Трабант и Вартбург форум
http://2tpower.com/forum/

Power_353 Wartburg проект!
http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=29&t=213
Страница 1 от 9

Автор:  Power_353 [ Вторник, 04.03.2008 г. 20:43 ч. ]
Заглавие:  Power_353 Wartburg проект!

Здравейте и от мен,нека малко да разкажа историята на колата:Вартбурга е 353 80г купен чисто нов от (дядо ми) колата ми е подарена от него и е карам от 12 годишен.През всичките тези години постоянно променям все по нещо :lol:

ето така беше през 2007г
Изображение
Изображение
Изображение


След като започнах да ходя по гонки и разни събори :mrgreen: реших да ,,пооправим" малко двигателчето

а сега и по двг :wink: САМО ДА ДОБАВЯ ЧЕ ВСИЧКО ПО ДВИГАТЕЛЯ Е ПО СЪВЕТИ НА ИВАКА ЗА КОЕТО МНОГО МУ БЛАГОДАРЯ

-двг-шлаифан на 2 ремонт 74,45мм
- буталa-отдолу резани с 3 мм,разширяване на прозорците с 2 мм настрани и надоло 4-6мм(под наклон),разширяване отдолу на буталото с 35 мм и нагоре с 10мм
- буталата ще са с полирани чела
-Шлайфане на цилиндрова глава с 2мм
-полирани горивни камери
-смукателни канали -изпилване с 1мм и 0,5 настрани и тяхното им полиране
- изпускателни канали-с 1мм от горната страна на блока и полиране
-полиране на преливни канали
-полиране на всмукатения и изпускателния колектор
-боядисване на блока
-калниците
има и още други дреболий :D
снимки след малко :)

Автор:  MSTT [ Вторник, 04.03.2008 г. 20:49 ч. ]
Заглавие: 

Много добро проектче :wink: ,помня го от "стария" форум...Дай и някое клипче.

Автор:  Power_353 [ Вторник, 04.03.2008 г. 21:50 ч. ]
Заглавие: 

Цитат:
Дай и някое клипче.

след малко всичко ще има :D

ето и снимките по двигателчето :wink:
преди:
Изображение

тук вече се започва разглобяването
Изображение
Изображение
Изображение

и буталата(преди и след)
Изображение
Изображение

колектора(преди и след)
Изображение
Изображение

тук вече е с боядисани калници и някой други дреболиийки:
Изображение

снимки на двигателя
Изображение
Изображение

двг е вече поставено :wink:
Изображение
Изображение

почти е готов
Изображение
Изображение

тест 1
http://www.zazz.bg/play:c4af174f

Автор:  nKaLiZaTuRa [ Сряда, 05.03.2008 г. 19:08 ч. ]
Заглавие: 

браво !!! наистина браво на теб !!!

колата е мераклииска то се вижда ...
вече има 2 хубави та ХУБАВИ вартбурга продобрени в България ------ този и на ИВАКА :) браво момчета !


БРАВО наистина е хубавец ;)

Автор:  Teo [ Сряда, 05.03.2008 г. 20:43 ч. ]
Заглавие: 

Още очаквам собсвеника на варненска сбирка 8) :P

Автор:  Santa [ Четвъртък, 06.03.2008 г. 01:48 ч. ]
Заглавие: 

Хубав проект....ама се налага да повторя това,дето го писах и в стария форум....Половината "подобрения" са тотално,ама напълно безсмислени.По-конкретно полирането.Прекалено много труд в нищото.
И относно боята имам забележка...поне да беше разкчаил инсталацията...

Автор:  racer [ Четвъртък, 06.03.2008 г. 02:59 ч. ]
Заглавие: 

я раздуйте повече за това полиране,гледам и ивака го е правил,каква е целта на занятието? :?:

Автор:  Power_353 [ Четвъртък, 06.03.2008 г. 19:22 ч. ]
Заглавие: 

Цитат:
Още очаквам собсвеника на варненска сбирка

лятото съм там,но с една друга количка :lol:

Цитат:
я раздуйте повече за това полиране,гледам и ивака го е правил,каква е целта на занятието?


може и сам да си отговориш на този въпрос,ако помислиш логично :wink: .С една дума- целта е постъпващото гориво да се изминава без никакви пречки през колекторите,затова се прави това полиране да се избегнат всякакви ,,предпятствия",а за изпускателния колектор е по сащия начин :wink:

Автор:  Power_353 [ Петък, 07.03.2008 г. 21:01 ч. ]
Заглавие: 

а тук има и малко олекотяване :lol:Премахване на колонката на задните врати+стаклата с целия механизъм+преградите.

Изображение
Изображение

Автор:  mitoko [ Събота, 08.03.2008 г. 13:28 ч. ]
Заглавие: 

колко кила отслабна варгата :?:

Автор:  Power_353 [ Събота, 08.03.2008 г. 16:36 ч. ]
Заглавие: 

ми не съм ги мерил :lol: но като кг не е много, мисля че някъде около 10-15 кг на врата :roll:

Автор:  mitoko [ Събота, 08.03.2008 г. 17:37 ч. ]
Заглавие: 

стана ми интерсно, защото на трабанта като му махнах сички седалки (освен шофьорската) и кората(2 см ПДЧ)с колоните и всичко от багажика (резервна гума и т.н ) усетих че ускорява по-бързо .... много ми хареса че стана чувствително по-пъргав... :wink:

Автор:  Turbo [ Събота, 08.03.2008 г. 18:15 ч. ]
Заглавие: 

Да разбирам ли че ако си махна 5-те броя гуми с джанти от багажника ще имам подобрение в ускорението? :D

А за полирането. Сам ли го прави и с каква машина?

Автор:  kocta [ Събота, 08.03.2008 г. 18:19 ч. ]
Заглавие: 

Turbo написа:
Да разбирам ли че ако си махна 5-те броя гуми с джанти от багажника ще имам подобрение в ускорението? :D

А за полирането. Сам ли го прави и с каква машина?

Мноо зле момче :)

Автор:  Santa [ Събота, 08.03.2008 г. 22:28 ч. ]
Заглавие: 

Koce....няма никакъв майтап в това.Моя варел е (беше) същия.С извадени всички седалки ускорението се подобрява драстично.Вероятно от 0-100 ще смъкне не една,а няколко секунди.Това купе е брутално тежко за малкото коне под капака и всяко кило по-малко е от огрмно значение.Представям си на Трабанта,дето конструкторите му са го осакатили отвсякъде какво ще е...

За полирането...бях писал статия в стария форум...ако още е жива из кешовете на търсачките,може да разровите.Практическата полза при всякакви подобия н мотори с картерно пълнене е НУЛА.Из дебелите книги го пише защо.Ще подскажа само,че има два непреодолими фактора,свързани с динамиката на флуидите-единият са загубите от триене на въздуха,вторият фактор е т.нар. "помпен ефект" или "помпени загуби".Първият фактор е частично преодолим с полиране.Много частично и то ако всички повърхности,контактуващи с горивната смес са гладки като стъкло.Вторият обаче няма преодоляване.Не и при конвенционалния ДВГ,бил той дву или 4-тактов....

Страница 1 от 9 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/