Трабант и Вартбург форум http://2tpower.com/forum/ |
|
Wartburg 353 http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=29&t=2863 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | mywib [ Петък, 07.05.2010 г. 22:26 ч. ] |
Заглавие: | Re: Wartburg 353 |
Мога да кажа само едно голямо БРАВО .Браво за желанието, за времето което си отделил и за това ,че си се престрашил сам да го направиш(не знам дали ти е за пръв път). Много ме радват такива хора като теб . Сега е хубаво да ракажиш за себе си, за машината(кога, от кой е придобита, твоя ли е?) и също дали искаш за в бъдеще да да я караш? |
Автор: | rwf [ Петък, 07.05.2010 г. 22:35 ч. ] |
Заглавие: | Re: Wartburg 353 |
Вартбурга е на баща ми но,той си купи друга кола и реши да ми го даде да се уча да работа. Година на производство 1988.Това е първата кола която правя.Искам да го карам но нямам годините за книжка. |
Автор: | mywib [ Събота, 08.05.2010 г. 09:35 ч. ] |
Заглавие: | Re: Wartburg 353 |
Годините не са чак толкова лошо нещо. Сега имаш предостатъчно време да го направиш такъв какъвто го искаш, а после да го караш. пп. много ми харесва че имаш калобрани, направи нещо с тях за да са по лъскави , и един преден споилер в цвета на купето завършва колата отвън. |
Автор: | rwf [ Събота, 08.05.2010 г. 10:02 ч. ] |
Заглавие: | Re: Wartburg 353 |
Имаше преден споилер но реших да го махна,защото беше смачкан и ръждасал.Сега обмилсям да снижа колата с 5-10 см.Дали ще е по добре? |
Автор: | Turbo [ Събота, 08.05.2010 г. 10:24 ч. ] |
Заглавие: | Re: Wartburg 353 |
Само дано не тръгнеш да слагаш и разни спойлери и брони от други коли, че колите ни стават за смях като почнат да се правят тия видове "тунек". За снижаването на колата ми се струва, че 10см са много. Поздравления за уменията и вложения труд! |
Автор: | rwf [ Събота, 08.05.2010 г. 10:46 ч. ] |
Заглавие: | Re: Wartburg 353 |
Искам колата да е оригинална , но с леки подобрения |
Автор: | tsveto [ Събота, 08.05.2010 г. 19:30 ч. ] |
Заглавие: | Re: Wartburg 353 |
Смъквай я до долу,само че нете знам какви пружини ще слагаш.За малко смъкване може да се резне малко въпреки че пак не е хубаво,иначе за 5-10 см си трябват и други къси шокове с пружини |
Автор: | rwf [ Събота, 08.05.2010 г. 20:22 ч. ] |
Заглавие: | Re: Wartburg 353 |
Още не знам какви пружини да използвам, мисля за ладови.Сега преоритет е да сложа алуминиеви джанти,с фланец ще са. |
Автор: | mywib [ Събота, 08.05.2010 г. 22:40 ч. ] |
Заглавие: | Re: Wartburg 353 |
Разгледай се из форума има и други решения за джантите. Ако вече си го обмислил се извинявам. |
Автор: | rwf [ Събота, 08.05.2010 г. 22:49 ч. ] |
Заглавие: | Re: Wartburg 353 |
Мисля че с фланец не е толкова работа, а и фсякакви джанти може да сложа после,но не се изключва и обръщане като вариант |
Автор: | theultimate [ Неделя, 09.05.2010 г. 16:01 ч. ] |
Заглавие: | Re: Wartburg 353 |
Браво за ентусиазма. Разликата преди и след боядисването е доста сериозна. |
Автор: | mywib [ Неделя, 09.05.2010 г. 21:29 ч. ] |
Заглавие: | Re: Wartburg 353 |
Гледам предния ти капак е малко изкривен и променя вида на колата. Пробвай се нещо да го върнеш в позиция. |
Автор: | rwf [ Неделя, 09.05.2010 г. 22:57 ч. ] |
Заглавие: | Re: Wartburg 353 |
Капака не е изкривен.просто не е затворен. Ето снимка като е затворен http://www.album.bg/wartburg/images/23072763/ |
Автор: | mywib [ Неделя, 09.05.2010 г. 23:09 ч. ] |
Заглавие: | Re: Wartburg 353 |
Извинявай тогава |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |