Трабант и Вартбург форум
http://2tpower.com/forum/

Моят 353
http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=29&t=1926
Страница 1 от 1

Автор:  popov353w [ Сряда, 29.04.2009 г. 18:09 ч. ]
Заглавие:  Моят 353

Колеги здравейте всички още съм нов от скоро имам вартбург и искам да ви попитам нещо от къде се включва и изключва фрайлайфа ето един клеп как пали http://www.vbox7.com/play:492ea46b а ето и една снимка http://pics.data.bg/categories/1/общи/c49708c3c83f097e6753d3b82a77657d/dsc01010

Автор:  Krap4enski [ Сряда, 29.04.2009 г. 18:43 ч. ]
Заглавие:  Re: Моят 353

Вартбурга има фрайлауф на всички предавки , който е изключваем но незнам от кое лостче точно става понеже карам Трабант

Автор:  popov353w [ Сряда, 29.04.2009 г. 19:25 ч. ]
Заглавие:  Re: Моят 353

e добре де аз като слизам по нанадолнище на скорост не се изключва пускам газта и той работи усеща се че не е на свободна защо така?

Автор:  Ivaka [ Сряда, 29.04.2009 г. 19:41 ч. ]
Заглавие:  Re: Моят 353

Щото е изключен. Включва се посредством ръчка разположена точно под кормилната колона. Ръчката се изтегля и се закача за упора(като се наведеш ще го видиш) При това положение фрайлайфа е включен.

Автор:  popov353w [ Сряда, 29.04.2009 г. 22:58 ч. ]
Заглавие:  Re: Моят 353

http://pics.data.bg/zoom/shared/86008a6 ... 0/original ето снимки още не е в прилично състояние но ще стане

[smilie=angry] дЗ първо- добре дошъл, но това, че караш Кола със Софийска регистрация не означава , че си оттам. Моля допълни в профила си откъде си.

Автор:  popov353w [ Четвъртък, 30.04.2009 г. 10:10 ч. ]
Заглавие:  Re: Моят 353

Искам да ви попитам за какво е това копче на таблото на снимката се вижда като седи така както е на снимката нищо не става но като го цъкна на дясно светва ламбата на таблото тя също се вижда на снимката за какво е тази ламба? http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1831 ... 444537.JPG


by theultimate: Пишеше са ламПа, не знам къде ги виждате тия ламби...

Автор:  Turbo [ Четвъртък, 30.04.2009 г. 10:35 ч. ]
Заглавие:  Re: Моят 353

Лампата е за спирачната течност. Ако ти намалее спирачната течност ще светне лампата.

Автор:  popov353w [ Събота, 09.05.2009 г. 17:02 ч. ]
Заглавие:  Re: Моят 353

Да ви попитам как се прави центровка на двигателя на вВарТбурга благодаря предварително
[smilie=angry] дЗ уважавай колата си, дори и когато и пишеш името- нека да е правилно.

Автор:  popov353w [ Събота, 09.05.2009 г. 23:25 ч. ]
Заглавие:  Re: Моят 353

doctorZizi написа:
popov353w написа:
Да ви попитам как се прави центровка на двигателя на варбурга благодаря предварително


най- правилно е да се прави със специален уред- микрометър с приставка, естествено фабрична- специално направена за всички произвеждани в ГДР 2Т возила- мотопеди, Вг и Тт. Става и за други мотопеди и мотоциклети- не ГДР , ако знаеш какво е предварението им. Много самонадеяни люде правят центровката с - отверка, шублер, с една измишльотина направена от стара свещ, че дори и на" око"- ВСЕКИ ИМА ПРАВО НА ИЗБОР.

Благодаря за отговора но ако може и да ми кажеш как точно се прави направо си супер

Автор:  Ivaka [ Събота, 09.05.2009 г. 23:56 ч. ]
Заглавие:  Re: Моят 353

И да ти каже как се прави, пак няма да я направиш като хората.
:lol: :lol: :lol:

Незнам вече на колко хора от този форум съм ДОКАЗАЛ, че никой майстор не може да ги прави както трябва - само аз :)

Автор:  popov353w [ Неделя, 10.05.2009 г. 00:28 ч. ]
Заглавие:  Re: Моят 353

doctorZizi написа:
за казване е малко трудно, по ми е лесно показването. Предварението е 3, 58 мм- центровката се прави по реда на паленето на цилиндрите- 1-3-2. Почистваш чукчетата и авансовата плочка. Монтираш на първи цилиндър микрометъра и намираш ГМТ, след което връщаш назад двг повече от 4мм. Въртейки в правилната посока достигаш до предписаното предварение от 3,58мм- в това положение лампата включена между чукчето и Б+ трябва да изгасне/ предварително трябва да си проверил разстоянието чукче - наковалня да е 0 ,4 мм/. С помощта на ексцентричните болтове коригираш докато се получи- превърташ двг на цял оборот, за да се убедиш в правилната центровка и го повтаряш и на другите цилиндри. Щях да пропусна- на първи цилиндър се върти цялата плочка, а на 2 и 3 цилиндър с ексцентричните болтове. Сега Ивака ще ме оплюе,че най- добрата центровка е на 3 без 15 или на 4 и половина, но това са заводските предписания. Дано да съм обяснил разбираемо.
П.П. Я той вече е писал.

Супер си благодаря за отговора а Ивака е прав няма да го направя като хората но поне да опитам! [smilie=2beers]

Автор:  popov353w [ Четвъртък, 21.05.2009 г. 18:14 ч. ]
Заглавие:  Re: Моят 353

Абе да ви попитам някой знае ли как да разглобя таблото на Вартбурга,по точно тази част която е над километража и другото,защото не ми свети лампата на таблото за дълги светлини

Автор:  Turbo [ Четвъртък, 21.05.2009 г. 18:40 ч. ]
Заглавие:  Re: Моят 353

popov353w написа:
Абе да ви попитам някой знае ли как да разглобя таблото на Вартбурга,по точно тази част която е над километража и другото,защото не ми свети лампата на таблото за дълги светлини


Вадиш километража и бъркаш през дупката, за да смениш крушката. За целта трябва да бръкнеш под таблото, за да развиеш жилото на километража и след него още една пластмасова "гайка" която стяга скобата държаща самия километраж.

Автор:  popov353w [ Петък, 22.05.2009 г. 16:39 ч. ]
Заглавие:  Re: Моят 353

абе аз го разглобих но не иска да свети лампата на километража защо така

Автор:  popov353w [ Петък, 29.05.2009 г. 22:30 ч. ]
Заглавие:  Re: Моят 353

Да ви попитам когато машината ми ускорява от 20 до 30 се чувства нещо че тресе от какво може да е това ?

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/