Виж темите без отговор | Виж активните теми
Автор |
Съобщение |
MSTT
Скрита лимонка
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:26 ч. Мнения: 334 Местоположение: София
Automobile: 601L88,601K89,601K90
|
Re: 88' 601 deluxe
Честито! Коя версия е Trabitronic-a и цената каква е? С оригиналните бобини ли ще караш или с BOSCH ? 700 ccm кой ремонт се води?...или са тунинг бутала? ...съответно кой размер са? Друго ще се прави ли по двигателя? (глави,вал,преливни канали,резонатор)
|
Четвъртък, 03.02.2022 г. 12:11 ч. |
|
|
mladen201
Trabant ML
Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч. Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
|
Re: 88' 601 deluxe
Трабитроника е версия D, даже се вижда на снимките които съм качил. Карам с оригиналните бобини, силиконови кабели бош и иридиеви свещи. Буталата са тунинг, 76мм са. Имам картер на който съм разширил отвора на карбуратора до 30мм. Отворите към шибрите също ще преоразмеря. Набавил съм си и 45милиметрови части за изпускателната система. Вала ми е от стария модел, с ролкови лагери в средата, тунинг лагери с цели ролки на биелите и е преработен за сегменти към ремъчната шайба. Глави имам от 600 с изместена горивна камера, но за тях не съм решил дали ще се ползват. Предното гърне още е под въпрос какво да е. Карбуратора ще си остане сегашния, който изпозлвам - китайско микуни 30мм. Целта ми за двигателя, не е максимума от възможностите. Просто ми трябва някой друг кон в повече защото в момента си глася кутия с дълга 4та скорост и за нея е нужна малко повече мощност. Естествено кутията ще е и с фрайлауф на 3та скорост, като всичко е готово нагласено, остава само да изчистя един корпус и да сложа всичко в него. 20220215_183525 by Младен Кьосев, on Flickr Това е грамажа на буталото което ще използвам - 76мм, спрямо оригинално бутало 72.25мм 20220203_163929 by Младен Кьосев, on Flickr 20220203_163917 by Младен Кьосев, on Flickr А това е последното нещо което взех за колата. Моите халогени са същите, само, че с черна основа, а тези са с хром. 20220302_124630 by Младен Кьосев, on Flickr В събота минах технически преглед. За една година, имам изминати 10 260км, като не съм карал колата през всичктие 12 месеца. Предстои да ревизирам задните спирачки, защото там нищо не съм пипал от както имам колата, като за целта съм набавил накладки АТЕ и цилиндърчета (от 1.1) LPR. Та ще смъкна носачите да ги обработя външно и да консервирам вътрешно. Ще използвам момента да сменя тампоните и да боядисам ресора. Тампони ще използвам оригинални Pneumant. Имам купени нови уплътнения за задните странични стъкла, трябва да намеря време само да ги сменя. В търсене съм на една дясна седалка и да ги дам на тапицер да ми ги направи, че салона от много време ме дразни в какво лошо състояние е. За в бъдеще най-вероятно ще си поръчам трабитроник R, защото сегашния няма да върши работа за двигателя който си подготвям.
_________________ С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват. Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?
|
Сряда, 02.03.2022 г. 14:20 ч. |
|
|
mladen201
Trabant ML
Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч. Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
|
Re: 88' 601 deluxe
Колата е на трупчета отзад от 1 седмица. Единия носач е чисто нов, грундиран с епоксиден грунд и боядисан. Другия носач го дадох на пясък и също получи същите покрития. Взех им нови лагери SNR. Ресора го почистих и боядисах, намазах го с графитна грес и го събрах. Джантите бяха почистени на пясък, след това им положих епоксиден грунд и днес ги боядисах и лакирах. Остава тези дни да сглобя колата и да мога събота да присъствам в Търново. received_703671387303513 by Младен Кьосев, on Flickr received_1135656083935104 by Младен Кьосев, on Flickr 20220314_175806 by Младен Кьосев, on Flickr 20220315_200102 by Младен Кьосев, on Flickr 20220315_200027 by Младен Кьосев, on Flickr [url=https://flic.kr/p/2n8Nmj6]20220315_145834 by Младен Кьосев, on Flickr 20220315_151126 by Младен Кьосев, on Flickr received_816875485936952 by Младен Кьосев, on Flickr received_269235075371616 by Младен Кьосев, on Flickr received_986314332307490 by Младен Кьосев, on Flickr
_________________ С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват. Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?
|
Вторник, 15.03.2022 г. 21:57 ч. |
|
|
mladen201
Trabant ML
Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч. Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
|
Re: 88' 601 deluxe
_________________ С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват. Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?
|
Събота, 19.03.2022 г. 00:05 ч. |
|
|
Трабант 601S L 83г.
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Вторник, 31.03.2020 г. 14:36 ч. Мнения: 69 Местоположение: София-град
Automobile: Трабант 601S L
|
Re: 88' 601 deluxe
Браво за положения труд! Сега като си намазал ресора, вземи нарежи едни дънки и го опаковай, за да го предпазиш от прах, пясък и т.н., които да налепнат по греста. Кажи нещо повече за испускателната уредба и задното гърне.
|
Събота, 19.03.2022 г. 09:16 ч. |
|
|
MSTT
Скрита лимонка
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:26 ч. Мнения: 334 Местоположение: София
Automobile: 601L88,601K89,601K90
|
Re: 88' 601 deluxe
Странно решение - грес между два слоя боя. На носачите им направи по един отвор и ги консервирай.
|
Неделя, 20.03.2022 г. 12:22 ч. |
|
|
mladen201
Trabant ML
Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч. Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
|
Re: 88' 601 deluxe
Марио, четеш между редовете .. По назад съм писал, че носачите ще бъдат консервирани. Успях да прочета битката, която проведохте преди да бъде изтрита. Като човек, който подканва тоя и оня да пишат в темата си, да споделят развитието на автомобила си, в мен изниква един въпрос - защо аджеба ти не пишеш за твоите коли? Аз те познавам бегло, но понятие си нямам какво имаш. Айде направи една тема, да качиш малко снимки, да споделиш малко информация. Ще следя и чета с интерес Ресора няма да завивам с нищо. Просто през 2-3 години го смъквам и мажа с грес. Смятам, че завиването ще доведе до влага, корозия и последващо счупване на лист. За изпускателната система ще споделя снимки, когато имам нещо готово направено. Въпрос на свободно време е 20220319_133624 by Младен Кьосев, on Flickr 20220319_163552 by Младен Кьосев, on Flickr 20220325_145307 by Младен Кьосев, on Flickr
_________________ С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват. Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?
|
Събота, 26.03.2022 г. 23:17 ч. |
|
|
MSTT
Скрита лимонка
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:26 ч. Мнения: 334 Местоположение: София
Automobile: 601L88,601K89,601K90
|
Re: 88' 601 deluxe
Следя темата, но явно съм пропуснал тази част в която си писал за консервацията на носачите. Подканвам хората от този форум(и не само) да пишат тук, за да има развитие форума, защото в последно време комуникацията се пренася в други платформи, като Facebook например. Аз защо не пиша - заради хейтъри, като доктора без диплома за образование. Продължавам да чета темата, но няма да питам щом е проблем! Успех с проекта!
|
Понеделник, 28.03.2022 г. 10:10 ч. |
|
|
mladen201
Trabant ML
Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч. Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
|
Re: 88' 601 deluxe
Дойде време да сменя вала с рециклиран и подобрен. Сменени са му всички лагери, като на биелите лагерите са с цели ролки и стоманени сепаратори. Средните лагери са с пластмасов сепаратор. Имах постоянни проблеми с гарнитурите на изпускателния колектор. Шлайфах нови цилиндри със здрави резби и шпилки. Кубатурата стана 700 кубика. Махнах лекия маховик и сложих стандартен. Сложих нови шибри и за мой късмет картера е в идеално състояние, без надирания там където уплътняват шибрите. Стария съединтиел беше със счупени пружини, та сложих нов немски комплект. Смених и скоростната кутия, като вътре е с диференциал от последния модел и 4та скорост от първите трабанти. Фрайлауфа съм направил и на 3та и на 4та. Качвам 2 снимки на разликата с дългата и стандартната 4та скорост. Двигателя в момента е следния - 700 кубика, 76мм бутала. Карбуратор - китайско микуни 30мм. Запалване - трабитроник. Все още не съм го запалил. Бях забравил да си купя сегменти, та като дойдат го събирам и ще разработвам. 20220405_214959 by Младен Кьосев, on Flickr 20220519_204053 by Младен Кьосев, on Flickr 20220519_214904 by Младен Кьосев, on Flickr 20220526_125158 by Младен Кьосев, on Flickr Смених също така и ресора с друг, който беше прахово боядисан, намазан с грес и събран. Сменени му бяха и втулките. 20220525_174528 by Младен Кьосев, on Flickr 20220525_174532 by Младен Кьосев, on Flickr received_586924372599641 by Младен Кьосев, on Flickr Преправих леко захващането на чашката на която се хваща спирачната помпа. 20220525_174537 by Младен Кьосев, on Flickr Другото нещо което промених в колата е и салона. Дълго време търсих някакъв плат, който да ми допадне и съответно кожа, та най-накрая мога да се похваля с нова тапицерия. 20220515_165814 by Младен Кьосев, on Flickr 20220523_173204 by Младен Кьосев, on Flickr 20220526_212500 by Младен Кьосев, on Flickr 20220526_212452 by Младен Кьосев, on Flickr Стандартна кутия : Diff. neu by Младен Кьосев, on Flickr Кутия с дълга 4та : Langer 4. Gang by Младен Кьосев, on Flickr
_________________ С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват. Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?
|
Петък, 27.05.2022 г. 00:32 ч. |
|
|
mladen201
Trabant ML
Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч. Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
|
Re: 88' 601 deluxe
След като сглобих двигателя се оказа, че е нужно да преработя главите. Буталото опираше, поради това, че новите бутала имат различно чело. 20220611_092426 by Младен Кьосев, on Flickr Сглобих и вече разработвам 20220611_205312 by Младен Кьосев, on Flickr Бях си поръчал от Германия ново уплътнение за багажника. Използвах момента и да презалепя и да сменя нитовете на ламаринките към които се държат пантите. Смених и едната панта. Друго си е да не ти хлопа капака received_359999939367530 by Младен Кьосев, on Flickr Смених и тази гумичка на избирача на кутията 20220603_141726 by Младен Кьосев, on Flickr Изпаднаха ми и задни маркучи с метална оплетка, та ги взех. Остана да си ги монтирам и да си взема и за отпред. 20220602_164550 by Младен Кьосев, on Flickr
_________________ С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват. Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?
|
Понеделник, 13.06.2022 г. 00:19 ч. |
|
|
mladen201
Trabant ML
Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч. Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
|
Re: 88' 601 deluxe
Колата присъства на Тетевен. Навъртях и 800км за 2 дни. Представи се добре. Доста върви с новата кутия и двигател. 20220702_123802 by Младен Кьосев, on Flickr 20220703_195824 by Младен Кьосев, on Flickr IMG-db1637b2c20bd49ad0ef1d28029bb397-V by Младен Кьосев, on Flickr Монтирах мека връзка непосредствено след предното гърне received_566988101550273 by Младен Кьосев, on Flickr Направих и нещо друго което планувах от много време. 20220707_185634 by Младен Кьосев, on Flickr 20220707_204349 by Младен Кьосев, on Flickr
_________________ С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват. Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?
|
Четвъртък, 07.07.2022 г. 22:36 ч. |
|
|
mladen201
Trabant ML
Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч. Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
|
Re: 88' 601 deluxe
Време беше да обърна внимание и на частично разлепените панели. Добавих профили между бомбетата и колонките на вратите с цел усилване. На вратата също добавих оригиналната разпънка в средата. На тоя етап съм до тук. Лявата вежда беше изцяло запазена, нямаше дори язви от ръжда. Дясната имаше 2-3 дупчици и леки язви. Изрязах всичко което не ми харесваше и го смених с ново. 20220713_180241 by Младен Кьосев, on Flickr 20220713_172735 by Младен Кьосев, on Flickr 20220713_181750 by Младен Кьосев, on Flickr received_1760329057652956 by Младен Кьосев, on Flickr received_608991757314970 by Младен Кьосев, on Flickr
_________________ С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват. Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?
|
Четвъртък, 14.07.2022 г. 11:25 ч. |
|
|
Трабант 601S L 83г.
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Вторник, 31.03.2020 г. 14:36 ч. Мнения: 69 Местоположение: София-град
Automobile: Трабант 601S L
|
Re: 88' 601 deluxe
Похвални неща правиш по машинката и то доста прецизно. Може би единственото, което не можах да разбера, е функцията на меката връзка след гърнето. Може би за намаляване на вибрациите и съответно на шума?
|
Четвъртък, 14.07.2022 г. 11:36 ч. |
|
|
mladen201
Trabant ML
Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч. Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
|
Re: 88' 601 deluxe
Всичко е изкърпено, добавихме и усилващи профили. Някой ден като ми стане скучно, ще направя и предните калници, за сега стига толкова. Понеделник ще ида за шумоизолация, да залепя във вратите и вътре на калниците. 20220715_132514 by Младен Кьосев, on Flickr 20220716_085235 by Младен Кьосев, on Flickr 20220716_085227 by Младен Кьосев, on Flickr 20220716_103522 by Младен Кьосев, on Flickr 20220716_160104 by Младен Кьосев, on Flickr 20220716_182825 by Младен Кьосев, on Flickr 20220716_182831 by Младен Кьосев, on Flickr 20220716_182837 by Младен Кьосев, on Flickr 20220716_182819 by Младен Кьосев, on Flickr Точно заради вибрациите съм я сложил тази мека връзка. Едно е да ти мести само предното гърне, друго е освен предното гърне да се мести и задното.
_________________ С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват. Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?
|
Събота, 16.07.2022 г. 23:46 ч. |
|
|
mladen201
Trabant ML
Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч. Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
|
Re: 88' 601 deluxe
Продължавам с работата по колата. Лепилото изсъхна и отидох до местния магазин за изолационни материали и взех шумоизлация 13мм, самозалепваща се. received_445983857158505 by Младен Кьосев, on Flickr 20220718_210057 by Младен Кьосев, on Flickr 20220718_175938 by Младен Кьосев, on Flickr 20220718_175941 by Младен Кьосев, on Flickr От много време исках да осигуря вентилатора с лента като на стария модел, та сега вече го имам. 20220719_190323 by Младен Кьосев, on Flickr 20220719_190318 by Младен Кьосев, on Flickr Пробих маската от страната на вентилатора, за да влиза достатъчно свеж въздух за охлаждането received_757135348859229 by Младен Кьосев, on Flickr received_1439407413138670 by Младен Кьосев, on Flickr Миналата седмица поръчах нови части, та ето ги и тях : Оригинално Микуни TMX 30mm Trabitronic версия R Блутут модул за да мога да си глася нещата през телефона 20220720_111946 by Младен Кьосев, on Flickr 20220720_112201 by Младен Кьосев, on Flickr 20220720_110727 by Младен Кьосев, on Flickr
_________________ С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват. Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?
|
Сряда, 20.07.2022 г. 12:58 ч. |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|