Трабант и Вартбург форум http://2tpower.com/forum/ |
|
Трабант и Вартбург 353 на газ http://2tpower.com/forum/viewtopic.php?f=20&t=619 |
Страница 1 от 5 |
Автор: | theultimate [ Събота, 07.06.2008 г. 21:31 ч. ] |
Заглавие: | Трабант и Вартбург 353 на газ |
Някой знае ли кординатите на хора които имат такива коли на газ или ги правят? Много ме интересува, понеже трабанта ако се направи на газ, наистина ще е най-евтината за каране кола, а на градско предполагам че пак ще върви нормално. Моля само за сериозни отговори, без тъпотии дали има смисъл. |
Автор: | Nasakoto [ Събота, 07.06.2008 г. 22:03 ч. ] |
Заглавие: | |
Проблем ще ти е разделното смазване. Надеждният вариант е маслена помпа от японски маторь, евтиният - румънска за ЧЗ. Разпръсквача е един инжектор от произволен инжекцион. Някъде бях чел как се прави (мазането), остава и да го намеря. А изпарителя не ти е никакъв проблем. Ама никакъв. Има изцяло електрически изпарители - въпроса е колко ще те одръгнат за него. Аз имам и лично виждане по въпроса. Искаш ли го? Върви в комплект със една камара сметки (яко физика, копеуе) ![]() |
Автор: | ivan [ Събота, 07.06.2008 г. 22:25 ч. ] |
Заглавие: | |
Мазането е лесно-прави се на самотек през карба-двигателя си засмуква масло колкото му трябва,а до испарителя-поставя се обикновен варху двигателя(главите)или пак се прави водна риза на гарнето |
Автор: | theultimate [ Събота, 07.06.2008 г. 22:47 ч. ] |
Заглавие: | |
Според мен със самотек няма как да се регулира количеството на маслото. Независимо от това което дърпа мотора, пак можеш да налееш примерно 50 грама на литър бензин ![]() |
Автор: | Nasakoto [ Събота, 07.06.2008 г. 23:01 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | ||||||||||
Божееее, помилуй ме и ме опази от изкушение... Значи на самотек, и то само ще си вземе колкото му трябва, а? В какво състояние го подаваш маслото по този начин? Ще ми гарантираш ли, че в даден момент долу в картера няма да имаш 3 литра масло дето да се кандилка, а горе буталните лагери да работят на сухо? Нещо пулверизация, маслена мъгла... или ние сме над тези неща?... И после "ама вартбург и трабант на газ не могат да вървят - скапват се за 10 хиляди..." Ами като некадърните "майстори" им осигуряват такова мазане - ще се скапват. Ама за това не са виновни двигателите и колите. Васко, това нещо МОЖЕ да стане. Намерих файла, сега ще го метна на сървъра. Ето го и файла:
P.S. Файла се беше позатрил - добавям го отново (благодарности на колегата mrusev, че ми обърна внимание върху липсата). |
Автор: | theultimate [ Неделя, 08.06.2008 г. 08:52 ч. ] |
Заглавие: | |
Ами аз си го представям примерно 500-600лв за газова с монтажа, след което разход 12-13 газ градско, което е все едно 5/100 бензин. Метана е тежък и няма навсякъде - друго си е да има поне една бензиностанция до вкъщи и една до работата. Двете коли....го+винетка+данък е около 200лв само за едната кола, отделно една кола да е както трябва е поне 2000лв. |
Автор: | Santa [ Неделя, 08.06.2008 г. 12:13 ч. ] |
Заглавие: | |
Траба е 26 коня.С ниска компресия и не позволява кой знае какво сгъстяване на мотора.Между бензин и газ разликата в мощноста е 15-20% според настройката на газовата.Може да се направи и да е 5%.Но загуба винаги има. |
Автор: | Dikata [ Неделя, 08.06.2008 г. 13:00 ч. ] |
Заглавие: | газ |
трабант и вартбург могат да варвят на газ но маслото нее на самотек има си помпичка тук в казанлак има майстор на газови уредби и неговия трабант беше на газ раш пак това им се скапват моторите както твардят някои колеги нее вярно |
Автор: | Torsi [ Неделя, 08.06.2008 г. 23:09 ч. ] |
Заглавие: | |
Темата е страхотна! Браво..Аз ако успея да го направя това сислагам една бутилка метан и не ме интересува...Трабанта има голям багажник, тамън ще се стабилизира задницата...Няма да ги има страничните ефекти при горенето на метана, тъй като траби няма клапани...само ме притеснява дали няма да загрява много , метана нали гори с по-висока температура... А сега и да попитам дали някой има желание да се позанимава с такова нещо???? ![]() ![]() |
Автор: | Turbo [ Понеделник, 09.06.2008 г. 12:52 ч. ] |
Заглавие: | |
Аз си мисля че монтажа на самата газова уредба няма да е по-различен от на която и да е друга кола, въпроса е да се намери някой който може да направи качествено разделното мазане. С тия цени на бензина и аз почнах да се замислям за газ и ако скочи още малко сериозно ще се захвана. |
Автор: | Nasakoto [ Понеделник, 09.06.2008 г. 13:16 ч. ] |
Заглавие: | |
Специално за Трабант - електрическият изпарител ще е излишен товар в системата (смятахме го че при разход от 6 литра газ на час ще трябва 300W нагревател), а колегата Иван даде много добра идея за водна риза на гърнето, така че според мен истината ще е някъде в тази посока. |
Автор: | boycho [ Понеделник, 09.06.2008 г. 15:48 ч. ] |
Заглавие: | |
а аз да попитам колко литра има в 1 килограм метан |
Автор: | Nasakoto [ Понеделник, 09.06.2008 г. 17:05 ч. ] |
Заглавие: | |
Зависи при какво налягане. |
Автор: | boycho [ Понеделник, 09.06.2008 г. 17:48 ч. ] |
Заглавие: | |
смисъл като го зареждаш от бензиностанцията |
Автор: | Torsi [ Понеделник, 09.06.2008 г. 20:44 ч. ] |
Заглавие: | |
около 3 |
Страница 1 от 5 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |