Автор |
Съобщение |
филип3
Пърпоранчо
Регистриран на: Петък, 29.02.2008 г. 19:18 ч. Мнения: 430 Местоположение: гр. София
Automobile: Върви пеша
|
Трабито е много симпатично и запазено:D
А ако остане военния камуфлаж ще бъде и уникално
Другото го знаеш
_________________ www.lozenetz-hospital.bg/static.php?content_id=51 www.pathologie.de/startseite/ www.esp-pathology.org/home www.bpa-pathology.com www.bgpathology.org/ www.patolog.ru/ www.ascp.org/content publications.iarc.fr/ Трабантозавър
|
Събота, 26.04.2008 г. 01:11 ч. |
|
|
boycho
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч. Мнения: 255 Местоположение: Средец
|
ония деб го пробвах на 2 ра пак по същият път направи около 60 и стрелката продължаваше да се движи но спрях защото като се намокрят спирачките хващат по малко, незнам при вас така ли е.но не вярвам да дигне повече от 65.довечера ще пусна снимки от калната баня
_________________ Дърпаше ръчни с трабаня
|
Четвъртък, 08.05.2008 г. 17:21 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Не си преебавай вала. Трабанта над 4500 оборота набира адски зле и е безсмислено да се пробва колко оборота може да дигне без да се разпадне. А прецакването на вала при редовни такива ръчки ти е гарантирано.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Четвъртък, 08.05.2008 г. 17:53 ч. |
|
|
boycho
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч. Мнения: 255 Местоположение: Средец
|
някой път ми прай кефа така да го продухам иначе го карам леко леко на 1ра 15-20 на 2ра 30тина.знам предписанията ама като го натисна на 2ра 40 се чува как двигателя вади 1 характерен звук а след 40 го няма и не си прав за ускорението на 2 ра ускорява ама ме беше жал да го оставя над 60
_________________ Дърпаше ръчни с трабаня
|
Четвъртък, 08.05.2008 г. 17:58 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Не казвам че не ускорява, но ускорява по-бавно от това ако вкараш трета.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Четвъртък, 08.05.2008 г. 18:16 ч. |
|
|
boycho
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч. Мнения: 255 Местоположение: Средец
|
след калната баня.Васко прав си.
_________________ Дърпаше ръчни с трабаня
|
Четвъртък, 08.05.2008 г. 20:35 ч. |
|
|
boycho
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч. Мнения: 255 Местоположение: Средец
|
ето снимка от днешната разходка по баирите.така да ви питам карах около 15-20 мин в нормални обороти по почти равен път и малки баирчета после 5 мин на 1ва с 10тина километра дойде баира и газ нагоре на 2ра с 30тина къди ама къдежи такова нещо не бях виждал качих се горе отварям двигателя добре загрял,оставих го да почине 5 мин аспуха къдя 2, 3 минути след като го изгасих.запалих и тръгнах по равното газ не къди после надолу и пак нагоре по същия баир пак на 2 ра пак с 30 грам не къди.защо така се получава някой може ли да ми каже.а и като вземах да изкачвам баира пуснах на резерва и 2 та пъти
_________________ Дърпаше ръчни с трабаня
|
Понеделник, 19.05.2008 г. 17:44 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Като се кара на къси разстояния задното гърне е винаги студено. Неизгорялото масло, което излиза от двигателя кондензира в задното гърне и тръбата под формата на нещо като кал. Като караш повече време с висока скорост или много газ гърнето загрява и всичката натрупана вътре гнус започва да изгаря под формата на гаден бяло-сив пушек. Същото става и с омасленията по двигателя - затова започва леко да пуши и мирише под капака. При мен първото извънградско на трабанта когато го купих си пушеше стабилно около 15км каране със 70-80 докато се изчисти. Между другото свали си по-ниско огледалото, както е на другите коли. Така високо дигнато създава адски неприятен навик когато се качиш на друга кола, а и изглежда доста странно отстрани.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Понеделник, 19.05.2008 г. 18:15 ч. |
|
|
boycho
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч. Мнения: 255 Местоположение: Средец
|
става въпрос за страничното огледало ли.а и да питам за спортния филтър какви размери трябва да е за да стане на маркуча на карба
_________________ Дърпаше ръчни с трабаня
|
Понеделник, 19.05.2008 г. 19:35 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Да страничното - нормално трябва да е закачено ниско долу. За спортния филтър най-сигурно откачи маркуча и по него си търси филтър. Но си помисли хубаво - на село по черните пътища ще се цапа в пъти повече от нормалния.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Понеделник, 19.05.2008 г. 19:48 ч. |
|
|
boycho
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч. Мнения: 255 Местоположение: Средец
|
и според теб колко ще изкара 1 за 20 лв.ако ще е много малко въобще да не си вземам по добре 1 нов оригинален за 3,4 лв.а разликата в вървежа и разхода как е
_________________ Дърпаше ръчни с трабаня
|
Понеделник, 19.05.2008 г. 20:07 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Разлика в разхода ще има само на извънградско - обеднява сместа при пенсионерско каране. Във вървежа има разлика на ръчка - много газ и високи обороти - при каране на село определено ще има. За това колко често се сменя въпроса е спорен. Идва един момент в който от прахта се влошава притока на въздух и спъва колата. На спортния най-лесно се установява, като пробваш със и без него - не трябва да има никаква разлика. Едва ли ще го скапеш бързо, тъй като не караш много.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Понеделник, 19.05.2008 г. 20:18 ч. |
|
|
boycho
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч. Мнения: 255 Местоположение: Средец
|
ще отида да си зема 1 тез дни за 20 лв да го пробвам в прахта колко ще изкара
_________________ Дърпаше ръчни с трабаня
|
Сряда, 21.05.2008 г. 17:30 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Трабанта като гледам праговете е запазен.
Под наченката за камуфлаж боята, изглежда запазена(всмисъл няма сменяни врати калници .Не е удрян .
ГРОЗЕН е ,ама МНОГО .
Много жалко ,че са го подарили на теб.
Не разбирам някои колеги които казват,че е,,симпатичен''.
Та това запазено комби е съсипано .И проблема е ,че още се намират такива като него, които да правят подобни глупости.
theultimate го разбирам,придобил е потрошена кола,която да спаси от надин и да я ползва .Като преди това е вложил доста труд за да тръгне .
По това,което беше казал колегата boycho още в първия си пост.Какви ремонти е правил става ясно ,че колата е била подържана добре .
Аз лично не мога да разбера защо някои колеги го толерират ,като му казват,че прави нещо хубаво .Не мога да си затворя очите и да кажа нещо от сорта :
,,Аве boycho мноо яки снимки на накаления траб.Аз моя съм го калил повече самоче загубих снимката.''
Лично мое мнение.Все пак това е форум и мненията може и да не са полужителни .
|
Сряда, 21.05.2008 г. 20:15 ч. |
|
|
boycho
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч. Мнения: 255 Местоположение: Средец
|
добре де кажи ко да му прая като е здрав а за камуфлажа так си го вземах
_________________ Дърпаше ръчни с трабаня
|
Сряда, 21.05.2008 г. 20:25 ч. |
|
|