Трабант и Вартбург форум http://2tpower.com/forum/ |
|
Power_353 Wartburg проект! http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=29&t=213 |
Страница 1 от 9 |
Автор: | Power_353 [ Вторник, 04.03.2008 г. 20:43 ч. ] |
Заглавие: | Power_353 Wartburg проект! |
Здравейте и от мен,нека малко да разкажа историята на колата:Вартбурга е 353 80г купен чисто нов от (дядо ми) колата ми е подарена от него и е карам от 12 годишен.През всичките тези години постоянно променям все по нещо ![]() ето така беше през 2007г ![]() ![]() ![]() След като започнах да ходя по гонки и разни събори ![]() а сега и по двг ![]() -двг-шлаифан на 2 ремонт 74,45мм - буталa-отдолу резани с 3 мм,разширяване на прозорците с 2 мм настрани и надоло 4-6мм(под наклон),разширяване отдолу на буталото с 35 мм и нагоре с 10мм - буталата ще са с полирани чела -Шлайфане на цилиндрова глава с 2мм -полирани горивни камери -смукателни канали -изпилване с 1мм и 0,5 настрани и тяхното им полиране - изпускателни канали-с 1мм от горната страна на блока и полиране -полиране на преливни канали -полиране на всмукатения и изпускателния колектор -боядисване на блока -калниците има и още други дреболий ![]() снимки след малко ![]() |
Автор: | MSTT [ Вторник, 04.03.2008 г. 20:49 ч. ] |
Заглавие: | |
Много добро проектче ![]() |
Автор: | Power_353 [ Вторник, 04.03.2008 г. 21:50 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | ||||||||||
след малко всичко ще има ![]() ето и снимките по двигателчето ![]() преди: ![]() тук вече се започва разглобяването ![]() ![]() ![]() и буталата(преди и след) ![]() ![]() колектора(преди и след) ![]() ![]() тук вече е с боядисани калници и някой други дреболиийки: ![]() снимки на двигателя ![]() ![]() двг е вече поставено ![]() ![]() ![]() почти е готов ![]() ![]() тест 1 http://www.zazz.bg/play:c4af174f |
Автор: | nKaLiZaTuRa [ Сряда, 05.03.2008 г. 19:08 ч. ] |
Заглавие: | |
браво !!! наистина браво на теб !!! колата е мераклииска то се вижда ... вече има 2 хубави та ХУБАВИ вартбурга продобрени в България ------ този и на ИВАКА ![]() БРАВО наистина е хубавец ![]() |
Автор: | Teo [ Сряда, 05.03.2008 г. 20:43 ч. ] |
Заглавие: | |
Още очаквам собсвеника на варненска сбирка ![]() ![]() |
Автор: | Santa [ Четвъртък, 06.03.2008 г. 01:48 ч. ] |
Заглавие: | |
Хубав проект....ама се налага да повторя това,дето го писах и в стария форум....Половината "подобрения" са тотално,ама напълно безсмислени.По-конкретно полирането.Прекалено много труд в нищото. И относно боята имам забележка...поне да беше разкчаил инсталацията... |
Автор: | racer [ Четвъртък, 06.03.2008 г. 02:59 ч. ] |
Заглавие: | |
я раздуйте повече за това полиране,гледам и ивака го е правил,каква е целта на занятието? ![]() |
Автор: | Power_353 [ Четвъртък, 06.03.2008 г. 19:22 ч. ] | ||||||||||||||||||
Заглавие: | |||||||||||||||||||
лятото съм там,но с една друга количка ![]()
може и сам да си отговориш на този въпрос,ако помислиш логично ![]() ![]() |
Автор: | Power_353 [ Петък, 07.03.2008 г. 21:01 ч. ] |
Заглавие: | |
а тук има и малко олекотяване ![]() ![]() ![]() |
Автор: | mitoko [ Събота, 08.03.2008 г. 13:28 ч. ] |
Заглавие: | |
колко кила отслабна варгата ![]() |
Автор: | Power_353 [ Събота, 08.03.2008 г. 16:36 ч. ] |
Заглавие: | |
ми не съм ги мерил ![]() ![]() |
Автор: | mitoko [ Събота, 08.03.2008 г. 17:37 ч. ] |
Заглавие: | |
стана ми интерсно, защото на трабанта като му махнах сички седалки (освен шофьорската) и кората(2 см ПДЧ)с колоните и всичко от багажика (резервна гума и т.н ) усетих че ускорява по-бързо .... много ми хареса че стана чувствително по-пъргав... ![]() |
Автор: | Turbo [ Събота, 08.03.2008 г. 18:15 ч. ] |
Заглавие: | |
Да разбирам ли че ако си махна 5-те броя гуми с джанти от багажника ще имам подобрение в ускорението? ![]() А за полирането. Сам ли го прави и с каква машина? |
Автор: | kocta [ Събота, 08.03.2008 г. 18:19 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | ||||||||||
Мноо зле момче ![]() |
Автор: | Santa [ Събота, 08.03.2008 г. 22:28 ч. ] |
Заглавие: | |
Koce....няма никакъв майтап в това.Моя варел е (беше) същия.С извадени всички седалки ускорението се подобрява драстично.Вероятно от 0-100 ще смъкне не една,а няколко секунди.Това купе е брутално тежко за малкото коне под капака и всяко кило по-малко е от огрмно значение.Представям си на Трабанта,дето конструкторите му са го осакатили отвсякъде какво ще е... За полирането...бях писал статия в стария форум...ако още е жива из кешовете на търсачките,може да разровите.Практическата полза при всякакви подобия н мотори с картерно пълнене е НУЛА.Из дебелите книги го пише защо.Ще подскажа само,че има два непреодолими фактора,свързани с динамиката на флуидите-единият са загубите от триене на въздуха,вторият фактор е т.нар. "помпен ефект" или "помпени загуби".Първият фактор е частично преодолим с полиране.Много частично и то ако всички повърхности,контактуващи с горивната смес са гладки като стъкло.Вторият обаче няма преодоляване.Не и при конвенционалния ДВГ,бил той дву или 4-тактов.... |
Страница 1 от 9 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |