Виж темите без отговор | Виж активните теми
Автор |
Съобщение |
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
 Re: Траби 601 - БФ 109 Е
На спирачните тръбички частта с резбата трябва да се върти свободно. Когато са ръждясали точно в края при маркучите тази част спича сериозно с тръбичката и когато опиташ да я развиеш от маркуча директно си се къса спирачния тръбопровод. Може да пръснеш с WD40 или някакво подобно.
Предната греда е кърпена. Праговете са сменяни.
Предната греда трябва да се довърши, защото така като гледам най-сериозни поражения има около горното ухо ( така както е вдигната колата ). Пода в краката на предните трябва да се изкърпи, защото той си е част от предната греда, която пък държи целия преден мост.
Не мога да разбера защо си направил това със смолата и там, където пода си е видимо здрав ? Дупките отпред са точно под краката на шофьора, когато кара колата. Мисля, че щом не ти се ходи при тенекеджия трябваше да занитиш с ламарина поне тези дупки. С тази смола запушваш, колкото да не влиза вода отвън.
Задължително си пробий дупки в долната част на праговете и гредите ! През 10-тина сантиметра 10 мм дупка с бормашина за праговете и две-три дупки в предната греда, отново в долната част. Оставяш ги така за да може да диша кухината. Ако не го направиш това, водата която влиза в тях ( А това не може да не стане, колкото и да се уплътнява ) се събира вътре, кондензира и всичко става на прах.
|
Неделя, 21.08.2011 г. 20:07 ч. |
|
 |
fokke
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Сряда, 10.06.2009 г. 17:04 ч. Мнения: 30 Местоположение: София "Левски-В"
Skype: fokker6
Automobile: Trabant
|
 Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Много ценни съвети получавам от вас , за което сьм ви много благодарен , а и това е целта на форума Ще се опитам да раздвижа утре гайката на трьбата за спирачната течност , дано не я скьсам Предната греда е кьрпена от мен през 1997-ма и е раждясала само повьрхностсно което ме спасява , има една дупчица, но не е на вьзлово място,беше грундирана добре . Де да имах под рька тенекиджия ехеееееееее,но уви . На вьпроса на Сисо ,защо сьм мазал целия под сьс стакло и смола , защото и една кофа вода да излея сега в колата резултата ще е нулев от кьм гниене на ламарина , всичко е инпрегнирано .Вероятно няма да мога скоро а и сигурно вьобще , да си намеря нови упльтнения на вратите за това сьм се подсигурил . Благодаря за сьвета за дупките , и аз сьм си мислел че е логично да има такива отвори ![2beers [smilie=2beers]](./images/smilies/2beers.gif)
|
Неделя, 21.08.2011 г. 20:57 ч. |
|
 |
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
 Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Ох гледам борбите с кафявата чума и си припомням мъченическите месеци с моят след кърпенето като го защитавах. Тръгнал си в правилната посока ,само така и чакам още снимки . ![2beers [smilie=2beers]](./images/smilies/2beers.gif)
_________________

Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Понеделник, 22.08.2011 г. 01:21 ч. |
|
 |
fokke
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Сряда, 10.06.2009 г. 17:04 ч. Мнения: 30 Местоположение: София "Левски-В"
Skype: fokker6
Automobile: Trabant
|
 Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Taкааааааа,  сега ни напред ,ни назад , развих единия маркуч заден на спирачната сьс скьсване , но поради рьждата гайките на трьбите са като заварени и сега няма слагане на новия ![boff [smilie=boff]](./images/smilies/boff.gif) Дали да не сложа един болт в тройника и да изолирам колелото "временно"  )))))) иначе няма пукане на 4 колела скоро ........?
|
Понеделник, 22.08.2011 г. 16:37 ч. |
|
 |
mladen201
Trabant ML
Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч. Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
|
 Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Обилно я напръскай с проникващ спрей или я смъкни и накисни в нафта.
_________________ С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват. Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?
|
Понеделник, 22.08.2011 г. 17:02 ч. |
|
 |
fokke
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Сряда, 10.06.2009 г. 17:04 ч. Мнения: 30 Местоположение: София "Левски-В"
Skype: fokker6
Automobile: Trabant
|
 Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Накиснах цялата трьбичка с гайката в шише сьс спирачна течност , дано утре я отпусне ,нафта нямам  С ВД 40 не се случва нищо . Ето междувременно 2 снимки на колата , всичко е минато сьс преобразовател , грунд и боди : Хартиса ми една бяла блажна, та минах с преобразовател и носачите , не че има смисьл де ...........  
|
Понеделник, 22.08.2011 г. 20:07 ч. |
|
 |
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
 Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Аз не разбрах какво не можеш да отвиеш.
Металната тръбичка от спирачния цилиндър или металната тръбичка от гумената такава ?
|
Понеделник, 22.08.2011 г. 20:32 ч. |
|
 |
fokke
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Сряда, 10.06.2009 г. 17:04 ч. Мнения: 30 Местоположение: София "Левски-В"
Skype: fokker6
Automobile: Trabant
|
 Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Развил сьм и двете страни на гумения маркуч. Проблема е в това , че го развих пренавивайки стария маркуч и сьответно го скьсах ,тоест сега за да навия новия маркуч трябва да направя така, че гайката която се навива в едната страна на маркуча да се вьрти свободно около металната трьбичка , иначе трябва за да навия новия маркуч и него да го скьсам ,което се обезмисля като операция.
|
Понеделник, 22.08.2011 г. 20:41 ч. |
|
 |
fokke
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Сряда, 10.06.2009 г. 17:04 ч. Мнения: 30 Местоположение: София "Левски-В"
Skype: fokker6
Automobile: Trabant
|
 Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Докторе, тъпото е ,че не мога да сваля тръбичката и от към барабана , аз от там сваля ли я директно навивам ........... утре ще го тормозя пак , освен там на място както е и да ползвам носача като наковалня и с леко причукване да я разкарам , за да сменя маркуча и да пусна колата на 4 колела , че някое дете да не мине да бутне нещо, че не ми се мисли .
|
Понеделник, 22.08.2011 г. 22:40 ч. |
|
 |
fokke
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Сряда, 10.06.2009 г. 17:04 ч. Мнения: 30 Местоположение: София "Левски-В"
Skype: fokker6
Automobile: Trabant
|
 Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Здравейте, да поизтупам темата от прахта. Имам следния проблем с моя трабант , колата пали но работи на един цилиндър. неработещия цилиндър е този от към волана. при откачане на лулата от свеща по време на работа на колата , и отдалечаване на лулата от свеща на около сантиметър или 2 започва да прехвърля искра и цилиндъра започва да работи, върна ли я на свеща спира , ако отдалеча лулата самата бубина започва да цъка. Смених двата кондензатора на плочката с чукчета съм , не се оправи проблема, смених кабели, лули, свещ пак същото , дайте идея какво може да е ?
|
Понеделник, 04.03.2019 г. 13:41 ч. |
|
 |
niki_k
Кандидат-фен
Регистриран на: Четвъртък, 13.05.2010 г. 18:56 ч. Мнения: 398 Местоположение: Самоков
Skype: няма
Automobile: Trabant 601s-kombi
|
 Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Колега,това което съм забелязал при трабант с чукчета е,че понякога при студеното/първото палене/,колата пали на един цилиндър.Като поработи се явява и втория.Провери чукчето да няма нагар на този цилиндър,като запалиш свали капачката на кол.вал и гледай еднаква ли е искрата на двете чукчета,не трябва да е синя.Зачисти с фина шкурка,или направо го смени с ново чукче,ако не ти хареса въпросното.Провери центровката със скоба,като нагласиш и точно колкото трябва да отварят чукчетата.Желателно е да имаш и часовник,за точна центровка.Виж в книгата"Аз ремонтирам Трабант"според карба на колко мм.трябва да подава искрата на първи и втори цилиндър.Според мен,ако направиш добра центровка и компресията на двата цил.е добра,не би трябвало да имаш проблеми.Успех.
|
Вторник, 05.03.2019 г. 08:22 ч. |
|
 |
fokke
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Сряда, 10.06.2009 г. 17:04 ч. Мнения: 30 Местоположение: София "Левски-В"
Skype: fokker6
Automobile: Trabant
|
 Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Много благодаря за съветите , ще проверя самото чукче на цилиндъра, защото то е доста нагоряло а не съм го чистил.
|
Вторник, 05.03.2019 г. 16:25 ч. |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 15 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|