виждам какъв е проблема да пишеш с черен шрифт, а още по- добре беше да си пуснеш твоя тема с проблема ти , а не да спамиш в чужда тема

Автор:  Каракачана [ Петък, 02.09.2011 г. 17:31 ч. ]
Заглавие:  Re: Трабант 601 1968г.

Каракачана написа:
mladen201 написа:
Този модел трабанти е най-хубав, не го съсипвай! [smilie=blowup]
Направи го в напълно оригинален вид и ще те радва много повече :wink:

Извинете колеги искам да ви попитам дали вашият трабант 601 с ви е давал проблеми с токове ?? едната му бубина се беше нагряла доста а другата малко. Как да я управя или от каква кола ще трябва да си зимам и дали мога да я закупя от някаде и от каде ?? [smilie=2beers] [smilie=2beers] :?: :?:
[smilie=angry] дЗ не виждам какъв е проблема да пишеш с черен шрифт, а още по- добре беше да си пуснеш твоя тема с проблема ти , а не да спамиш в чужда тема[/quoo]
Опа извинявамсе как да си създада моя тема ?? Питам защтото вчера съм се ригистрирал !!! [smilie=maraba]
[smilie=angry] дЗ отиваш на началната страница и от списъка с разделите си избираш какво те интересува- купува, продава, ремонти , магазини и.т.н.- влизаш, натискаш бутона "нова тема" и пишеш какво има да казваш. Най- добре е първо да прочетеш туй- онуй, за да се ориентираш за какво се говори в този раздел и тогава да пишеш. В противен случай ми отваряш работа да чета глупости и да трия, а аз съм мързелив и постоянно сърдит- накратко гадняр. Добре дошъл и приятно прекарване. А ако има нещо неясно или нужда от помощ не се срамувай да питаш- все някои ще ти отговори.

Автор:  Pantaley [ Понеделник, 12.09.2011 г. 19:33 ч. ]
Заглавие:  Re: Трабант 601 1968г.

Съжалявам, че се забавих със снимките и отговор в темата но морета, работи и времето мина. Пък и днес беше откриването на ТУ София. Не съм се опитвал да оправям проблема, понеже не остана време, но направих 20 снимки поне да видите за какво става въпрос. :) Но бъдете спокойни, няма да има никакъв "тунинг" и прочие. Най- много нова боя, но това по- натам.
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Автор:  Pantaley [ Вторник, 13.09.2011 г. 16:42 ч. ]
Заглавие:  Re: Трабант 601 1968г.

Голям цирк. Баща ми не е платил разни данъци, прегледи и т.н. и ги свалихме докато седи на паркинга да не ги тафи някой. В момента са в мазето. Като се стегне, ще излезе отново на пътя. Няма смисъл сега да си правя експерименти. :)
П.С. По- късно ще постна 4-5 снимки. Мисля че ще са ви интересни. Поне на мен ми доставиха голямо удоволствие когато ги намерих. :)

Автор:  hrisvasilis [ Вторник, 13.09.2011 г. 16:47 ч. ]
Заглавие:  Re: Трабант 601 1968г.

Ами то хубаво си ги свалил, но да не дойдат Общинарите и да дигнат Трабанта за скраб, понеже няма номера. После върви доказвай, че имаш нови такива.

Автор:  Pantaley [ Вторник, 13.09.2011 г. 22:52 ч. ]
Заглавие:  Re: Трабант 601 1968г.

Мисля, че е малка тази вероятност, но ще се вслушам в съветите Ви и ще сложа поне предния номер. Сега към обещаното по рано през деня. :) Брощурките са запазени за годинките си. Може и да сте ги срещали. Дано има изненадани колеги :) На последната снимка е трабанта, горе-долу около 70та година. Това е от мен за сега. Поздрави! [smilie=2beers]

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Автор:  ivanski [ Сряда, 14.09.2011 г. 00:43 ч. ]
Заглавие:  Re: Трабант 601 1968г.

Колега имаш много ценен екземпляр, за което някои хора не само тук могат единствено да мечтаят.
Поздравления, че си го съхранил.
От това, което виждам на снимките имаш добра основа за реставрация.

-За пъри път виждам тази брошура на български :o


Сложи номерата на машината, защото ще я вдигнат без предупреждение !

Автор:  hrisvasilis [ Сряда, 14.09.2011 г. 09:56 ч. ]
Заглавие:  Re: Трабант 601 1968г.

Всичките снимки от една брошура ли са? Специално тези обърнатите ме интересува така ли са били? Досега не съм я виждал нито на български нито на други езици. Има единични снимки, които съм виждал в други каталози.
Интересно ми е дали това е българска брошура или е преведена от немски. Обикновенно на последните страници го пише.

А за номерата. Дано да пазиш "секретния" болт за задния номер, че после правят проблеми в КАТ. Ако го имаш наличен просто го лепни с лепило към номера поне да създава впечатление, че е фиксиран към ламарината. После при регистрация в Кат се подава молба за подмяна на болта, поради сваляне за боядисване примерно. Представяш стария, плащаш 3лв и ти слагат нов със същия номер, понеже номера го пише в талона на колата.. Ако го нямаш обаче в някои поделения на КАТ то нотариално заверени декларации искат, че не е била обект на посегателство колата, то какво ли не..

Страница 1 от 2 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/